![]() |
VERMIST!! mijn Broer
Hallo beste forumlezers..
Graag jullie aandacht voor het volgende: MIjn broer Tim Benningshof wordt sinds zondag 04-06-2006 vermist. Ondertussen zijn we doorongerust en spoken de meest gekke gedachten al door ons hoofd, want Tim is niet zomaar uit zichzelf weggegaan en er missen geen persoonlijke bezittingen van hem, zelfs zijn scooter (waar hij niet zonder kan ) staat nog thuis. Alleen zijn (winter)jas was weg. Ik probeer nu zoveel mogelijk manier te vinden om mensen te bereiken, in de hoop dat dit bericht iemand bereikt die meer weet over zijn plotselinge verdwijning. Ik vraag jullie dan ook allemaal om onze website even te bekijken en wil je ons echt helpen, mail deze link dan alsjeblieft door naar al je emailadressen. Het is voor jullie zo een kleine moeite, maar het kan ons onze zoon en broer schelen. Hoe meer mensen ervan weten, hoe groter de kans is dat wij een bruikbare tip binnenkrijgen. En Rotterdammers; houd je ogen open, misschien heb je hem wel gezien... website: http://tim.zvssite.nl email: vermist@gmail.com Alvast ontzettend bedankt voor jullie hulp en steun! groetjes Familie Benningshof |
Allemaal heel kut voor je enzo...
Maar wat moeten wij hiermee :confused: |
Sterkte.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kan niet meer zeggen als sterkte, sorry
|
Heel veel sterkte!
|
Je kan ons wel helpen, namelijk door een email te sturen naar al je mailadressen/ msn lijst met onze website erin.
Kopier gewoon wat hieronder staat en mail het naar iedereen door: titel mail: VERMIST! Tim Benningshof berichttekst: Help ons alsjeblieft onze zoon en broer terug te vinden! Tim Benningshof wordt sinds 04-06-2006 vermist. Het is ondertussen duidelijk dat hij niet vrijwillig is weggegaan of wegblijft. Al zijn persoonlijke bezittingen liggen nog thuis, zelfs zijn scooter waar hij niets zonder deed. U kunt ons helpen door dit bericht + de link van onze website door te sturen naar zoveel mogelijk mensen. Hoe meer mensen dit zien en weten, hoe groter de kans is dat wij onze lieve Tim terugvinden. Website: http://tim.zvssite.nl email: vermist@gmail.com telnrs en contactgegevens: zie website Help ons alstublieft onze Tim terug te vinden... groetjes Familie Benningshof |
Citaat:
|
Citaat:
Nja sterkte iig |
Sterkte ermee.
|
Citaat:
|
Sterkte!!
|
Gaap, gaap wat een verhaal. :o Die moppentrommel was leuker. :o
|
hm...
|
Niet weer. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
doorsturen naar iedereen. right. ha-ha.
..niet eens 10 euro over voor een fatsoenlijke domeinnaam :nono: |
Ga naar de Po-li-tie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zal ik ook eens een tactloze scholierenopmerking plaatsen?
|
*Dit topic mag verplaatst worden naar contact gezocht dus forumbazen doe dat ff plz*
|
Da's kut, ja.
|
Sterkte!!
Waarom plaats je dit op de kantie :confused: en naar mensen met scooters zoek ik niet, 90% slecht volk :) |
Ik heb al één nare opmerking moeten verwijderen, en daar wil ik het graag bij laten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sterkte en ik hoop dat hij snel weer gevonden wordt
|
Het verhaal lijkt mij anders wel authentiek, hoor.
Ik verbaas me over de asocialiteit van sommige medeforummers hier. Ik durf te wedden dat ze, als ze in dezelfde situatie zaten, mensen met het soort opmerkingen dat ze zelf net hebben gemaakt, wel een klap zouden willen verkopen. Een beetje inlevingsvermogen kan geen kwaad. |
Citaat:
Maar nadat ik zag dat ze ook op tros vermist staan, neem ik het wel serieus. Ik zal naar hem uitkijken. (y) |
Sterkte :(
|
De kans is klein dat hij in Hasselt rondscootert maar ik zal een oogje open houden, stertke (y)
|
Ook ik zal mijn steentje bijdragen en mijn oogjes openhouden. (y)
|
Ik woon in R'dam maar heb hem nooit gezien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kan me nog herinneren dat er een tijdje terug zo'n topic was van een meisje dat zwanger was van een (semi-bekende) kerel die er vandoor was gegaan. Dat topic werd hier ook totaal de grond in geboord. Als iemand hier een serieus probleem plaatst kun je op zijn minst verwachten dat mensen er serieuze reacties op geven, toch? niet dus.... (n) |
Citaat:
Ik heb hem geloof ik ook wel eens gezien, maar dat was helaas ver voor de datum van vermissing. Maar omdat ik in rotterdam woon zal ik ook heel goed mijn ogen open houden!! En heel veel sterkte!! (voor die mensen met die rotopmerkingen : grow - up of post hier niet) |
Ik was zondag in Rotterdam en ik heb hem niet gespot. :(
Of is-ie ondertussen al terecht? |
Als die nog niet terecht is, en hij is niet vrijwillig wegegaan,
Zijn de kansen wel erg tegen hem, dat die nog levend is. |
Citaat:
|
Hoe staat het er nu voor? Is je broer al terecht?
|
De forumbaas die het waagt dit te sluiten vanwege de lompe reacties van sommige users verdient ook een klap, vind ik.
Heel veel sterkte!!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:56. |