![]() |
help mij en win 10 euro
(aan de moderator: dit is toch geen schending van de forum regels he? ik moet dit echt voor school doen)
hallo allemaal :D , Ik moet voor school, als opdracht een site maken. De site wordt een soort liefdes site. Om deze site te maken moeten we dan altijd een gebruikersonderzoek doen en een doelgroep uitkiezen. Daarom heb ik een enquete gemaakt maar die moet nog worden ingevuld. Maak kans op 10 euro! stuur de enquete op naar mij Klik hier en maak kans op 10 euro. Dit is gedaan om je te motiveren voor de enquete Leeftijd: Geslacht: Hoogst afgeronde opleidingsniveau: Site waar je de enquête vandaan hebt: Vragen over het zomaar surfen op het Internet. Hier gaat het niet om sites die je voor school moet bezoeken. Puur voor je eigen plezier. 1) Wanneer vind je een site vooral de moeite waard om een kijkje te nemen: a) als je vrienden hem aanraden b) als de site er mooi uitziet c) als je je betrokken voelt d) als je de inhoud van de site kan waarderen e) anders, namelijk... 2) Heb je een Hyves account of een My space account? Zo ja, zou je het ook hebben gedaan als het geld koste. Als je dat per sms kon doen? a) Zou je het hebben gedaan als het 2 euro koste b) Of 1,20 c) Of 0,80 d) Of 0,40 e) Of zou je het alleen gratis willen doen 3) Ben je trend gevoelig? a) Ja en ik ken bijvoorbeeld mastermovies of ik heb een doggy tag of een ander item of site die op dit moment een trend is. b) Nee 4) Zou je op het Internet vereeuwigd willen worden? a) Ja b) Nee Vragen over jezelf 5) Vind je jezelf een player a) Ja b) Nee 6) Ben je bezig met liefde a) Ja b) Nee 7) Ben je bezig met muziek a) Ja b) Nee 8) Doe je aan sport a) Ja b) Nee 9) Waar koop je kleren a) H&M b) Wehkamp c) Hema d) Only e) Men at work f) Anders, namelijk ...... 10) Welk plaatje vind je het mooist a) bloemen b) busje c) tribal a http://www1.istockphoto.com/file_thu...ves_vector.jpg b http://www1.istockphoto.com/file_thu...vector_bus.jpg c http://www.sillyjokes.co.uk/images/d...bal-dragon.jpg De volgende vragen gaan over de eisen die je van een site hebt? 11) Moet de site die je bezoekt mooi zijn of moet de inhoud goed zijn Mooi 1 - 2 - 3 - 4 - 5 inhoud 12) Eenvoudig 1 - 2 - 3 - 4 - 5 veel opties 13) Chaotische indeling 1 - 2 - 3 - 4 - 5 geordende site 14) Veel tekst 1 - 2 - 3 - 4 - 5 weinig tekst 15) Intellectueel taalgebruik 1 - 2 - 3 - 4 - 5 spraakachtig taalgebruik |
Ik ga je niet mailen, maar ik zal het hier neerzetten.
Leeftijd: 15 Geslacht: vrouw Hoogst afgeronde opleidingsniveau: basisschool (doe nu gymnasium) Site waar je de enquête vandaan hebt: forum.scholieren.com Vragen over het zomaar surfen op het Internet. Hier gaat het niet om sites die je voor school moet bezoeken. Puur voor je eigen plezier. 1) Wanneer vind je een site vooral de moeite waard om een kijkje te nemen: a) als je vrienden hem aanraden c) als je je betrokken voelt d) als je de inhoud van de site kan waarderen 2) Heb je een Hyves account of een My space account? NEE 3) Ben je trend gevoelig? b) Nee 4) Zou je op het Internet vereeuwigd willen worden? b) Nee Vragen over jezelf 5) Vind je jezelf een player b) Nee 6) Ben je bezig met liefde a) Ja 7) Ben je bezig met muziek a) Ja 8) Doe je aan sport a) Ja 9) Waar koop je kleren a) H&M c) Hema d) Only f) Anders, namelijk jeans centre, C&A, en nog wel meer winkels 10) Welk plaatje vind je het mooist a) bloemen De volgende vragen gaan over de eisen die je van een site hebt? 11) Moet de site die je bezoekt mooi zijn of moet de inhoud goed zijn Mooi 4 inhoud eenvoudig 3 veel opties 13) Chaotische indeling 5 geordende site 14) Veel tekst 4 weinig tekst 15) Intellectueel taalgebruik 2 spraakachtig |
Leeftijd: 15
Geslacht: man Hoogst afgeronde opleidingsniveau: bezig met havo Site waar je de enquête vandaan hebt: forum 1: B 2: Ik doe niet aan die onzin 3: B 4: B 5: B 6: B 7: A 8: A 9: Anders, namelijk Maison de Bonneterie en op vliegvelden 10: C 11: 2 12: 3 13: 4 14: 2 15: 3 |
Sorry ik ga de enquete niet invullen. Ik vind hem onsamenhangend, niet logisch, niet goed opgezet en bij meerdere vragen staat mijn antwoord er niet bij.
|
Leeftijd: 19
Geslacht: M Hoogst afgeronde opleidingsniveau: vmbo-t Site waar je de enquête vandaan hebt: forum.scholieren.com Vragen over het zomaar surfen op het Internet. Hier gaat het niet om sites die je voor school moet bezoeken. Puur voor je eigen plezier. 1) Wanneer vind je een site vooral de moeite waard om een kijkje te nemen: a) als je vrienden hem aanraden b) als de site er mooi uitziet c) als je je betrokken voelt d) als je de inhoud van de site kan waarderen e) anders, namelijk... 2) Heb je een Hyves account of een My space account? Zo ja, zou je het ook hebben gedaan als het geld koste. Als je dat per sms kon doen? a) Zou je het hebben gedaan als het 2 euro koste b) Of 1,20 c) Of 0,80 d) Of 0,40 e) Of zou je het alleen gratis willen doen f) Ik heb niet zo'n account 3) Ben je trend gevoelig? a) Ja en ik ken bijvoorbeeld mastermovies of ik heb een doggy tag of een ander item of site die op dit moment een trend is. b) Nee 4) Zou je op het Internet vereeuwigd willen worden? a) Ja b) Nee Vragen over jezelf 5) Vind je jezelf een player a) Ja b) Nee 6) Ben je bezig met liefde a) Ja b) Nee 7) Ben je bezig met muziek a) Ja b) Nee 8) Doe je aan sport a) Ja b) Nee 9) Waar koop je kleren a) H&M b) Wehkamp c) Hema d) Only e) Men at work f) Anders, namelijk ...... overal wel :) 10) Welk plaatje vind je het mooist a) bloemen b) busje c) tribal De volgende vragen gaan over de eisen die je van een site hebt? 11) Moet de site die je bezoekt mooi zijn of moet de inhoud goed zijn Mooi 1 - 2 - 3 - 4 - 5 inhoud 12) Eenvoudig 1 - 2 - 3 - 4 - 5 veel opties 13) Chaotische indeling 1 - 2 - 3 - 4 - 5 geordende site 14) Veel tekst 1 - 2 - 3 - 4 - 5 weinig tekst 15) Intellectueel taalgebruik 1 - 2 - 3 - 4 - 5 spraakachtig taalgebruik |
Leeftijd: 17
Geslacht: vrouw Hoogst afgeronde opleidingsniveau: havo Site waar je de enquête vandaan hebt: forum.scholieren.com Vragen over het zomaar surfen op het Internet. Hier gaat het niet om sites die je voor school moet bezoeken. Puur voor je eigen plezier. 1) Wanneer vind je een site vooral de moeite waard om een kijkje te nemen: c) als je je betrokken voelt 2) Heb je een Hyves account of een My space account? Zo ja, zou je het ook hebben gedaan als het geld koste. Als je dat per sms kon doen? e) Of zou je het alleen gratis willen doen 3) Ben je trend gevoelig? b) Nee 4) Zou je op het Internet vereeuwigd willen worden? b) Nee Vragen over jezelf 5) Vind je jezelf een player b) Nee 6) Ben je bezig met liefde a) Ja 7) Ben je bezig met muziek b) Nee 8) Doe je aan sport a) Ja 9) Waar koop je kleren a) H&M c) Hema d) Only f) Anders, namelijk Esprit, Sting, en nog veel meer..... 10) Welk plaatje vind je het mooist a) bloemen De volgende vragen gaan over de eisen die je van een site hebt? 11) Moet de site die je bezoekt mooi zijn of moet de inhoud goed zijn Mooi 1 - 2 - 3 - 4 - 5 inhoud 12) Eenvoudig 1 - 2 - 3 - 4 - 5 veel opties 13) Chaotische indeling 1 - 2 - 3 - 4 - 5 geordende site 14) Veel tekst 1 - 2 - 3 - 4 - 5 weinig tekst 15) Intellectueel taalgebruik 1 - 2 - 3 - 4 - 5 spraakachtig taalgebruik |
Geslacht: v Hoogst afgeronde opleidingsniveau: basisschool, doe nu vwo Site waar je de enquête vandaan hebt: scholieren.com Vragen over het zomaar surfen op het Internet. Hier gaat het niet om sites die je voor school moet bezoeken. Puur voor je eigen plezier. 1) Wanneer vind je een site vooral de moeite waard om een kijkje te nemen: a) als je vrienden hem aanraden b) als de site er mooi uitziet c) als je je betrokken voelt d) als je de inhoud van de site kan waarderen 2) Heb je een Hyves account of een My space account? Zo ja, zou je het ook hebben gedaan als het geld koste. Als je dat per sms kon doen? e) Of zou je het alleen gratis willen doen 3) Ben je trend gevoelig? b) Nee 4) Zou je op het Internet vereeuwigd willen worden? a) Ja Vragen over jezelf 5) Vind je jezelf een player b) Nee 6) Ben je bezig met liefde a) Ja 7) Ben je bezig met muziek a) Ja 8) Doe je aan sport b) Nee 9) Waar koop je kleren a) H&M d) Only e) Men at work f) Anders, namelijk: WE 10) Welk plaatje vind je het mooist a) bloemen De volgende vragen gaan over de eisen die je van een site hebt? 11) Moet de site die je bezoekt mooi zijn of moet de inhoud goed zijn 3 12) 2 13) 4 14) 2 15) 2 |
Leeftijd: 23
Geslacht: Man Hoogst afgeronde opleidingsniveau: HBO, maar ben momenteel voor WO aan het afstuderen Site waar je de enquête vandaan hebt: http://forum.scholieren.com 1) Wanneer vind je een site vooral de moeite waard om een kijkje te nemen: a) als je vrienden hem aanraden c) als je je betrokken voelt d) als je de inhoud van de site kan waarderen e) anders, namelijk... 2) Heb je een Hyves account of een My space account? Zo ja, zou je het ook hebben gedaan als het geld koste. Als je dat per sms kon doen? e) Of zou je het alleen gratis willen doen Maar ik heb dus geen Hyves of hoe heet die zooi allemaal... 3) Ben je trend gevoelig? b) Nee, dat valt wel mee 4) Zou je op het Internet vereeuwigd willen worden? b) Nee Vragen over jezelf 5) Vind je jezelf een player b) Nee 6) Ben je bezig met liefde b) Nee, op dit moment niet, want het vrijgezellenleven is heerlijk! (y) 7) Ben je bezig met muziek b) Nee 8) Doe je aan sport a) Ja, fitness 9) Waar koop je kleren f) Anders, namelijk voornamelijk Coolcat 10) Welk plaatje vind je het mooist c) tribal 11) 4 12) 3 13) 5 14) 3, ligt aan het onderwerp 15) 2 |
Citaat:
|
Wat doe je met het resulaat? Ik vind het een vage enquete.
|
Geslacht: V Hoogst afgeronde opleidingsniveau: heb denk ik HAVO gehaald, dat dus Site waar je de enquête vandaan hebt: scholieren.com he Vragen over het zomaar surfen op het Internet. Hier gaat het niet om sites die je voor school moet bezoeken. Puur voor je eigen plezier. 1) Wanneer vind je een site vooral de moeite waard om een kijkje te nemen: d) als je de inhoud van de site kan waarderen 2) Heb je een Hyves account of een My space account? Zo ja, zou je het ook hebben gedaan als het geld koste. Als je dat per sms kon doen? e) Of zou je het alleen gratis willen doen 3) Ben je trend gevoelig?b) Nee 4) Zou je op het Internet vereeuwigd willen worden? b) Nee Vragen over jezelf 5) Vind je jezelf een player nee 6) Ben je bezig met liefde b) Nee 7) Ben je bezig met muziek b) Nee 8) Doe je aan sport b) Nee 9) Waar koop je kleren a) H&M d) Only 10) Welk plaatje vind je het mooist a) bloemen De volgende vragen gaan over de eisen die je van een site hebt? 11) Moet de site die je bezoekt mooi zijn of moet de inhoud goed zijn Mooi 1 - 2 - 3 - 4 - 5 inhoud 12) Eenvoudig 1 - 2 - 3 - 4 - 5 veel opties 13) Chaotische indeling 1 - 2 - 3 - 4 - 5 geordende site 14) Veel tekst 1 - 2 - 3 - 4 - 5 weinig tekst 15) Intellectueel taalgebruik 1 - 2 - 3 - 4 - 5 spraakachtig taalgebruik |
Leeftijd: 18
Geslacht: man Hoogst afgeronde opleidingsniveau: HAVO Site waar je de enquête vandaan hebt: forum.scholieren.com Vragen over het zomaar surfen op het Internet. Hier gaat het niet om sites die je voor school moet bezoeken. Puur voor je eigen plezier. 1) Wanneer vind je een site vooral de moeite waard om een kijkje te nemen: d) als je de inhoud van de site kan waarderen 2) Heb je een Hyves account of een My space account? Zo ja, zou je het ook hebben gedaan als het geld koste. Als je dat per sms kon doen? Ik heb geen van die accounts 3) Ben je trend gevoelig? Ja, in zekere zin wel 4) Zou je op het Internet vereeuwigd willen worden? b) Nee Vragen over jezelf 5) Vind je jezelf een player b) Nee 6) Ben je bezig met liefde a) Ja, zo nu en dan:P 7) Ben je bezig met muziek a) Ja 8) Doe je aan sport a) Ja 9) Waar koop je kleren f) Anders, namelijk ...... Didato, Iceberg, D&G, Tip de Bruin (allen Amsterdam), Verso (Antwerpen), en ook wel vaak met een stedentripje. 10) Welk plaatje vind je het mooist b) busje De volgende vragen gaan over de eisen die je van een site hebt? 11) Moet de site die je bezoekt mooi zijn of moet de inhoud goed zijn Mooi 1 - 2 - 3 - 4 - 5 inhoud 12) Eenvoudig 1 - 2 - 3 - 4 - 5 veel opties 13) Chaotische indeling 1 - 2 - 3 - 4 - 5 geordende site 14) Veel tekst 1 - 2 - 3 - 4 - 5 weinig tekst 15) Intellectueel taalgebruik 1 - 2 - 3 - 4 - 5 spraakachtig taalgebruik (afhankelijk van waarvoor je de informatie gebruikt) |
Geslacht: V Hoogst afgeronde opleidingsniveau: basisschool Site waar je de enquête vandaan hebt: nou hier dus he Vragen over het zomaar surfen op het Internet. Hier gaat het niet om sites die je voor school moet bezoeken. Puur voor je eigen plezier. 1) Wanneer vind je een site vooral de moeite waard om een kijkje te nemen: a) als je vrienden hem aanraden b) als de site er mooi uitziet c) als je je betrokken voelt d) als je de inhoud van de site kan waarderen 2) Heb je een Hyves account of een My space account? Zo ja, zou je het ook hebben gedaan als het geld koste. Als je dat per sms kon doen? e) Of zou je het alleen gratis willen doen 3) Ben je trend gevoelig? a) Ja en ik ken bijvoorbeeld mastermovies of ik heb een doggy tag of een ander item of site die op dit moment een trend is. 4) Zou je op het Internet vereeuwigd willen worden? b) Nee Vragen over jezelf 5) Vind je jezelf een player b) Nee 6) Ben je bezig met liefde a) Ja 7) Ben je bezig met muziek a) Ja 8) Doe je aan sport b) Nee 9) Waar koop je kleren e) Men at work f) Anders, namelijk heleboel winkels 10) Welk plaatje vind je het mooist a) bloemen De volgende vragen gaan over de eisen die je van een site hebt? 11) Moet de site die je bezoekt mooi zijn of moet de inhoud goed zijn Mooi 4 inhoud 12) Eenvoudig 4 veel opties 13) Chaotische indeling 5 geordende site 14) Veel tekst 3 weinig tekst 15) Intellectueel taalgebruik 2 spraakachtig taalgebruik |
Leeftijd: 20
Geslacht: Man Hoogst afgeronde opleidingsniveau: HBO Site waar je de enquête vandaan hebt: scholieren.com Vragen over het zomaar surfen op het Internet. Hier gaat het niet om sites die je voor school moet bezoeken. Puur voor je eigen plezier. 1) Wanneer vind je een site vooral de moeite waard om een kijkje te nemen: a) als je vrienden hem aanraden b) als de site er mooi uitziet c) als je je betrokken voelt d) als je de inhoud van de site kan waarderen 2) Heb je een Hyves account of een My space account? Zo ja, zou je het ook hebben gedaan als het geld koste. Als je dat per sms kon doen? Heb geen accounts. 3) Ben je trend gevoelig? a) Ja en ik ken bijvoorbeeld mastermovies of ik heb een doggy tag of een ander item of site die op dit moment een trend is. 4) Zou je op het Internet vereeuwigd willen worden? b) Nee Vragen over jezelf 5) Vind je jezelf een player b) Nee 6) Ben je bezig met liefde b) Nee 7) Ben je bezig met muziek a) Ja 8) Doe je aan sport a) Ja 9) Waar koop je kleren a) H&M e) Men at work f) Anders, the Sting 10) Welk plaatje vind je het mooist b) busje De volgende vragen gaan over de eisen die je van een site hebt? 11) 3 12) 4 13) 4 14) 4 15) 4 |
Geslacht: vrouwelijk Hoogst afgeronde opleidingsniveau: gymnasium Site waar je de enquête vandaan hebt: forum.scholieren.com Vragen over het zomaar surfen op het Internet. Hier gaat het niet om sites die je voor school moet bezoeken. Puur voor je eigen plezier. 1) Wanneer vind je een site vooral de moeite waard om een kijkje te nemen: a) als je vrienden hem aanraden c) als je je betrokken voelt d) als je de inhoud van de site kan waarderen 2) Heb je een Hyves account of een My space account? Zo ja, zou je het ook hebben gedaan als het geld koste. Als je dat per sms kon doen? e) Of zou je het alleen gratis willen doen 3) Ben je trend gevoelig? b) Nee 4) Zou je op het Internet vereeuwigd willen worden? b) Nee Vragen over jezelf 5) Vind je jezelf een player b) Nee 6) Ben je bezig met liefde a) Ja 7) Ben je bezig met muziek a) Ja 8) Doe je aan sport a) Ja 9) Waar koop je kleren a) H&M f) Anders, namelijk tig andere winkels. 10) Welk plaatje vind je het mooist c) tribal De volgende vragen gaan over de eisen die je van een site hebt? 11) Moet de site die je bezoekt mooi zijn of moet de inhoud goed zijn Mooi 4 inhoud 12) Eenvoudig 2 veel opties 13) Chaotische indeling 5 geordende site 14) Veel tekst 3 weinig tekst 15) Intellectueel taalgebruik 2 spraakachtig taalgebruik |
Leeftijd: 20
Geslacht: man Hoogst afgeronde opleidingsniveau: WO propedeuse Site waar je de enquête vandaan hebt: hier Vragen over het zomaar surfen op het Internet. Hier gaat het niet om sites die je voor school moet bezoeken. Puur voor je eigen plezier. 1) Wanneer vind je een site vooral de moeite waard om een kijkje te nemen: a) als je vrienden hem aanraden d) als je de inhoud van de site kan waarderen 2) Heb je een Hyves account of een My space account? Zo ja, zou je het ook hebben gedaan als het geld koste. Als je dat per sms kon doen? Anders, namelijk, sowieso niet. 3) Ben je trend gevoelig? b) Nee 4) Zou je op het Internet vereeuwigd willen worden? b) Nee Vragen over jezelf 5) Vind je jezelf een player b) Nee 6) Ben je bezig met liefde a) Ja 7) Ben je bezig met muziek a) Ja 8) Doe je aan sport a) Ja 9) Waar koop je kleren a) H&M f) Anders, namelijk ...... bij concerten en broeken bij de C&A. 10) Welk plaatje vind je het mooist b) busje De volgende vragen gaan over de eisen die je van een site hebt? 11) Moet de site die je bezoekt mooi zijn of moet de inhoud goed zijn 5 12) 3 13) 5 14) 3 15) 1 |
Leeftijd: 21
Geslacht: v Hoogst afgeronde opleidingsniveau: vwo Site waar je de enquête vandaan hebt: hier Vragen over het zomaar surfen op het Internet. Hier gaat het niet om sites die je voor school moet bezoeken. Puur voor je eigen plezier. 1) Wanneer vind je een site vooral de moeite waard om een kijkje te nemen: b) als de site er mooi uitziet d) als je de inhoud van de site kan waarderen 2) Heb je een Hyves account of een My space account? Zo ja, zou je het ook hebben gedaan als het geld koste. Als je dat per sms kon doen? Heb ik niet, wil ik gratis niet en zou ik al helemaal niet doen als het geld kostte 3) Ben je trend gevoelig? b) Nee 4) Zou je op het Internet vereeuwigd willen worden? b) Nee Vragen over jezelf 5) Vind je jezelf een player b) Nee 6) Ben je bezig met liefde a) Ja 7) Ben je bezig met muziek a) Ja 8) Doe je aan sport b) Nee 9) Waar koop je kleren f) Anders, namelijk: zoveel winkels.. bijenkorf, esprit, soms broeken bij men at work 10) Welk plaatje vind je het mooist b) busje De volgende vragen gaan over de eisen die je van een site hebt? 11) Moet de site die je bezoekt mooi zijn of moet de inhoud goed zijn Mooi 3 inhoud 12) Eenvoudig 3 veel opties 13) Chaotische indeling 5 geordende site 14) Veel tekst 3 weinig tekst 15) Intellectueel taalgebruik 3 spraakachtig taalgebruik |
Geslacht: V Hoogst afgeronde opleidingsniveau: VWO Site waar je de enquête vandaan hebt: www.scholieren.com Vragen over het zomaar surfen op het Internet. Hier gaat het niet om sites die je voor school moet bezoeken. Puur voor je eigen plezier. 1) Wanneer vind je een site vooral de moeite waard om een kijkje te nemen: d) als je de inhoud van de site kan waarderen 2) Heb je een Hyves account of een My space account? Zo ja, zou je het ook hebben gedaan als het geld koste. Als je dat per sms kon doen? e) Of zou je het alleen gratis willen doen (heb er geen) 3) Ben je trend gevoelig? b) Nee 4) Zou je op het Internet vereeuwigd willen worden? a) Ja b) Nee c) Misschien, hangt vanaf hoe? Vragen over jezelf 5) Vind je jezelf een player b) Nee 6) Ben je bezig met liefde a) Ja 7) Ben je bezig met muziek a) Ja 8) Doe je aan sport b) Nee 9) Waar koop je kleren a) H&M b) Wehkamp c) Hema (sokken dan) d) Only 10) Welk plaatje vind je het mooist a) bloemen De volgende vragen gaan over de eisen die je van een site hebt? 11) Moet de site die je bezoekt mooi zijn of moet de inhoud goed zijn Mooi 1 - 2 - 3 - 4 - 5 inhoud 12) Eenvoudig 1 - 2 - 3 - 4 - 5 veel opties 13) Chaotische indeling 1 - 2 - 3 - 4 - 5 geordende site 14) Veel tekst 1 - 2 - 3 - 4 - 5 weinig tekst 15) Intellectueel taalgebruik 1 - 2 - 3 - 4 - 5 spraakachtig taalgebruik [/B][/QUOTE] |
Geslacht: v Hoogst afgeronde opleidingsniveau: Havo Site waar je de enquête vandaan hebt: scholieren.com Vragen over het zomaar surfen op het Internet. Hier gaat het niet om sites die je voor school moet bezoeken. Puur voor je eigen plezier. 1) Wanneer vind je een site vooral de moeite waard om een kijkje te nemen: b) als de site er mooi uitziet (in eerste instantie, maar inhoud is natuurlijk t belangrijkst) 2) Heb je een Hyves account of een My space account? Zo ja, zou je het ook hebben gedaan als het geld koste. Als je dat per sms kon doen? e) Of zou je het alleen gratis willen doen 3) Ben je trend gevoelig? a) Ja en ik ken bijvoorbeeld mastermovies of ik heb een doggy tag of een ander item of site die op dit moment een trend is. 4) Zou je op het Internet vereeuwigd willen worden? b) Nee Vragen over jezelf 5) Vind je jezelf een player b) Nee 6) Ben je bezig met liefde b) Nee 7) Ben je bezig met muziek a) Ja 8) Doe je aan sport b) Nee 9) Waar koop je kleren a) H&M d) Only (heel soms) f) Anders, namelijk bershka (soms), zara, c&a...... 10) Welk plaatje vind je het mooist b) busje De volgende vragen gaan over de eisen die je van een site hebt? 11) Moet de site die je bezoekt mooi zijn of moet de inhoud goed zijn Mooi 3 inhoud 12) Eenvoudig 4 veel opties 13) Chaotische indeling 5 geordende site 14) Veel tekst 3 weinig tekst 15) Intellectueel taalgebruik 3 spraakachtig taalgebruik |
mail
|
Geslacht: vrouw Hoogst afgeronde opleidingsniveau: havo (heb het diploma bijnaals het goed is :P) Site waar je de enquête vandaan hebt: scholieren.com Vragen over het zomaar surfen op het Internet. Hier gaat het niet om sites die je voor school moet bezoeken. Puur voor je eigen plezier. 1) Wanneer vind je een site vooral de moeite waard om een kijkje te nemen: d) als je de inhoud van de site kan waarderen 2) Heb je een Hyves account of een My space account? Zo ja, zou je het ook hebben gedaan als het geld koste. Als je dat per sms kon doen? e) Of zou je het alleen gratis willen doen (heb trouwns niet zo'n account) 3) Ben je trend gevoelig? b) Nee 4) Zou je op het Internet vereeuwigd willen worden? b) Nee Vragen over jezelf b) Nee 6) Ben je bezig met liefde a) Ja 7) Ben je bezig met muziek a) Ja 8) Doe je aan sport a) Ja 9) Waar koop je kleren f) Anders, namelijk diverse winkels, maar net hoe het uitkomt 10) Welk plaatje vind je het mooist a) bloemen De volgende vragen gaan over de eisen die je van een site hebt? 11) Moet de site die je bezoekt mooi zijn of moet de inhoud goed zijn Mooi 1 - 2 - 3 - 4 - 5 inhoud 12) Eenvoudig 1 - 2 - 3 - 4 - 5 veel opties (als het maar duidelijk is!!) 13) Chaotische indeling 1 - 2 - 3 - 4 - 5 geordende site 14) Veel tekst 1 - 2 - 3 - 4 - 5 weinig tekst 15) Intellectueel taalgebruik 1 - 2 - 3 - 4 - 5 spraakachtig taalgebruik (ligt aan het onderwerp!) |
Geslacht: Man Hoogst afgeronde opleidingsniveau: VWO Site waar je de enquête vandaan hebt: forum.scholieren.com Vragen over het zomaar surfen op het Internet. Hier gaat het niet om sites die je voor school moet bezoeken. Puur voor je eigen plezier. 1) Wanneer vind je een site vooral de moeite waard om een kijkje te nemen: a) als je vrienden hem aanraden b) als de site er mooi uitziet d) als je de inhoud van de site kan waarderen 2) Heb je een Hyves account of een My space account? Zo ja, zou je het ook hebben gedaan als het geld koste. Als je dat per sms kon doen? Nooit. 3) Ben je trend gevoelig? b) Nee 4) Zou je op het Internet vereeuwigd willen worden? b) Nee Vragen over jezelf 5) Vind je jezelf een player b) Nee 6) Ben je bezig met liefde a) Ja 7) Ben je bezig met muziek a) Ja 8) Doe je aan sport a) Ja 9) Waar koop je kleren f) Anders, namelijk in welke winkel dan ook waar ik iets zie dat me bevalt. 10) Welk plaatje vind je het mooist a) bloemen De volgende vragen gaan over de eisen die je van een site hebt. 11) Moet de site die je bezoekt mooi zijn of moet de inhoud goed zijn Mooi 1 - 2 - 3 - 4 - 5 inhoud 12) Eenvoudig 1 - 2 - 3 - 4 - 5 veel opties 13) Chaotische indeling 1 - 2 - 3 - 4 - 5 geordende site Wat is dit nu weer voor vraag? Wie wil er nu een chaotische indeling? :| 14) Veel tekst 1 - 2 - 3 - 4 - 5 weinig tekst 15) Intellectueel taalgebruik 1 - 2 - 3 - 4 - 5 spraakachtig taalgebruik [/B][/QUOTE] Zoals ik wel vaker zie stel je geen specifieke vragen want veel zaken als geordendheid, taalgebruik, uiterlijk en dergelijke hangen erg af van het soort site dat je bezoekt. Je kunt bijvoorbeeld ons een site laten zien van een overheidsinstantie of iets soortgelijks en ons dan vragen wat we bij een dergelijke site belangrijk vinden. Dit kan natuurlijk ook een datingsite zijn of een webshop etc. Overigens begrijp ik niet helemaal wat je hoopt te concluderen uit de informatie die wij jou bij deze verstrekken. |
Leeftijd:
18 Geslacht: vrouw Hoogst afgeronde opleidingsniveau: vwo Site waar je de enquête vandaan hebt: www.scholieren.com Vragen over het zomaar surfen op het Internet. Hier gaat het niet om sites die je voor school moet bezoeken. Puur voor je eigen plezier. 1) Wanneer vind je een site vooral de moeite waard om een kijkje te nemen: a) als je vrienden hem aanraden b) als de site er mooi uitziet c) als je je betrokken voelt d) als je de inhoud van de site kan waarderen e) anders, namelijk... 2) Heb je een Hyves account of een My space account? Zo ja, zou je het ook hebben gedaan als het geld koste. Als je dat per sms kon doen? a) Zou je het hebben gedaan als het 2 euro koste b) Of 1,20 c) Of 0,80 d) Of 0,40 e) Of zou je het alleen gratis willen doen 3) Ben je trend gevoelig? a) Ja en ik ken bijvoorbeeld mastermovies of ik heb een doggy tag of een ander item of site die op dit moment een trend is. b) Nee 4) Zou je op het Internet vereeuwigd willen worden? a) Ja b) Nee Vragen over jezelf 5) Vind je jezelf een player a) Ja b) Nee 6) Ben je bezig met liefde a) Ja b) Nee 7) Ben je bezig met muziek a) Ja b) Nee 8) Doe je aan sport a) Ja b) Nee 9) Waar koop je kleren a) H&M b) Wehkamp c) Hema d) Only e) Men at work f) Anders, namelijk vero moda, zara, jeans centre 10) Welk plaatje vind je het mooist a) bloemen b) busje c) tribal De volgende vragen gaan over de eisen die je van een site hebt? 11) Moet de site die je bezoekt mooi zijn of moet de inhoud goed zijn Mooi 1 - 2 - 3 - 4 - 5 inhoud 12) Eenvoudig 1 - 2 - 3 - 4 - 5 veel opties 13) Chaotische indeling 1 - 2 - 3 - 4 - 5 geordende site 14) Veel tekst 1 - 2 - 3 - 4 - 5 weinig tekst 15) Intellectueel taalgebruik 1 - 2 - 3 - 4 - 5 spraakachtig taalgebruik |
Geslacht: V Hoogst afgeronde opleidingsniveau: VWO Site waar je de enquête vandaan hebt: scholieren.com Vragen over het zomaar surfen op het Internet. Hier gaat het niet om sites die je voor school moet bezoeken. Puur voor je eigen plezier. 1) Wanneer vind je een site vooral de moeite waard om een kijkje te nemen: b) als de site er mooi uitziet d) als je de inhoud van de site kan waarderen 2) Heb je een Hyves account of een My space account? Zo ja, zou je het ook hebben gedaan als het geld koste. Als je dat per sms kon doen? e) Of zou je het alleen gratis willen doen 3) Ben je trend gevoelig? b) Nee 4) Zou je op het Internet vereeuwigd willen worden? b) Nee Vragen over jezelf 5) Vind je jezelf een player b) Nee 6) Ben je bezig met liefde a) Ja 7) Ben je bezig met muziek a) Ja 8) Doe je aan sport b) Nee 9) Waar koop je kleren a) H&M d) Only f) Anders, namelijk veel verschillende winkeltjes. 10) Welk plaatje vind je het mooist a) bloemen De volgende vragen gaan over de eisen die je van een site hebt? 11) Moet de site die je bezoekt mooi zijn of moet de inhoud goed zijn 3 12) 3 13) 5 14) 2 15) 3 |
nu vind ik dat ie wel genoeg antwoorden heeft. en die 10 euro, waar slaat dat in hemelsnaam op, net of je die echt gaat uitkeren.
|
Citaat:
En het is niet de bedoeling dat in dit topic gediscussieerd wordt. Je vult de enquête in, of negeert het topic. |
Wow echt vreselijk bedankt allemaal voor het invullen van de enquête en die 10 euro gaan echt uitgekeerd worden. Dat beloof ik. Die 10 euro waren om de enquête opgang te laten komen. Ik heb inmiddels een winnaar laten uitrekenen door mijn GR.
Hartelijk bedankt allemaal. Resultaat van de opdracht zal ik ook proberen te posten. Maar daar zijn we nog niet. Met vriendelijke groet, Jochem Kruizinga ps Wil je weten wie de winnaar is? mail me dan. En om te reageren op sommige posts, de enquête lijkt vaag maar het gaat ons ook meer om een sfeer impressie. |
Leeftijd: 20 jr
Geslacht: Vrouw Hoogst afgeronde opleidingsniveau: VWO Site waar je de enquête vandaan hebt: Scholieren Vragen over het zomaar surfen op het Internet. Hier gaat het niet om sites die je voor school moet bezoeken. Puur voor je eigen plezier. 1) Wanneer vind je een site vooral de moeite waard om een kijkje te nemen: d) als je de inhoud van de site kan waarderen 2) Heb je een Hyves account of een My space account? Zo ja, zou je het ook hebben gedaan als het geld koste. Als je dat per sms kon doen? e) Of zou je het alleen gratis willen doen 3) Ben je trend gevoelig? b) Nee 4) Zou je op het Internet vereeuwigd willen worden? a) Ja Vragen over jezelf 5) Vind je jezelf een player b) Nee 6) Ben je bezig met liefde a) Ja 7) Ben je bezig met muziek a) Ja 8) Doe je aan sport a) Ja 9) Waar koop je kleren a) H&M f) Anders, namelijk: Dept, Bijenkorf, Sting, Vera Moda 10) a) bloemen De volgende vragen gaan over de eisen die je van een site hebt? 11) Moet de site die je bezoekt mooi zijn of moet de inhoud goed zijn Je moet geen appels met peren verlijken..... 12) 5 13) 5 (domme vraag) 14) 1 (ligt eraan waarover) 15) 1 |
Dan kan het topic dicht lijkt me, voordat er nog meer mensen hem gaan invullen. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:12. |