![]() |
Waar masturberen jullie?
Hoi iedereen,
Helaas is mijn relatie alweer een paar maanden over, dus ben weer wat meer gaan masturberen. De meeste mensen masturberen al vanaf hun jeugd, ik vraag me af waar de meeste dat dan doen? Misschien ben ik wel saai maar ik doe het altijd 's-avonds in bed ;-) Heel af en toe doe ik het in bad maar alleen als mijn ouders en zusje niet thuis zijn. Tijdens mijn relatie masturbeerde ik wel maar veel minder. Als ik alles lees in dit forum zijn er eigenlijk geen meiden die masturberen tijdens een relatie. Ben ik echt saai of niet? RVV |
Voor de meeste mannen: achter de computer, onder de douche, in bed.
|
Meestal in bed, heel soms onder de douche:P
|
Citaat:
|
Bed, douche..
|
Citaat:
Douche, toilet, gewoon in bed, woonkamer uhum tsja. Er zijn zoveel dingen mogelijk, maar geef mij toch maar gewoon mijn bed. Sell-by.date :cool: |
achter de pc, op de fiets, op school
|
Citaat:
|
Voor de webcam.
|
Citaat:
|
Citaat:
Onder de douche wel idd... en bed in mindere mate ook wel... geeft zo'n zooitje ;) |
Meestal in bed, soms douche, WC of 8er PC :D
Op de fiets lijkt me tog lastig, hoe doe je dat dan? Vooral lastig als je net ff hard moet remmen :p |
Bed, douche, bed van m'n vriendin :), bank, grond, wc,
|
Gha, school of fiets... :D briljant. Nu, ik hoop niet dat je dezelfde route neemt richting toevallig ook nog dezelfde onderwijsinstelling... :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
in bed
heel soms op de wc :bloos: |
Vaak achter de pc, pr0n aan en hoppa. Soms in bed of douche.
|
ben niet zo'n fan van stoelen en douches als het op masturberen aankomt...
Neem liever, saai, m'n tijd 's avonds in bed. Rushen en flushen...naah... |
Citaat:
|
Hey!!! Mijn vét grappige post is verwijderd :( :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Liefst op / in bed, omdat ik dan lekkerder klaarkom dan staand. Douche komt zelden voor, hoewel dat comfortabeler zou zijn ivm het gevolg van klaarkomen...
|
Hej gasten
mojje luisteren, iedereen zeurt over die kwakkies waar je die moet laten moet je dit probere: Je begin met rukken en voordat je klaar kom duw je onder je ballen, voor je aars (waar je pik doorloopt zeg maar) daarop Je voelt het vanzelf, hij loopt gewoon door (voor mensen die niet zovaak zichzelf verkenne) daar moet je drukken wel bj hard, anders komt t er nogsteeds uit ;) wereld gaat voor je open, nu kan je overal rukken, zonder je troep achter te laten :o |
Citaat:
|
Citaat:
Naja, wie zegt dat dat gezonde mensen zijn ;) Maar toch. |
Zijn ook geilaards he !
|
Een vieze jongen van veertien had ooit een goed fout topic daarover geopend. (y)
|
Ik denk dat dit niet echt een origineel antwoord is, maar goed bed & douche
|
Citaat:
Als ik staand ga masturberen zak ik echt zo snel door mijn knieën dat ik dat echt niet in de douche moet proberen. Voor mij is masturberen in de douche gelijk aan een verschrikkelijke hoofdwond, tbh. Bed en computer zijn wel logisch. Of natuurlijk boven het lingerie-laatje van mijn hitsige zus :D |
meestal in bed
soms achter mijn bureau enh ik heb een relatie en we zijn er allebei heel open over dat we masturberen :) |
Op de toilet vind ik het meest hygiënisch en op bed het meest confortabel.
Overigens hangt de frequentie ook af van de weersomstandigheden. Bij dit warme weer sla ik het gerust een weekje over. |
Bed, douche. Als je uit dit forum hebt opgemaakt dat meisjes met een relatie niet masturberen dan heb je wel erg selectief gelezen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vrijwel altijd in mijn bed, en een enkele keer ook wel eens in bad. :)
|
Vrijwel altijd zittend op bed, en een enkele keer ook wel eens in bad.
|
Citaat:
gericht en binnen een paar klikjes aan de gang... dat misschien wel sinds een jaar of 3 :P |
1. Bed
2. Douche 3. Comp 4. Bad |
In bed, daar ligt mn Vib. :D
soms onder de douche.. Douchekop (y) (y) (y) ! Mijn vriend betrapte me een keer toen ik bezig was :bloos: |
bed douche comp wc
|
vaakst pc
|
bed/douche/bad(kamer)
|
Meestal in mijn kont.
|
Citaat:
|
Toen heeft ie het natuurlijk uitgemaakt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:24. |