![]() |
Advertentie
Dagblad de Limburger zet op de voorpagina vandaag:
Advertentie Al-Qaida is een florende en dynamische organisator van terreurevenementen met vestigingen en medewerkers over de hele wereld Voor de opvolging van dhr. A.M. al Zarqaqi (Allah hebbe zijn ziel) in onze vestiging in Irak zijn zij op zoek naar een: Filiaalchef (M) Wij vragen: - Baard - Goede beheersing van de arabische taal -Parate korankennis -Stressbestendigheid, geen 9-tot-5-mentaliteit -Aantoonbare ervaring met het onthoofden van ongelovige honden en ander vee -Affiniteit met onstekings- mechanismen -Bereid tot regelmatig verhuizen Wij bieden - Een goed salaris (maximaal schaal 12 van de terroristen CAO) -Wereldwijde naamsbekendheid dankzij onze afdeling PR en voorlichtingsvideo's -AK-47 en grot van de zaak -Uitgebreide interne opleidings- mogelijkheden -Prima nabestaandenpensioen -72 maagden in het hiernamaals Meer informatie over deze vacature is te verkrijgen bij dhr M. Hougati, hoofd personeelszaken van al-Qaida. Belangstellenden voor de functie (referentie nummer 11092001) kunnen voor 15 juni aanstaande een email sturen naar dhr. O. Bin Laden, president-directeur per adres: |
:(
|
Citaat:
|
that shit ain't funny
|
:s :s
|
|
Beetje flauw. Maar op zich niet de slechtste grap die ze hadden kunnen verzinnen.
|
|
Jezus :| :p !!
|
Zo, dat was me even lachen zeg. Ik hoop niet dat ik erin blijf.
Poe. |
doe niet zo flauw politiek correct. een blad dat zoiets durft te publiceren heeft tenminste wat meer ballen dan zoiets banaals als de volkskrant.
Ik hoop alleen dat ze de advertentie zonder zpelvoutten hebben geplaatst. |
Politiek correct? Sinds wanneer heeft een gevoel voor humor hebben te maken met politieke correctheid?
|
Citaat:
OT: Wat een extreem flauwe grap. |
Béétje flauw.
|
*zucht*
|
Beetje flauw, maar goed. :o
|
Citaat:
|
Dagblad de Limburger is sowieso een kutkrant.
|
Oh, was dat een grap? :o
:rolleyes: Citaat:
|
Dit is wel iets voor mij. :cool:
|
ppf ja wat zeuren mensen hier altijd zo snel
|
leuk
|
Citaat:
|
ik vind het best goed bedacht, alleen is het niet echt iets voor een dagblad om zoiets te plaatsen.
|
Woensdag 14 juni 2006, Almelo
dhr. O. Bin Laden president directeur Betreft: sollicitatie referentie nummer 11092001 Geachte heer O. Bin Laden Hierbij wil in mijn steun betuigen aan uw organistie en zou ik graag willen solliciteren naar de funtie filliaalchef. Ik heb al enige tijd ervaring met ontstekingsmechanismen, ook voldoe ik aan de rest van uw vereisden. Mijn werkervaring 2002-2003 Bij shell raffinaderij, goed wat chemische kennis vergaard 2003-2004 Kinderboerderij (sorry, maar die schapen kon ik niet links laten liggen) 2004-2005 Chemo-technicus bij farmaceusisch bedrijf 2005-2006 Bommen expert defentie Graag verneem ik van u of u mij deze functie toe zal wijzen, Met vriendelijke groet. Angeko Roekari |
:d
|
Pwn!!!@Skreature
|
Hehe, ik vind die advertentie wel grappig. :D
|
Hahahah :D (y)
|
Citaat:
Dit is iets wat je in een schoolkrant plaatst :| Puberaal-grappig :| |
Natuurlijk is het puberaal-grappig, maar wel op een leuke manier. :D
|
'ik ben christelijk, is dat erg?' Naja, erg goed voor de reputatie van de Limburger is de advertentie niet.
|
welke reputatie, ik neem SNS-reclames ook al niet echt meer serieus hoor ;)
|
Toch zit onzin een knopje lager/
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:09. |