![]() |
Zonder titel
Ik ben bezig voor mijn eindwerkstuk om wat gedichten bij mijn tekeningen te maken, en andersom. Zat eerst te twijfelen of het posten wel de moeite waard was, maar ik heb toch denk ik graag wat hulp bij deze. Heb er nog geen titel voor, misschien laat ik het zo. De inhoud (hoe cliché misschien dan ook) blijft zo; als ik iets weg zou laten zou het niet meer bij de tekening passen, of ik zou die weer moeten aanpassen :p
------ verwijderd i.v.m. publicatie |
Als je expres haakjes om 'ei' hebt gezet om het op een ei te doen lijken, dan ben je briljant.
Mogen we de tekening erbij zien? |
:D Ik zat ook te denken aan het ei van Columbus, en dat hij een groot land heeft ontdekt. Maargoed dat slaat nergens op :o
De tekening, ja.. Het is bij mij net zoals met een gedicht: ik ben constant bezig met hem aan te passen, te veranderen, overnieuw te beginnen enzovoorts. Natuurlijk toon ik jullie graag iets van het geheel, daarom zal ik het personage waar ik van uit ben gegaan laten zien. Het is dus nog een 'schets-idee'. Ik ga de uiteindelijke versie (waar ik nu aan het kladden mee ben) uitvoeren in inkt en ecoline. Vraag me niet waarom, maar mijn tekenlerares vond het idee geweldig :) http://img136.imageshack.us/img136/1867/zee0ut.jpg Maargoed, omdat het hier een gedichtentopic is, zouden jullie mbt het gedicht kunnen melden? Laat je vooral niet afleiden door deze semi-artistieke uitspatting van mezelf. :D |
een heerlijk gedicht.. leest lekker weg.
het zinnetje Een krab kruipt rap lijkt op zo'n zin als de postkoetskoetsier poetst de postkoets met postkoetspoets maar dan wat korter :) ik kan goed een beeld hierbij vormen, het is idd een beetje cliché maar niet storend xxx |
Jemig.
Wat een heerlijk - vloedend - gedicht. Het loopt weg als je het niet vasthoudt... De alliteraties zijn - net niet overdone -. En een boodschap; een verhaal. Goede woordkeus, heerlijk metrum. Niets dan goeds :) |
Nou, dank jullie voor alle lof :) Morgen ben ik naar Rome :cool: maar ik lees het allemaal nog wel!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:10. |