![]() |
Wat had jij willen fotograferen?
Soms denk je, had ik nu maar een camera. Wanneer had jij geen foto- of videocamera binnen handbereik, maar wilde je wel iets voor eeuwig vastleggen?
|
Het blije gezicht van het turksejongetje die ik voor 82 euro oplichte.
|
Ik heb eigenlijk alleen momenten waarvan ik liever had dat er géén camera in de buurt was.
|
als ik een hele mooie of bijzondere auto zie ofzo.of iets erg grappigs ofzo. maarja, ach boeie
|
Vrijdag had ik wel het één en ander willen fotograferen.
Origineel topic.(y) |
Vorig jaar, toen het net leek of de lucht gephotoshopt was. :eek:
|
toen mn vader weer een plastic zak over zn kop trok
|
zoveel dingen :o
|
Citaat:
|
toen ik op het station stond en een man heel bijzonder keek, gezien vanaf een perfect oogpunt... boehoe ze moeten sleutelhangerfototoestelletjes uitvinden, mobieltjes zijn te vaag
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een mooie zonsondergang (Y)
|
Elke keer als ik sex heb met weer een ander meisje.
Die foto's zou ik dan in een plakboek doen, dit plakboek te koop zetten op ebay, en dan voor ik het verkoop ff alle foto's kopieren en in een ander plakboek doen. Zo zou ik mezelf dan tot in de eeuwigheid voorzien met geld. |
Afgelopen week, toen mn vriend er werkelijk er "stunning'' uitzag :o
|
Citaat:
|
Gisteren, mooie maan.
|
Citaat:
OT: Toen ik net op een tuinstoel lag met boven me blaadjes van een boom en strakblauwe lucht erachter |
De merel die naar ik meen dinsdagmorgen op onze poort zat en afstak tegen de lucht waar de zon druk bezig was met opkomen.
|
Zoveel. Ik heb er bijna altijd spijt van als ik mijn fototoestel niet meeneem. Dus nu neem ik hem erg vaak mee.
|
-botanical gardens in cambridge
- de kat van mijn uitwisselingspartner in engeland -de pokkehoop zwanen bij de chinees -de jongen uit mijn klas die echt ongelofelijk grappig kijken kan -toen hij als stoere vent tussen twee palen ging leunenn en toen omflikkerde -toen we weer uit de bus kwamen en voor het eerst in de nerderlandse hitte stonden. - En de maan van gisteravond *zwijmel* |
meestal heeft dat iets te maken met een aantrekkelijk meisje dat iets heeft laten vallen en het weer moet oprapen :o
|
Citaat:
|
Ik heb altijd een camera bij (op m'n telefoon) :o
|
De vier kenserenthousiastische Turken in de Hasret vanmiddag. Ze waren voetbal aan het kijken.
|
De optocht tijdens Thaipusam in Maleisië. Verder ben ik niet echt onder de indruk van mijn fotografeerkwaliteiten, dus neem ik wel genoegen met de mentale prenten.
|
Gister bij m'n tent in de tuin van m'n vriendin...
|
ik wil vaak een actiefoto maken als mijn hondje een gekke -1-minuut-bui heeft maar zodra ik naar boven en trug ben gelopen is het alweer over :S
|
Toen er twee politiemannen te paard stonden te pinnen op een drukke Nieuwe Binnenweg. De een zat nog op zijn paard, en hield het paard van de andere vast, die stond ff te pinnen.
Vind het altijd grappig om mensen in uniform dingen te zien doen, die totaal niet bij hun functie passen. |
Ogen.
|
issi
|
De lucht vorige week woensdag :o
Gelukkig heeft er iemand anders wél een foto van gemaakt :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:19. |