![]() |
Communicatie
Wat is jouw voornaamste communicatiemiddel? Ben je een beller, een sms-er een brievenschrijver, of verstuur je misschien stiekem zo nu en dan een fax of telegram.
Kortom, hoe communiceer jij op afstand? |
Een mailer gok ik. Maar schreeuwen doe ik ook wel. Ik ben te vaak mijn telefoon kwijt om mijzelf een beller te noemen. :o
|
MSN. :o
|
Ik bel kort en zakelijk.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
vroeger msn'r, dan mailer, en nu meer en meer beller :)
(sms ongeveer gelijk gebleven) |
Ik ben een smser en bij sommige mensen een beller en bij die mensen ben ik ook een msner. Mailen doe ik vrij weinig.
|
bellen smsen tot me beltegoed op is ongeveer na 3 dagen en veel msn niet mailen
|
Ligt aan de persoon, met de één bel ik vooral, met de ander mail ik vooral en met weer een ander schrijf ik vooral.
|
Ik stuur e-mails of pm's. Bellen doe ik alleen met mijn ouders.
|
MSN
en ook wel sms, maar ik heb nooit btg. |
liefst zoveel mogelijk via e-mail
|
Vooral MSN met vrienden, zakelijke contacten e-mail ik. Soms bel ik, als dat nodig is.
|
vooral veel sms-en. Had er laatst 200 in een maand.
Maar bellen doe ik eigenlijk ook best veel. Zat een maand na bovenstaande telefoonrekening 160 minuten over mijn abo heen. :| Ja, mijn sms-bundel heb ik even aangepast. :o |
mailen. bellen kost me te veel geld. ik sms ook wel eens vaker, maar niet zo veel, 1 x per dag ofzo.
|
MSN'en vooral. En verder ook wel mailen. Bellen heb ik eigenlijk een beetje een hekel aan. :)
|
Stelletje MSN-sletjes. :p
|
Veel mail+msn. Af en toe een smsje, en ik bel zelden.
|
msn ben ik bang:p
|
Spreken,Msn, daarna sms, bellen.
|
Forummen lololol
|
Bellen vind ik het chillst. Msn en sms is ook wel handig.
|
msn/sms/mail, meestal vind ik smsen makkelijker dan bellen, soms is het ook omgedraaid en dan bel ik wel even :)
|
Mail, SMS, MSN, bellen in mindere mate, brieven schrijven. Van alles wat.
En oh, ik praat natuurlijk ook. |
SMS en MSN voornamelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
Op m'n werk wisselt het af.. schreeuwen (fabriek ;)), bellen, of gewoon even naar iemand toelopen.. wat het makkelijkst uitkomt :) |
Zomg jon reageert in mijn topic
|
Ik MSN voornamelijk, soms sms'en. Bellen af en toe. E-mail/telefoon voor zakelijke zooi.
|
Citaat:
|
Email, Smsn, msn, forummen ;) en schreeuwen
|
e-mail, bellen, sms, forum ook
|
sms'er, soms ook wel een beller.
|
owja.. ik bel ook nog :D:D:D:D
|
Citaat:
|
Bellen, sms 'en mailen ik doe het allemaal, het ligt aan de situatie wat ik gebruik. Als ik iets meteen wil weten bel ik eerder.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bellen is t leukst :)
|
Rooksignalen :o :D
|
het pamflet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Postduiven.
|
SMS. Bellen doe ik ook wel graag, maar ik houd er niet zo van om gebeld te worden :o het komt me altijd ongelegen
|
Ik doe eigenlijk alles even veel. Ligt er aan met wie hé. :)
|
cms en msnner
|
morse
|
MSN, e-mail. Af en toe een belletje.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:43. |