![]() |
Profielwerkstuk eco FUSIES VAN BEDRIJVEN
Ik zoek deelvragen en goede sites voor mijn profielwerkstuk over fusies van bedrijven ??
deze heb ik al maar is niet genoeg: 1 Wat Houd Fuseren in? 2 Waarom komen fusies tot stand? 3 Wat voor problemen geven fusies? 4 Wat komt er allemaal bij kijken om een fusie tot stand te brengen? 5 Fusies met Internationale bedrijven 6 Hoe wordt de structuur in het bedrijf veranderd 7 Wat voor een voordelen geven deze fusies? 8 4 Voorbeelden van grote fusies 9 Waarom gaan sommige fusies soms op het laatste moment niet door? En nu nog de sites er voor hebben ?????????? groetjes sjaakie1256 |
|
Citaat:
|
1 Wat Houd Fuseren in?
Fuseren is het mergen of samengaan van twee of meer bedrijven 2 Waarom komen fusies tot stand? Om meer winst te maken en om een grote marktaandeel te hebben 3 Wat voor problemen geven fusies? Het bedrijf kan te groot en te onoverzichtelijk worden waardoor een reorganisatie nodig kan zijn 4 Wat komt er allemaal bij kijken om een fusie tot stand te brengen? Aandeelhouders moeten het eens zijn met de fusie tussen de bedrijven. Maar niet alleen dat, blablabla.... 5 Fusies met Internationale bedrijven Een voorbeeld is de fusie tussen Hoogovens en Corus 6 Hoe wordt de structuur in het bedrijf veranderd Qua beleid en personeel. 7 Wat voor een voordelen geven deze fusies? Deze vraag is gelijk aan vraag 2 8 4 Voorbeelden van grote fusies Deze vraag is gelijk aan vraag 5 9 Waarom gaan sommige fusies soms op het laatste moment niet door? Sjah, de aandeelhouders... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:04. |