![]() |
16 jaar verschil
heey
ik heb een vraagje ik zit met een klein probleempje ik ben met iemand van 36 aan het smsen en msnen en cammen .. DIe ik 1 keer heb gezien .. en hij is vader maar wel gescheiden.. Ik ken hem via school waar me broertje op zit! Nu is hij niet duidelijk en ik ook niet echt... Is dit gek of weten jullie iets?? Groetjesss Kimmie!!! :D |
Eh.. wat precies wil je van ons weten?
Ik heb ook wel eens gecamd met een man van 34.. een getrouwde man met 2 kinderen die in zweden woonde :P Maar dat was zodat hij me z'n nieuwe keuken kon laten zien en zo. Gewoon een kennis. Geen probleem. Wat is het bij jou? |
ja dat weet ik juist niet precies wat hij wil...
Maar hij is vaag erover :eek: snap je.. |
laten we het zeggen hij heeft een keer gevraagd of ik voor de `gezeligheid ` meeging .. Als hij moest werken hij werkt savonds en snachts ... :rolleyes:
De ene keer zegt hij veel te jong wat denk je wel en de andere keer weer anders het is gewoon vaag!! IDD NIET VOOR EEN KEUKEN |
Citaat:
dat moet je hem dus vragen misschien wil ie een relatie met je, misschien aast ie alleen op seks dat ie 36 en vader en gescheiden is zou ik persoonlijk een minpunt vinden (waarschijnlijk zou ik er niet eens aan beginnen) maar als jij denkt dat je gelukkig met hem kan worden, waarom niet? |
hij wil je gewoon keihard neuken
|
lijkt het op jahhhh :p
dacht ik eerst ook wel BOT maar... eerlijk |
Gewoon gezellig door blijven kletsen tot je het weet zou ik zeggen.
|
ja ik stuurde gisteren een smsje met werk ze!!
Omdat hij inneens offline ging.. stuurde hij terug.. : ik ook van jou hahaha :o snap je da |
Als hij 36 is... dan ben jij 20. :rolleyes:
het kleinste kind heeft door waar die vent op uit is! |
Heb jij last van een gespleten persoonlijkheid?
(misslinda/groetjes, Kimmie?) |
Citaat:
Dus nu weten we 3 dingen: jullie hebben een ander gevoel voor humor + hij wil seks met je + jij geniet ontzettend van dat soort aandacht |
nee heet gewoon kim
en kom uit Rotterdam!!!! Dus dat misslinda is/was een NICK name (y) :cool: |
36-18=18
Verder: laat de moralistische praatjes maar beginnen, jammer dat Mark Almighty er niet meer is. |
Die wil goedkope seks. Midlifecrisis, of is ie daar nog te jong voor.
|
tsja, moet je zelf weten he
|
Citaat:
Zoiets? Anyway, zoals ik al zei: gewoon lekker blijven kletsen en je ziet wel wat er gebeurt. En als je dat wat er gebeurt niet wil, dan stop je ermee. |
Gewoon afwachten, zo doorgaan. Geen dingen doen die je niet wil. En ook na blijven denken. Dan zie je vanzelf wel waar het naartoe gaat.
Ben je 20? Of 18? Dat maakt ook uit voor het verschil he... Maar goed, 't is een groot verschil; sta er eens bij stil (want erg volwassen kom je hier niet over...) |
Ben jij wel 18? Gedraag je dan ook zo...
|
hijs 2x zo oud als jij :eek:
zoek een leeftijdsgenootje :rolleyes: |
Nou, ik vind anders wel dat ze zelf mag beslissen wat ze wil doen, we kunnen haar slechts adviseren...
Ik vind dat leeftijd niet van belang is, vooral als het puur om de seks gaat. Je moet realistisch blijven en inderdaad goed met je verstand er bij zijn. Als je iets niet wilt, doe het dan ook niet. :) |
Waar moet je duidelijk over zijn?
Als je wat met hem neemt, dan heb je er ook meteen kinderen bij. |
Jij bent de enige die kan beslissen of je dat leeftijdsverschil te groot vindt en of je denkt dat jullie op hetzelfde uit zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tja, als jij je volwassen genoeg vind voor zo'n leeftijdsverschil dan wens ik je veel plezier. Bedenk wel goed wat jij wil en zeker wat hij wil. ;)
|
Citaat:
|
Waarom denk je uberhaupt dat ie gescheiden is? :rolleyes:
|
Leeftijdsverschil hoeft geen ramp te zijn.
Ik woon al bijna 4,5 samen met mijn 28 jaar oudere vriend, voor de niet zo snelle rekenaars, hij is dus 50. Dit klinkt verschrikkelijk oud, eng, vies en weet ik het als je het niet zelf mee maakt, wij zitten op 1 lijn en daar gaat het om. Hebben (behalve op het forum) nooit nare reacties gehad. Chat gewoon door met hem dan zie je vanzelf wat hij van je wil, wil jij dat niet an je altijd nog afhaken. Als je nog iets wil vragen graag via PM, ivm de reacties die ik nu weer oproep (de persoon in kwestie weet wel wie ik bedoel). |
Citaat:
|
e je klinkt leuk. ik wil ook met je cammen :)
|
Citaat:
Indien ja, iemand zou hem dat eens moeten laten weten :) @TS : doe wat je niet laten kunt. Je leeft slechts 1 keer, en wie niet waagt, niet wint. |
Zit ie toevallig bij de nvd? :o
|
zou je niet beter iemand zoeken van je eigen niveau?
een jongetje van een jaar of dertien dus...? :o |
[optimistische en proberende tot goedkeurende modus]
Misschien is hij erg jong van geest, en misschien ben jij erg oud voor je leeftijd. Dan kan het geestelijke leeftijdsverschil zo maar een paar jaar worden ineens. Verder, als het echte liefde is moet je er vor gaan natuurlijk. [/optimistische en proberende tot goedkeurende modus] Oftewel. Doe niet zo gek en zoek iemand van je eigen leeftijd. Veel leeftijdsgenoten van je vinden het idee dat hun ouders seks hebben al vreselijk goor, dan wil je het toch niet met iemand doen die je ouder zou kunnen zijn? |
Citaat:
|
Tsja.... Als je echt 18 jaar bent zoals je zegt te zijn moet je het helemaal zelf weten. Bedenk inderdaad wel wat je ermee wilt: gewoon alleen cammen en verder niets, seks, een relatie?
Ik ken een meisje die 18 jaar was toen ze iets kreeg met een man van 47. Hij was ook gescheiden, had twee kinderen. Dat is 1,5 jaar goed gegaan, maar op een gegeven moment breekt het op dat je niet meer lekker gaat stappen, je altijd rekening moet houden met de kinderen, hij werd steeds meer jaloers omdat hij echt wel doorhad dat het contact met leeftijdsgenoten heel anders is... Bovendien hadden ze een scheve verhouding. Hij had het idee dat hij bepaalde eigenschappen er bij haar wel uit kon 'opvoeden' ofzo, heel raar werd het. Ach, er zijn vast wel gevallen waarbij het wel goed gaat, maar je komt nou niet echt over (sorry, maar voor mij wel waar) als iemand die zich helemaal bewust is van zichzelf en de gevolgen van haar gedrag... |
Imagine this:
"Ben je lekker met je vader aan het winkelen?" "Je vader loopt daar." *wijst* "Hij is mn vader niet..." :o :bloos: :rolleyes: als je dat wilt.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb een vriend die ook16 jaar ouder is en het gaat geweldig. Voor hem kokhalsde ik ook als ik verhalen hoorde van iemand die een relatie had met iemand in de 30 terwijl zij zelf nog 18 was. Maar het gebeurde, ik werd vreselijk verliefd op hem. En hij gelukkig ook op mij! mijn vriend heeft geen kind en geen ex-vrouw, wat voor mij toch wel een opluchting was.
En ja,natuurlijk, wij worden aangekeken op straat en mensen vragen vaak hoe veel wij schelen, maar wij zijn gelukkig met elkaar. Maarum was TS betreft, klinkt voor mij een beetje of hij je simpel en alleen wil voor uhh :rolleyes: Maar je kan natuurlijk gewoon met hem praten en er op die manier achter komen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
dit
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
We zijn nu bijna 4,5 jaar samen(wonend), er zijn een boel relaties met gelijke leeftijden die dat niet eens lukt dus ik zie het probleem niet. |
Citaat:
strak > verlept |
Citaat:
Of anders gezegd: * Daten met de moeder van een klasgenootje.. * :eek: ... * lukt niet:(* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:35. |