![]() |
Ik slaap nog steeds samen met mijn broer
Ik slaap nog steeds samen met mijn broer op de zelfde kamer en in hetzelfde bed, volgens mijn ouders kan het niet meer langer, maar ik en mijn broer hebben er geen probleem mee, en willen dat het blijft zoals het is. Wat denken jullie hiervan?
|
Ik denk er vrij weinig van. Ik zou het niet relaxt vinden, maar als het jullie niet boeit... :confused:
|
ooit zal je tog zonder je broer moeten slapen..
maar waarom slapen jullie eigenlijk in hetzelfde bed? |
Kun je je voorstellen neem je net je nieuwe vangst mee naar je kamer ploft neer.... gulzig word er gezoend en je gaat liggen en je voelt wat ....... Hey zusje jij ook hier ? hehe niet echt chill :P
|
(Tenzij t je hotte stiefzus is natuurlijk)
|
Waarom plaats je dit bij seks?
|
in hetzelfde bed? doen jullie dit voor de gezelligheid of heb je maar 1 bed met zn tweetjes
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wel ja, of je nu met je broer neukt of met een aftandse naar alcohol stinkende kreupele zwerver met een druiper, neuken is neuken.
|
Wie van jullie 2 is NVD lid?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ok, wacht ff:
-je bent een meisje -je bent 13 -je nick is 'faker' -je hebt 2 posts -waarvan de 1e hier te vinden is :confused: :confused: :confused: Je bent dus een 13 jarig meisje die zich afvraagt of het gek is dat ze nog bij haar broer in bed 'slaapt' maar die wel 'problemen' heeft met nalekken na de seks?? Correct me if i'm wrong, maar ergens bespeur ik toch een elementje dat erop wijst dat het zou kunnen zijn dat je niet geheel geloofwaardig bij mij overkomt :confused: :rolleyes: EDIT: Citaat:
|
Kruip vannacht maar eens lekker extra dicht tegen hem aan (y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:25. |