![]() |
wat doen jullie als...
Wat doen jullie als je helemaal hopeloos verliefd bent op een jongen uit je klas, maar je weet niet of hij jouw ook leuk vindt?
|
Proberen erachter te komen. Wat vaker met hem praten, kijken hoe hij op me reageert. Of vragen wat hij dit weekend doet, en of hij zin heeft ook naar dat ene cafe te komen. Als je dat eng vindt, moet je gewoon zorgen dat er nog een paar andere mensen komen, dan kan je daar ook nog mee praten
|
Hey,
ik doe het nog steeds op de kinderachtige manier , al zeg ik het zelf! Als ik verliefd ben, weet meestal wel 1 van mijn vrienden het! En die proberen er via zijn vrienden wa achter te komen of hij ook iets voor mij voelt. Omdat ik meestal op iemand uit de vriendenkring verliefd ben. Maar het werkt toch! Ik doe dit gewoon omdat ik het lef niet heb, om het zelf te gaan vragen/of er achter te komen. Groetjes Lindsay |
tja...als ik kijk en hij ook is da misschien iets(wel meer dan 1 ké natuurlijk!)maar als hij ook op je zou zijn zou je da op 1 of andere manier moeten merken!...marja hoe... :confused: dat is de vraag hé! da verschilt wel ook van persoon tot persoon...je kunt inderdaad ens informeren bij z'n vrienden...ik doe da soms ook wel ens ;)
*beu* -xxx- |
Ik 'verblijd' jullie hierbij met een nieuwe spreuk
GEEEEEEEEN GEKLOOT MET EEN KLASGENOOT :D |
Wat ik dan doe? Niks. *diepe zucht* Kijken. Staren. Stalken. In geval van nood een vriendin erachteraan sturen, maar meestal niks.
Ik ben hopeloos... |
Laten merken door kleine subtiele dingen dat je hem leuk vind. Hints geven.
|
een beetje met 'm praten. beetje polsen. (hoe reageert hij op mij?)
|
Citaat:
|
Bel hem op, probeer achter zijn e-mail of MSN te komen en kom er zo achter. Eerst een beetje babbelen en dan doorvragen ...
Love, Lis |
ja, gewoon zijn email adres achterhalen en op msn toevoegen... of gewoon proberen met hem in contact te komen via via ofzow
|
Citaat:
Misschien is het beter de vraag anders te formuleren? |
*kan niet goed op antwoorden, heb al meer dan 14 maanden vriend* Maar voor ik met mijn vriend had, liet ik het wel goed merken... Mail vragen, helpen met school, zoveel mogelijk bij hem in de buurt komen en contact maken met zijn vrienden.
*is best rechtstreeks* of gewoon in lacherige buien zeggen hoe gigantisch lekker hij is. :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:48. |