![]() |
[Meeting] 16 juni, Utrecht, T_ID!
Jaja, de N&A meeting heeft een datum, een plaats en een thema! Nu hebben we nog mensen nodig die gaan komen. Je hebt nog precies negen dagen om je afspraken te verzetten.
De vraag: Wie komt? En vanaf welke tijd kan diegene aanwezig zijn? Mijn voorstel is om de prémeeting te beginnen op Utrecht Centraal Station, vanaf daar door Utrecht te lopen, een terrasje of een kroegje op te zoeken, misschien wat winkeltjes in (en heel snel weer uit) en zo de middag door te komen. Vervolgens gaan we ergens een hapje eten (Wat zeg ik? Ons volkomen volstouwen met veel acceptabel voer!) en duiken we vervolgens nog even het avondleven van Utrecht in. Wat ik wil zeggen is: we zien wel (Y) De details over de ontvoering van Firdaus en nare man zodat zij ook op locatie zullen zijn, worden via PM besproken. |
Waarom wordt ik overal genoemd? Ik heb geen humor, ik ben irritant, arrogant, tot overmaat van ramp nog eens in het Gooi geboren ook. Wie wil mij nou op een meeting? :eek:
|
Citaat:
|
Als die irritante, arrogante humorloze gast uit het Gooi boven me komt hou ik het voor gezien.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zal komen, al was het alleen maar omdat ik wil weten of Meph z'n eigen kop als avatar heeft. |
En ik wil weten of Nare in het echt ook zo'n sarcastische chagarijn is :)
En ik wil weten hoe McCaine eruit ziet. Nog maar even zien hoe we die naar Utrecht gaan lokken dan. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Interessante bedoening wordt het daar :') |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Acu (y)
|
Ah, chill :) (y)
|
Gauloises houdt zich ook weer stil hè :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan moesten we het nog over Firdaus en nare hebben (Y) |
Citaat:
Ik denk dat je gauloises wel kunt afstrepen en Firdaus de schijtbroek ook. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ja zij wel (a) |
Het lijstje:
Aanwezig: Gimme more beer T_ID Blood Fire Rage Pruttelpot Misschien aanwezig: Afwezig: Vul aan! |
Wat gaan jullie doen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ideeën zijn welkom (Y) |
Ik win de loterij vaker dan dat ik in Utrecht kom, dus verwacht van mij niet teveel ideeën.
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee, ik kan niet dat is wel wat anders he |
Citaat:
Maar ik kan echt niet he. ;) |
Citaat:
|
Wat? Waarom ik niet kan komen?
Omdat ik vrijdag naar de moskee ga natuurlijk. :d En daarna zwemmen. Standaard! ;) En jij? |
Citaat:
|
Ik heb een afspraak
|
Citaat:
Maar 16de kan ik echt niet. Als het goed is, zit mijn tante dan te bevallen. ;) |
Zullen we gaan bowlen? :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan dan ook niet. Maar ik zou sowieso niet komen. :)
|
Citaat:
|
Ik ook!
Fijne meeting GMB! :cool: (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:21. |