![]() |
buikpijn
edit
|
Nou.. ik heb ook zoiets, maar heb het vooral als het eten veranderd. Kijk maar naar topic Spastische darm. Dat kan ook aanslaan op stress en dat soort dingen. Ook kun je misschien laten nakijken op Coeliyakie *nou weet ik niet of ik het goed spel..* Dat is een gluten allergie, maar dan kun je maar heel weinig dingen eten. Bij beide kun je een bolle buik krijgen, die opgeblazen lijkt.
Naja kijk maar naar dat topic.. en als je meer wilt weten mag je me toevoegen of Pmen oid. |
ik heb dit heel erg op vakantie... zo erg dat ik al meerdere keren ben flauwgevallen van de pijn.
Zover ik weet komt dat daar wel van het eten. Kruiden en vetesin oid. Misschien keertje naar dokter, misschien kunnen ze het bij jou wel vinden? |
Citaat:
|
Spastische darm kan idd...maar voedselallergie kan ook (dat hoeft niet iets als melk of lactose te zijn, het kan ook veel 'dieper' liggen, bv. toevoegingen of combinaties van dingen of wat dan ook, een dietiste kan je helpen dat uit te zoeken als het zo iets zou zijn). Overleg eens met je huisarts. :)
|
Ik heb zoiets een tijdje geleden een hele periode gehad. Het kwam bij mij elke keer als ik na het avond eten een tiktak of kauwgum ofzoiets dergelijks at :s Heel raar maja zolang ik dat niet deed was er niks aan de hand, en nu is het sowiso helemaal over :s
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:04. |