![]() |
Servië & Montenegro - Nederland
Servië & Montenegro - Nederland
Zondagmiddag om 3 uur is het eindelijk zover. Nederland speelt dan in het Zentralstadion (Leipzig) tegen het ijzersterke Servië & Montenegro. Geef hier je commentaar/voorspelling over deze wedstrijd. |
ik ga voor gelijkspel,hoewel ik hoop op een 3-1 overwinning
|
Winst voor Nederland. Deze winnen ze nog wel, hopelijk. :bloos:
|
Ik verwacht (en hoop) op net zo'n pot als in '98... Toen nog tegen Yougoslavie. Wie herrinnert zich niet de bal op de lat van Milosovic (geloof ik). :p
Daarom hoop ik wederom op een 2-1. |
Gok op 2-1 of 3-1 voor Oranje.
Dat Kezman die ene tegentreffer er in moge schieten. Bij Odin. |
Ik denk dat ze verliezen. :o
|
Citaat:
|
moeizame 1-0 of 2-1. Winst.
|
Citaat:
Kezman, wijs je naam nog een keer aan, naam nog een keer aan, naam nog een keer aan :cool: |
Winst voor Nederland uiteraard, maar het zal in ieder geval wel een leuke wedstrijd worden.
|
winst.
|
Ik ga voor gelijkspel - heb nou niet een bepaald hoge pet op van het elftal van Van Basten.
|
Nederland zal over ze heen walsen :P
3-0 met doelpunten van : 2 X v. Nistelrooy en 1x Cocu |
Citaat:
|
Ik denk dat ze verliezen.
|
Ik heb een gelijk spel voorspeld. Nederland begint een eindtoernooi meestal moeizaam. Daarbij denk ik dat het een wedstrijd gaat worden waarin Nederland het spel moet maken, maar dat Servië & Montenegro er veel fysieke strijd in zal gooien net als Australië afgelopen zondag, waardoor Nederland er niet door kan komen.
Voorspelling van de uitslag: 0-0. |
Servië is een stuk sterker dan de meeste denken. Inde kwalificatie hebben ze maar één (!) tegendoelpunt gehad. Een ijzersterke verdediging met de ex-Vitesse keeper Jevric.
imo is de zwakste linie het middenveld. Toch loopt daar bijvoorbeeld een Stankovic van Inter Milan (scoorde twee keer tegen Ajax). Nederland zal hier de duels moeten winnen wat al moeilijk zat zal zijn. Dan heb je in de voorhoede natuurlijk Kezman en waarschijnlijk Milosovic (Topscorder EK2000, samen met Kluivert). Daarnaast hebben ze nog stormram Zigic. Nederland zal op en top geconcentreerd moeten zijn en en hopelijk fysiek nog wat kunnen brengen (Boulahrouz?). Ik gok toch op een kleine overwinning van Nederland, 1-0. Die is wel zwaarbevochten en erg onterecht. Hup Holland! |
1-2 :)
2 x van Nistelrooij. |
Nederland gaat winnen hé....
1-2 |
Vermoedelijke opstelling Oranje (nou ja, volgens de Telegraaf):
Van der Sar; Heitinga, Ooijer, Mathijsen, Van Bronckhorst; Van Bommel, Sneijder, Cocu; Van Persie, Van Nistelrooy en Robben. |
Ik denk gelijkspel net als de socasoca :)
|
Er zit nu geen enkele wedstrijd meer voor.
Het begint te kriebelen. \m/ |
0-2
goals van van Nisterooi en Cocu Robben en van Persie worden de uitblinkers :) |
Ziiiinnnnnnnnnnn!!!!! :d:d:d
|
Citaat:
|
Nederland komt in de eerste helft op 2-0, door goals van Van Persie en Van Nistelrooij. In de laatste 10 minuten scoort Kezmann 2x, en vallen Cocu en Sneijder met een blessure uit. Verder krijg iemand van Servië een rode kaart. (Ik denk Stankovic)
Eindstand dus: 2-2 |
1-0 (y) :cool:
|
gefeliciteerd allemaal ;)
|
mooi, eerste buit is binnen nu,
ging best lekker, had meer van de Serven verwacht. |
Ik heb echt geen verstand van voetbal, dus even een domme vraag waarschijnlijk: Maakt het nog uit met hoeveel punten je wint? Of is 1-0 winst evengoed als 3-0 winst?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu nog winnen van Ivoorkust en we zijn zo goed als door..
|
Citaat:
|
Ik vond het maar een matige wedstrijd. Eén ding is zeker: kampioen worden we niet.
En wat doet Van Nistelrooy er eigenlijk nog? Ik snap niet wat iedereen zo geweldig aan 'm vindt; bij het EK van 2004 liep hij ook te prutsen. |
bij gelijkspel krijg je 1 punt voor zover ik weet. en wat deed die sneijder echt op het veld?
|
Sneijder en Mathijsen waren belabberd. Het is duidelijk waarom ze spelen, maar het zijn wel erg zwakke schakels. Het was niet de wedstrijd van van Nistelrooij, maar dat kon iedereen vooraf wel voorspellen. Ruud moet meer vlammen tegen teams als Ivoorkust en Argentinië.
Ik hoop dat van der Vaart in ieder geval snel terug is, zodat Sneijder weer naar de bank kan. En Bouhlarouz in plaats van Mathijsen zou ik ook geen slechte keuze vinden. |
Citaat:
De druk rond het strafschopgebied was ook te laag voor van Nistelrooij om goed uit de verf te komen. |
Heitinga had erge passjes , allemaal crossballen over 40 meter die perfect aankwamen (y)
|
w000000t
Het zweet van de laatste 10 minuten begint nu te rieken. (y) |
"VMs bästa match. Helt klart. Holländarna domimerade. Men vart har han den mörkhyade med solglasögon tagit vägen?"
Beste wedstrijd van het WK, duidelijk. De Nederlanders domineerden. Maar waar is die donkerhuidige met die zonnebril gebleven? - Zweden weten wat omhoog. (y) |
Citaat:
Nouja, mocht je in de poule evenveel punten krijgen als een ander land, wordt er gekeken naar het doelsaldo: het aantal gescoorde doelpunten minus het aantal tegendoelpunten. Degene met het hoogste doelsaldo eindigt hoger. Dus het kan wel degelijk een rol spelen, ja. Citaat:
|
wat was die Jeroen Grutter trouwens een zaadstaaf. Man kheb me lopen ergeren aan het saaie commentaar
|
Citaat:
En om Van Nistelrooy nou wat te gaan verwijten na 1 wedstrijd.. :o |
Citaat:
|
Ik heb weinig echte kansen gezien voor Nederland, dus ze mogen zeker blij zijn dat ze alsnog 3 punten gehaald hebben.
Ik vond Sneijder, Mathijsen, V Bronkhorst en V Persie vrij slecht spelen. Ik verwacht dat VD Vaart, Sneijder gaat vervangen zodra hij weer fit is en dat Boulahrouz er in gaat komen voor Mathijsen. Je mist ook gewoon een Jaap Stam in de verdediging.. |
Jaap Stam. Wat een heerser.
|
Citaat:
en Van Bronckhorst slecht :confused: Ik vond misschien wel de beste man aan Nederlandse kant, het was echt aan hem te danken dat Robben exceleerde. Kwam veel mee op maar stond ook goed wanneer Robben zijn positie verliet. Mathijsen speelde ook goed en Van Persie heeft al zijn acties positief af kunnen maken, kwam alleen niet veel in het spel voor We hebben trouwens het commentaar er maar afgezet vanaf de 2de helft, kijkt een stuk fijner.. |
Citaat:
DENNIS BERGKAMPP DENNIS BERGKAMMPPPPP AAAAAAAAAAAAH :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:48. |