![]() |
harde schijf kapot
de harde schijf van mijn computer heeft het eergister begeven.. En je raad het al; ik had natuurlijk geen backup en nu ben ik AL mijn bestanden kwijt.. Is er een mogelijkheid deze alsnog van de kapotte harde schijf af te halen? :confused:
|
Citaat:
|
Breng hem naar een recovery centra.
FF serieus: Herkent je computer je schijf nog wel (dus staat je schijf nog aangegeven in de bios) |
Beschrijf eens hoe hij kapot ging of is?
Word hij inderdaad nog herkend in de bios, wat zegt je windows ervan? (Als hij herkend wordt in de bios, dan kan je hem even in een andere pc pleuren als het de primary harde schijf is en je geen tweede voorhanden in je pc hebt waar win opstaat.) |
Njaa.. ik deed de computer aan en opeens deed hij niks meer. Helemaal zwart beeld. We zijn er al mee naar paradidget geweest en we hebben een nieuwe harde schijf.. maarja ik wil de bestanden van de oude..
|
Citaat:
|
Data recovery kan altijd nog. Maar tip: laat iemand met wat verstand er eens naar kijken, dat lijkt me handiger dan zelf vanalles gaan proberen. Het kan prima zijn dat je de gegevens gewoon nog er vanaf kunt halen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze bedenken steeds vreemdere manieren bij het ministerie om hun data te beveiligen :D |
Citaat:
http://www.norman-datarecovery.nl/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:38. |