![]() |
The Day I Will Never Forget - donderdag 8 juni, 0:10 uur op TV (Nederland 3)
Ik zat te twijfelen tussen N&A en F, TV&R. Toch maar voor N&A gekozen aangezien dit nog steeds een belangrijk onderwerp is.
donderdag 8 juni, 0:10 uur op TV (Nederland 3) Citaat:
Gelukkig is deze rituele slachting in dit land verboden, hoewel het helaas nog steeds voor komt. Nu nog een einde aan de rituele mutilatie van jongetjes. |
ach ja
|
Als je ff snel een stelling verzint, komt hier misschien geen slotje op.
|
Hier is je stelling:
Er wordt te weinig aandacht besteed aan deze vorm van verminking en mishandeling. |
Tiswah :eek:
Het topic word sowieso wel gesloten. Aankondigingen van een programma worden altijd gesloten. |
En dat komt weer omdat we daar al een topic voor hebben.
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=749359 |
Citaat:
vrouwen besnijdenis daarintegen is wel mutilatie en ik denk dat iedereen er op dit forum wel tegen is. |
Citaat:
De religieuze besnijdenis van jongens is totaal nutteloos. En als er kans op infecties is, dan kan altijd nog op een later tijdstip besloten worden om iemand te besnijden. Onder narcose wel te verstaan. Dan is er tenminste ook geen kans op een trauma, in tegenstelling tot wat nu het geval is. Het ondergaan van een (nutteloze) aanpassing aan je lichaam tegen je zin in is niet meer dan brute mutulatie. Of het nou om religie gaat of niet. Ik weet niet of je ooit beelden hebt gezien van een klein, weerloos en gillend ventje dat besneden wordt? Om te kotsen. Het is sowieso tegennatuurlijk om zoiets te doen: vanaf dat een jongen geboren is beschermd hij instinctief zijn geslachtsorganen. |
Moslims houden nou eenmaal van sleutelen aan geslachtsorganen.
Allahs wil is wet. |
Citaat:
|
Ik vind vrouwenbesnijdenis een goed iets, om even een tegenwicht te geven aan alle mensen die straks of roepen dat dit topic dicht moet, of dat iedereen wel vindt dat vrouwenbesnijdenis walgelijk is.
|
Citaat:
http://www.amicalmant.ca/files/hijab.jpg |
Citaat:
|
Wat wil je eraan doen dan?
|
Citaat:
Noem dan is voordelen? Ik kan er geen een bedenken. |
Citaat:
1 spot waarbij men het tegendeel zegt van wat men bedoelt te zeggen |
Rare definitie. Alsof ironie altijd per ongeluk plaatsvindt. :D