![]() |
06-06-06 !! Duivels???
:evil: wat is dr zo duivels aan deze dag? k vind het wel een mooie datum 06-06-06 en ik ben ook nog éns jaar! :D
|
Ach, gewoon een excuus voor allerlei dom lui grut om 24 uur vrij te nemen om te bidden.
|
Morgen zijn ze ook helemaal in hun nopjes omdat ze de wereld gered hebben.
|
Goed topic :rolleyes:
|
Zeik eens niet zo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hehe :d ik houd niet van dergelijke bijgelovige data.
En gefeliciteerd meid! :cool: |
Hee nou ik was dus op mijn werk, zegt Simon (wie kent hem niet) zo van, Hoor ik toch vanmorgen op de radio dat eh.. zes-zes ofzo een duivels getal is!
En iedereen natuurlijk zo van, DUHHH. :( :( :( |
Citaat:
|
Dat was 4 jaar geleden :o
|
Gefeli, losgeslagengek!
Ik geloof hier dus echt niet in, maar het is natuulijk wel grappig :) een beetje dan. :) Mijn alto-vriendin had een kruis op haar hand getekend omdat ze zo veilig is. Maar als je veilig bent met een kruis, hoe komen die hel-honden dan in de kerk? ;) |
Je bent nooit veilig.
|
Heeft dit topic zin?
SPAM! |
Nee. Maar dat moge reeds duidelijk zijn.
|
Citaat:
|
Gefeliciteerd met je verjaardag.
De kerk in Katwijk was vandaag extra lang open om te bidden. |
Zonder Katwijk was de wereld zeker ten onder gegaan.
|
|
Nou, we hebben nog 55 minuten voor de antichrist komt
:rolleyes: |
Citaat:
Als ie me maar niet wakker maakt straks, dan is ie nog niet jarig! |
Feli LosgeslagenGek, wilde vanochtend een felitopic openen, maar volgens naamzoek ben je niet al te actief geweest op Dk :o en ik had al drie/vier felitopics geopend, plus een paar DKtopics, dus :p
Vandaag bestaat rotterdam 666 jaar :) ok kwenie of het vandaag is(zal wel niet:o), maar hoorde iets over rdma en 666 jaar, hpoe oud is rdam? :p |
Citaat:
|
Wat een nonsens, satan heeft geen speciale datum nodig om kwaad te doen.
|
Ik heb het overleefd.
|
Zie je wel, de fundies hadden toch gelijk. Bidden helpt!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben gewoon slimmer dan jullie.
Ik vernietig de wereld gewoon op 07-06-06, want dan zijn jullie er niet op bedacht... Was geschreven: Satan. :evil: |
Citaat:
|
Nou, pfieuw. De wereld heeft het overleefd.
|
"Hij zal komen als een dief in de nacht." :)
|
Mijn huis staat er nog en ik heb zelfs mijn tentamen gehaald.. goh.
|
De gebeden zijn aanhoord van de miljoenen Christenen. Ik zou ze maar dankbaar zijn, huhuhuhu. ;)
|
De duivel vertelde me vandaag dat hij morgen toch de wereld zal komen vernietigen, tenzij mensen massaal hun eigen stront op gaan eten. Wie vertelt het de christenen? (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tenzij zijn horloge nieuwe batterijen nodig heeft.
|
Het leuke is dat de biddende christenen nu kunnen denken dat het bidden geholpen heeft: er is immers niets gebeurd :)
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat er zo mooi was aan die dag? Mijn pa was gister jarig, en hij werd nota bene 50. :o
Duivelsch! :evil: |
Citaat:
|
vandaag (ofgisterweetikhet) die dooie brief in de metro:
"ik wil graag alle mensen bedanken die op 6 juni 2006 de hele dag hebben gebeden, we hebben ons een stuk veiliger gevoeld" |
Ik snap niet dat Christennen denken dat de duivel de wereld komt vernietigen. Volgens de bijbel heeft Jezus de duivel allang overwonnen. :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:15. |