![]() |
Postbode
Hallo allemaal!
Ik ga misschien als postbode werken in de vakantie. Wie kan mij vertellen wat ik daar verdien per uur. Bedankt alvast. |
Je toekomstige baas?
|
Citaat:
|
Met vakantiewerk heb je geen baas?
|
Wat?
|
Citaat:
Maar wie weet wat ik als 18 jarige per uur gaat verdienen bij de post. |
Als je een baas hebt dan kan je het toch gewoon aan hem vragen? :confused:
|
Ik verdiende ongeveer 6 euro per uur toen, op zaterdag.
|
Ik ben 21 en krijg 5,50. Zul jij iets van 4 euro krijgen, gok ik?
Je krijgt trouwens een boekje thuisgestuurd met die gegevens erin. |
Citaat:
|
toen ik nog postbode was verdiende ik € 7.30 p/u.
Ik was toen 20 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Postbode wou ik nog niet voor 4 of 5 euro in het uur doen! Kijk naar dit weer loop je daar de hele tijd buiten gewoon te warm! Nja verder heb ik wel een rot baantje maar het verdiend gewoon goed! Een ander baantje wat ik heel leuk vind krijg ik ook maar iets van 6 euro voor daar had ik geen kloten baantje voor gedaan!
|
Wat dat betreft heb ik het altijd handig aangepakt. Op één of andere manier heb ik altijd bezen getroffen die niet van het minimumloon op de hoogte waren en gewoon betaalden wat ik vroeg. Op mijn 18e verdiende ik 7 euro, toen ik een jaar later van baas verwisselde vroeg deze me wat ik bij mijn vorige baas 10 euro verdiende. Wat ik toen dus ook kreeg. Zo krijg je eenvoudig salarisverhoging ;)
Nu wil ik nog wel eens klussen voor iemand doen, en zeg er altijd bij dat ik er netto minimaal 15 euro aan over wil houden, anders is het de moeite niet. En nog nooit problemen gehad ;) |
Citaat:
Die baantjes kom je per ongeluk tegen denk ik. |
Postbode is best relaxed werk, dus zal niet veel verdienen denk ik.
Zoek de grootste k*tbaan die je kunt vinden en je zult goed vangen. mijn verdiensten (als 18-jarige): - pluimvee loonbedrijf ('s nachts, smerig en erg zwaar) +/- 12.50 bruto p/u. - uitzendkracht logistiekbranche 8.50 bruto p/u (bijrijder vrachtauto, magazijnmedewerker -> palletwagen, afval verwerking e.d.) - all-round supermarkt medewerker 4.06 bruto p/u Helaas alleen heffingskorting toegepast bij de supermarkt, dus ik hoop nog even flink te vangen aan het eind van het jaar. :evil: |
Citaat:
maar nu ben ik daar weg na 4 jaar eindelijk (y) |
Ik heb ook bij de post gewerkt en volgens mij was het rond mn 18e 6 euro nog wat.
Ik ben gestopt toen ik 21 werd en toen was het 8 euro nog wat per uur. Maar vakantiewerkers verdienen meestal minder dan als je een vast contract hebt. |
Ik verdien zo'n 5,70 bij de TPG, en ik ben 17.
|
Citaat:
|
Van andere bedrijven weet ik het niet, maar bij Sandd verdien je geen fuck. € 10-25 voor 3-5 uur werk, dat plus een uur of twee sorteren.
2 cent per poststuk. 4 cent per adres. € 5 per 30 kilo post. +wijkvergoeding die niet zo gek veel is. |
Héél weinig, in ieder geval. Het zal niet sterk afwijken van het wettelijk minimum.
|
vakantie werkers worden vaak aangenomen als post bezorger en dat verdient erg weinig ik heb het een maandje gedaan 19 jaar en ik kreeg 4,53 ofzow.
|
heej
wil misschien ook als postbode werken in de vakantie maar hoe zijn de tijden, kun je zelf bepalen welke dagen je wel en niet kunt werken |
Citaat:
Het kan ook zijn dat je twee wijken loopt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:47. |