![]() |
Soms nogal irritante vriend
Ik heb sinds 2 jaar een vriend, maar hij doet heel erg raar als hij met zijn broer is, en negeert me soms ook wel, en als ik dan bij hem op de bank kom zitten, zegt ie wat kom je doen enz. , de heletijd doet ie stoer en als ik dan met hem alleen ben is ie heeeeel lief, hij weet dat ik het niet leuk vind als zijn broer er is, maar dat boeit hem niet.
Binnenkort gaat ie ook weer in 1 huis wonen met zijn broer, en ben gewoon bang dat ik hier de heletijd ruzie over krijg. Ik hou echt heel veel van hem, maar soms heb ik er echt geen zin meer in, en denk de laatste tijd ook vaak hoe het met iemand anders zou zijn, maar ik wil hem ook niet kwijt. Weet echt niet meer wat ik moet doen, met hem praten help toch niet. Wat zouden jullie doen?? Dank je |
Haha, wat een klotejoch.
|
Haha dat denk ik ook de laatste tijd vaak hoor.
|
Hoe oud zijn jullie?? Ik vind het nml vrij kinderachtig klinken.. is het zn oudere broer bij wie hij indruk wil maken ofzo? Hoe dan ook, tis kansloos (n)
Zelf zou ik ook niet weten hoe ik me moet gedragen als mn vriend zo deed.. doet hij ook zo bij zn vrienden of niet?? Als ik jou was zou ik maar ns ff n serieus gesprek met hem gaan voeren.. En dan niet ff tussen door, maar kondig het vantevoren aan.. door de telefoon bijv; "we moeten praten", dan kan hij zich alvast gaan opvreten over de vraag waarover het gaat.. Tijdens het gesprek geef je vb'en van zijn gedrage en zeg je hoe je het liever zou zien.. Oftewel, maak hem duidelijk dat je er echt mee zit.. zo erg zelfs dat je overweegt het uit te maken.. En ik mag hopen dat hij dan die stoerdoenerij staakt.. anders is hij je echt niet waard.. Succes!!! |
Als je zelf al zegt dat praten niet helpt, lijkt het me niet dat je veel opties hebt. Dumpen.
|
Ik ben bijna 18 en hij is 24, zijn broer is ouder, maar hij doet ook zo waar zijn collega's of wie dan ook bij zijn. Ik heb al is geprobeerd met hem te praten, maar dan wordt ie boos op mij, omdat ik dan zeur over hem,( zijn gedrag ) en zijn broer.
Ik wil hem niet kwijt, maar ik word hier ook erg gek van. Dank je voor de reacties :) |
Citaat:
en dat hij dan boos wordt, is alleen maar een teken dat je gelijk hebt, anders zou hij wel normaal kunnen doen... |
Het lijkt erop dat hij zich geen houding weet te geven, aan de ene kant wil hij vast lief zijn, maar aan de andere kant wil hij geen zwakte tonen voor andere mensen. Wat waarschijnlijk in dit gedrag resulteerd.
|
"wat kom je doen" haha... weg ermee
|
Citaat:
|
Wat een sukkel. (n) :)
|
Citaat:
|
Citaat:
En hoezo gedraagt hij zich anders naar mate er andere mensen in de buurt zijn? Daar zou ik vrij snel klaar mee zijn. Ik wil iemand die echt is en waarbij ik weet waar ik aan toe ben, niet iemand die iedere keer weer een ander toneelstukje speelt. |
En dat is 24.. Gauw dumpen!
Nogal wiedes dat ie op meisjes van 17 valt |
24?!
Ga een goed gesprek aan en als hij dan nog niet wil luisteren... Dumpen! |
als je al niet met m kan praten, heb je ook niet veel aan m.
|
Dumpen, ASAP.
|
Citaat:
En dat is 24.... |
cursus sociale vaardigheden voor zijn verjaardag geven ?
|
Citaat:
Misschien moet je gewoon eens tegen hem aankruipen wanneer er iemand anders bij is, of hem eens goed zoenen. Als hij dan weer raar doet, zeg je gewoon dat hij niet zo raar moet doen. Op den duur went hij er vast wel aan :) Je moet hem niet gaan dumpen hoor, want hij is gewoon onzeker wanneer er andere mensen bij zijn. Dat gaat vanzelf over. |
Citaat:
Succes! |
Wortels telen in zijn achtertuin wil soms helpen
|
Als je 2 jaar samen bent, mag ik hopen dat jullie goed kunnen praten over allemaal dingen. Misschien is het slim om het even aan te kaarten bij je vriend.
Misschien helpt 't, of had hij het helemaal niet door en bedoelde het als een grapje. Succes iig. :) |
Citaat:
drie opties : - ga de zeurende vrouw uithangen (helpt niet, maar goed, het is wel een optie) - ga bij m weg - accepteer het kind zoals die is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Pff.. ik zou Andijvies advies opvolgen. Probeer het twee weken. Verandert hij niet? Wegwezennnnn.. en snel.
|
Ik heb gister met hem gepraat, zei dat ie de heletijd raar deed als zijn broer er is, en hij antwoorde dat hij er voortaan op zal letten en heeel lief voor me zal zijn, en als het weer gebeurd ( als ie weer irritant doet ) moest ik dat gewoon zeggen, maar ben heel blij dat ie er echt op zal letten :D
|
:)
|
Citaat:
Ik hoop dat het helpt Aapie. |
Citaat:
|
Shitt, dat je dat pikt(e) :|
|
Ff goed metelkaar over hebben, zo niet dan weetje wat je te doen staat.
|
Mja, leuk zo'n belofte
Maar heeft hij nou ook door waar je mee zat, of gaf hij alleen maar toe om van het gezeik af te zijn? Weet je waarom hij zo doet/deed? denk je dat hij in een keer kan veranderen daarin? enzo. Iig succes ermee. Ik hoop natuurlijk voor je dat hij nu wel liever doet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:29. |