![]() |
Komt er nog iets op de PS2 wat de moeite waard is?
Face it, tegenwoordig is het op gamegebied de strijd tussen de Xbox 360, PS3 en Wii geworden. Maar de meeste mensen spelen nog steeds op een PS2.
Het enige spel waarvan ik weet dat ik het ga kopen is God of War 2, komt er nog meer waarvan we kunnen verwachten dat het kaskrakers worden? |
Metal Gear 3 Snake Eater; subsistance (MGS3SES :P) is er een die ik zo uit mn hoofd kan bedenken, naast GoW2
|
Ik ben nooit zo thuis geweest in de Metal Gear reeks maar dat kan aan mij liggen, heb alleen het begin van deel 1 gespeeld :p. Ik zal het eens checken als ie uitkomt, bedankt :)
|
ff12
|
best sneu aangezien tekken 5 en 4 en GoW en soul calibur katamari en DQ8 nooit vervelen
:) |
Citaat:
|
Ik heb me laatst Onimusha uit de kast getrokken leuke game, DMC achtig, en ben ik nu net een DMC fan (Heb alleen 3 niet kunnen vinden, steeds slechte torrents) en Katamari is gewoon fun, DQ 8 is ook wel versmakelijk.
Daarbij heb je nog Kingdom Hearts 2, super game, (al is het begin saai, maar daarna word het eindelijk leuk) dan heb je natuurlijk nog FF12. |
DMC heerst zwaar inderdaad.
Op basis daarvan heb ik Onimusha 2 op de kop getikt, maar ik vond de gameplay erg saai. Maar mss dat de onlangs uitgebrachte deel 4 daar verandering in heeft gebracht ? |
Deel 3 ;)
Het is opzicht wel leuk, maar jah, standaard hack und slash vond DMC toch veel leuker, veel meer actie, veel meer moves, vooral deel 3, was wel moeilijk vergeleken met de vorige delen. |
Citaat:
|
Citaat:
En er is een deel 3 special edition, maar deze heb ik in NL nog niet gezien. Citaat:
|
deel 2 van dmc is ook wel leuk, deel 3 heeft de meeste actie en ruige moves.
|
Gta liberty city stories komt de 23e uit voor maar 30 euro.
|
Over DMC gesproken, -->Final Fantasy: Dirge of Cerberus ziet er ook wel puik uit.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:58. |