![]() |
In Leidschendam is er een gratis festivalletje op 14 juli.. starring.. o.a. Beef, Def P & the Beatbusters en Undeclinable. http://www.vlietpop.nl/
Ik ga d'r zeker heen, 3 goede bands voor niks :) Ow en Boo! komt ook, koehoeel!! |
13 juli toch?
|
Citaat:
INderdaad.. 13.. mun vriendje had gezegd 14.. want dan komt hij terug uit Spanje en dan wilde hij gelijk door.. maar hij mist het.. Okay het is de 13e!! |
ja, 13 juli...
maarja voor mij is het makkelijk om te kiezen: undeclinable......beef......gratis.... kzal er zijn :) |
Citaat:
Beef missen we op Lowlands dus dat halen we netjes weer in :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
13 juli en ik kom ook ja
Beef Undeclinable After Forever Def P & De Beatbusters en Boo! wil ik wel is zien |
t klinkt misschien stom hoor.....maar waar ligt leidschendam in godsnaam?? :confused:
als t dichtbij is wil ik er ook zeker heen!! :) |
Boo! is echt koel :)
en de rest ook wel natuurlijk.. maareuh Leidschendam klinkt vrij ver weg :( dus ik ga maar niet |
Per trein naar station 'Den Haag, Mariahoeve', het station verlaten aan de Leidschendamse kant en dan ongeveer 500 meter lopen.
|
after foreverrrrrrrrrrrrrrrr :) *gaat*
|
*aanwezig*
|
Miete?;)
|
Citaat:
|
hmz klinkt echt kewliez..
maar Leidschendam klinkt wel een beetje ver weg van hier en volgens mij ben ik dan aan het zeilen in Ellahuizen.. beetje jammer..... |
Citaat:
|
Hey, das wel een goed idee!!!
Komen zeer leuke bandjes. Ik ben altijd wel in voor een beetje beef en undeclinable!!! Kijken of ik mensen kan charteren! |
Mmhh....After Forever....Beef...:D
Mmhh, ik kom ook wel denk ik. (als ik kan dan tenminste) Maarja, komt wel goed. |
Ja hoor ik ga wel :)
|
kool
|
ik ben ook van de partij
|
gver
ik kan dus niet, want ik ga de dag ervoor op vakantie en ehh het is ook echt 4 km bij mijn huisje vandaan :mad: nja, en dan 1 dag later werfpop in leiden.. moet ik ook al missen :( maar er komen wel ontzettend leuke bands :) |
Citaat:
|
TOEGANG GRATIS!
J.A.R.D. Charing X Rosemary's Sons Beef Def P & the Beatbusters Undeclinable Boo! Silkstone After Forever Jeee!!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:56. |