![]() |
Taïda Pasic
Op school moeten we een discussie houden over een onderwerp. :s We hebben hiervoor gekozen: Taïda Pasic. Onze stelling is:
Had ze Nederland moeten verlaten zonder haar examens te halen? Voor/ Tegen, waarom? We zouden graag jullie mening hierover willen horen. alvast bedanktt :) |
zoek even ofzo, er zijn 10000 topics hierover
|
Ze heeft Nederland verlaten zonder haar examens te halen. Oud nieuws.
|
Ik weet dat het oud nieuws is ;)
Maar ik wil graag jullie meningen erover horen |
Citaat:
|
Stelling: Had ze Nederland moeten verlaten zonder haar examens te halen?
Ze HEEFT nederland verlaten zonder examens te doen. Kortom: Gare stelling. |
Je bent 19 en kunt dit soort dingen niet zelf uitvogelen?
|
Citaat:
:rolleyes: |
Ik geloof niet dat iets met racisme heeft te maken. Vreemdelingen die met de regels knoeien om binnen te komen, dienen onvoorwaardelijk te worden uitgezet. Mevrouw Verdonk leeft gewoon de wet na, en dat doet ze heel netjes. Naar mijn mening is ze één van de weinige ministers die haar werk fatsoenlijk uitvoert.
|
Citaat:
|
Ja, regels zijn regels. Al vind ik Taïda stiekem wel lief :bloos:
|
Mensen die op ongeldige manier het land zijn binnengekomen dienen te worden uitgezet, of ze nu eindexamen doen, parlementslid, kleermaker of bouwvakker zijn.
|
Ik ben het eens met de stelling.
|
Nogal wiedes, de stelling is een bewezen feit.
|
Verdonk doet haar werk fatsoenlijk? Hahahahaha, laat me niet lachen.
|
Citaat:
|
blablabla. Hier hoort gewoon een dikke vette SLOT op.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
feit blijt wel dat als ze dadelijk slaagt en wil gaan studeren ze waaschijnlijk gewoon weer in Nederland kan studeren. Waarmee dus de hele regeltjes-drang van Verdonk in het niet valt :)
|
Citaat:
In iets andere vorm is het een feit. |
Citaat:
(overigens denk ik dat iedereen het beter dan Verdonk doet) |
Achja, da's de 2 deling die we kennen in ons land he. De ene vind Verdonk de beste minister sinds jaren. De ander niet.
|
Citaat:
Verder denk ik dat de stelling bedoeld is als: 'het is een goede zaak dat Taïda het land heeft verlaten zonder haar examens af te halen.'. Oneens trouwens. |
Citaat:
|
@ supreme dutch: Knappe buitenlanders zijn geen allochtonen ;) (wanneer komt btw je oude avatar terug?)
@ Pruttelpot: lol |
Enige reden is puur economisch; middelbaar onderwijs is vrij duur, het is een investering die de staat doet in jongeren. Dus om de investering veilig te stellen zou het het beste zijn haar erna uit te zetten.
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:40. |