![]() |
"ik zit rustig op een roeiapparaat te roeien en terwijl ik naar de calorien kijk die er maar bij blijven springen, kijk ik even rond. het blik valt op een klein dun meisje dat een kort topje aan heeft en ik ga even in haar positie denken:" "hmm...zal dat gespierde chineesje me zien? ik hoop het zo...oh hij loopt langs! doorroeien! doorroeien! oh kut ik zweet.. rustig aan goed zo.. hij is weg.. kut" (stapt van roeiapparaat af) "waar zal ik eens heen gaan..oh mijn god een apparaat waar je je benen wijd moet doen.. het staat vlakbij de gewichten, daar gaat mijn spetter altijd oefenen..rennen..yes ik ben er.. vlug zitten..stand op hm.... 40 kilo dan maar?" (gaat er moeizaam op zitten) "even mijn topje naar beneden trekken zodat mijn push up BH er goed uitkomt.. zo jah.. hmmm en beginne.. pfffff dat is niet te doen.. volhouden... 1....2... genoeg gedaan.. even mijn haren goed doen.. (gooit der haren los) "hij kijkt naar me!!! :eek: oh mijn god... ehm ehm ehm.. hehe lachen... niet praten.. lachen... even zwoel naar achteren zwaaien met mijn haren, sow.. ff nieuwe staart maken.. prima.. 3 plukken los en hoepels in de oren... ff der uit halen.. bukken zodat ik inkijk heb! oh! laat ik mijn oorbel toch vallen? nog verder bukken.. kut.. hij kijkt niet...:( " (kijkt heel smerig naar mij) "gatverdamme wat een stom wijf..wie denkt ze wel dat ze niet is.. toch maar even lachen dan...gniffel..raar mens" (gaat van 40 kilo zwaar benen-wijd apparaat af) "volgens mij ziet hij me niet staan... zucht.. ik ga maar naar huis.. even hoedoe tegen die snol zeggen daar..." (ze zegt op een on-aardig toontje: howdoe!) "Houdoe" zeg ik trug :) Irene. |
Tis leuk geschreven. Tzou ook leuker zijn als je wat meer op de Hoofdletters lette. (no ofence hoor :))
Je verplaatst je pas vanaf de tweede alinea in de ander haar positie, misschien wordt dat duidelijker door die eerste alinea te laten opvallen door het niet in schuingedrukt lettertype te laten voorkomen. Da's enkel een tip hoor. Inhoudelijk vind ik het wel wat meer zeggen dan enkel een situatie in een gymgebouw. Denk je irl ook dat mensen zo over je denken ofzo? Tis iig vrij reeël omschreven, ik kan de gedachtengang enrom goed volgen... Kvind vooral de 4e en 5e aline :cool: :) |
Dank je :p :)
|
Getuigt niet echt van veel respect en vertrouwen voor je medemens en is ook niet van een hoge kwaliteit.
|
ik kan er opzich wel een beetje om lachen, beetje spottend :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:53. |