![]() |
Let's go outside!
jaja, het wordt lekker weer dit weekend, de jurkjes kunnen weer uit de kast, en de seks ook!
Hebben jullie bij lekker weer ook behoefte aan een verplaatsing van het liefdesbed naar buiten? Kijk je al uit naar bepaalde plekjes om met je geliefde te vrijen (of meer ;)) ik wel! mijn voornemens zijn tenminste om het te doen in - zijn cabrio - verschillende parkjes - het strand - in de achtertuin |
Wij hebben het voor een aantal weken geleden aan het water gedaan. Was wel super romantisch. Mij lijkt het strand of duinen ook wel wat (y)
|
Op de auto in de regen.
In een attractie tijdens de kermis. Meer weet ik zo ff niet. |
Hm, ik kan zo even niets bedenken waar ik het zou willen doen waar we het niet al gedaan hebben :o:D
|
Citaat:
|
dat trekt me nou volstrekt niet. Ik moet me kunnen ontspannen om het echt lekker te vinden, en oh-god-komt-er-iemand-aan? is niet ontspannen.
|
Citaat:
|
Een keer op het strand en in de duinen.
was echt niks vooral het zand wat overal gaat zitten (n) |
- Keertje in zee gedaan... gewoon overdag, was uitkijken voor snorkelende mensen :D
- Ook aan strandje bij de rivier gedaan - In een bos - Op een bankje in 't park... En waar ik het nog zou willen doen? Misschien ook wel in een cabrio ;) |
In de zee in Nederland zou ik t zowiezo al niets vinden. Smerige boel die zee hierzo.
|
Was ook niet in Nederland... ook beetje koud lijkt me dat! Waren in Griekenland op vakantie... ;) Mooie, warme, heldere zee (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
hoewel ik het nou niet zou doen om het betrapt kunnen worden.. Mja, - in en op de auto - strand, duinen.. branding van de zee lijkt me ook nog altijd eens leuk, maar dan moet het eerst maar eens rustig zijn - Bos, zeker wel:P.. of dan mensen langs horen lopen.. even stil zijn, kijken ze gelukkig niet, en dan weer verder;) - Bankje van een park lijkt me wel lastig, of je moet met rokjes gaan werken, maar dat valt volgens mij altijd wel op.. |
Nou, ik zal even mijn seks uit de kast pakken.
|
Citaat:
|
We gaan naar Tsjechië, dus als we daar wat mooie, stille plekjes kunnen vinden... <3
Maar ik heb het nog nooit buitenshuis gedaan, dus ik weet niet of ik het aandurf. :bloos: |
Citaat:
|
Ik neuk het liefst lekker comfortabel in de weelderigheid van mijn of haar bed.
Ik hoef jullie witte aarzen niet te zien neuken in het wild, en jullie die van mij ook niet, dus doe het lekker binnen. (y) |
Sinds de moeder van mijn eerste vriendje vier jaar geleden mij aanstootte en fluisterde: "Hey, het is mooi weer hé hee hehe om buiten jeweetwel hehe hihi haaahee ;););)" zet ik geen naakte bil meer buiten de deur.
|
Het bos (y)
|
Seks buiten is heerlijk! Ik voel me dan heel vrij, het geeft iets natuurlijks vind ik. Als we tijd hebben gaan we ons plekje in de duinen wel weer op zoeken denk ik ;)
Verder wil ik het nog wel eens in een van onze boten op het water doen, tijdens zonsondergang (niet dat ik daar dan veel aandacht voor heb, maar het gaat om het idee..) En buiten in de warme zomerregen. Seks in de regen is zo geil. Het water dat mijn rondingen onder mijn kleren steeds duidelijker maakt en me dan vervolgens langzaam voor hem uitkleden. Mijn natte haren die dan nog meer opkrullen, terwijl ik een spoor van regendruppels van zijn wang kus en met mijn handen door zijn natte haren strijk... :bloos: Oh, en ik betrap mezelf er op dat ik me nu overal waar ik kom bedenk of dat een geschikte seksplek zou zijn :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Precies ja! Enige nadeel is dat me meisje in Barcelona zit en ik hier.... :(
|
Op de tennisbaan heb ik net even bedacht .. Met wie moet ik nog uitzoeken :P
|
Veels te heet!
Doe het gewoon in een sloot. (y) |
Citaat:
|
1x gedaan maar dat was geen succes aangezien we ook gelijk betrapt werden
dat dus nooit weer :mad: |
Ach, dat verhoogt toch de uitdaging van het spel?
|
Inderdaad, daar zou ik me echt niet druk om kunnen maken hoor. Waarschijnlijk zou ik uiteindelijk verschrikkelijk de slappe lach krijgen als we betrapt zouden worden of ergens zouden worden weggestuurd :D
|
Citaat:
daarom konden we beter niet betrapt worden |
Dan is het lullig ja. Maarja, tis nog lulliger om vreemd te gaan...
|
Citaat:
|
Snap nu niet helemaal meer wat je bedoelt, maar das ook niet relevant voor dit topic :)
|
Ik hoop echt dat ik deze zomer niemand betrap :( Het lijkt wel alsof ik daar een gave voor heb :/
|
In de zee:o
|
God ja, iemand betrappen heb ik ook niet echt behoefte aan. Ik rij paard en mensen zien de ruiterpaden nog wel eens over het hoofd als ze een plekje zoeken. Denken ze achteraf te liggen en uit het zicht van het wandelpad... kom ik er opeens vlak langs draven. Weet ik ook niet echt hoe ik moet reageren...
|
Citaat:
Natuurgebieden hebben mijn voorkeur, liefst dus van het soort waar geen hond komt, want betrapt worden heb ik geen behoefte aan. |
Ik acht mezelf niet preuts en het stoort me niet dat daar mensen liggen te krikken, maar het is een soort plaatsvervangende schaamte/horror/ongemak, denk ik...
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik rijd ook vaak langs zo sex parkeerplaats dat is helemaal vies. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Huhhh, ik betrap niet veel mensen. Maar dat is buiten de randstad waarschijnlijk ook makkelijker. |
Citaat:
Jammer genoeg gaat dat niet, anders moet ik langs de snelweg en vindt me paardje niet zo leuk. En dan kom ik 2 minuten later langs een nudistenstrand en zitten ze ook. Dus maakt niet veel uit :D |
Ik betrap nooit mensen, noch in de stad, noch op het platteland. Misschien zoek ik niet goed genoeg? :D
Ben ook nooit betrapt, trouwens - hoewel, nou ja, behalve door de badmeester :D (n) Iets met hokjes die langer dan een kwartier dichtbleven. |
Kan leuk zijn, maar doe het op plaatsen war je niet betrapt kan worden, ik wordt er neit goed van als ik ergens gewoon loop / fiets en er liggen 2 krikkende mensen waar ik langs moet.
Als dat gebeurt kun je er donder op zeggen dat je de volgende dag met je blote aars op internet staat |
jeanne wat dacht jij ervan als wij... :evil:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:55. |