![]() |
Weer ongesteld na prikpil
Ik ben sinds vorige maand gestopt met de prikpil, hierdoor ben een paar jaar niet ongesteld geweest. Nu heb ik de laatste 2 weken vaak buikpijn, zo'n zeurderig, klagerig gevoel in mijn onderbuik alsof je ongesteld moet worden, maar het komt nog niet (ik verwacht ook niet dat ik zo snel weer ongesteld zou zijn, maar die buikpijn is knap vervelend). Heeft iemand misschien tips zodat het weer op gang komt en ik van mijn buikpijn afkom?
|
Alcohol schijnt te helpen, en een orgasme ook. Dussuh... Vermaak je ;)
|
Er zijn ook kruiden die menstruatie opwekken/stimuleren, flans een brouwseltje in elkaar (y) Citroenkruid, alsem, dragon, karwij, salie, zoethout, waterkers, passiebloem, wilde marjolein.
|
Citaat:
Citaat:
|
Bij mij helpt Aleve Feminax. Pijn wordt minder en ik word makkelijker ongesteld.
|
Ik zou gewoon even langsgaan bij de huisarts of mss nog beter gynaecoloog.
Had je voor je met de prikpil startte ook steeds datzelfde gevoel wanneer je je maandstonden moest krijgen? Want dan kan het idd zo zijn dat je ongesteld zal worden. Zoniet... dan zou ik zeker even langsgaan bij de gynaecoloog of de huisarts. Zij kunnen je beter helpen, dan wij denk ik. Groetjes Lieve,xxx |
Citaat:
|
Citaat:
Ik dacht dat Aleve Feminax tegen de klachten van het ongesteld zijn hielp, maar als het het ook een beetje op kan wekken dan moet ik dat maar eens proberen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik geloof dat ik alsem wel leuk vind :o
|
Bij een vriendin van me duurde het 2 jaar voordat ze weer ongesteld werd, en ze heeft ook wel een tijd met zeurende buikpijn rondgelopen zodat ze dacht dat ze steeds ongesteld werd, maar dat kwam dus niet al te vlot.
|
Ik ga die aléve maar eens proberen dan....
|
Mja, bij mij werkt hij als ik sowieso al ongesteld ga worden. 't Komt dan misschien een dagje eerder. Dus of het echt werkt, weet ik niet. Maar het helpt in ieder geval tegen de pijn.
|
Ik sluit deze, dit soort dingen mogen in het grote piltopic.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:49. |