![]() |
Geile smsjes
Oke, zijn er welleens mensen hier die geile smsjes naar hun vriendin of vriend sturen, zo ja, wat zetten jullie erdan in???
|
-_-
|
Je vergat de ;
-_-; |
Ik stuur altijd "Henk, ik word warm als ik aan je denk".
|
Nee sorrie... ik sms nooit geile dingen, het is namelijk altijd weer zo dat andere mensen ze ook onbedoeld te lezen krijgen :rolleyes:
|
"Ik ga je neuken". Veel creatiever ben ik dan niet, maar hij komt wel sneller naar huis. (y)
|
Zin in prive feestje vanavond? Aanvang: 23:00 uur. Dresscode: something sexy...
werkt meestal wel: of: IK HEB ZIN OM JE KEIHARD TE NEMEN |
Citaat:
|
damn, je vriend zal maar zijn geile smsjes van een internetforum halen en dan naar jou sturen :rolleyes:
|
Citaat:
|
ik ben een geil smsje.
|
Als ik al wat stuur is het iets als:
"ik heb echt heel veel zin in je, wat doe je vanavond?" En dan meestal iets terug: "vanavond?... keiharde seks met jou hebben!" Dus dat was het min of meer... |
Nee. Verder dan 'rrrr' kom ik niet :)
|
Iets met kloppende lichaamsdelen, palen, slagroom slikken en meubelstukken (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik denk dat ik in de lach schiet als ik zoiets zou krijgen, en mijn vriendin ook, dus dat doen we maar niet :)
|
Met een fijne regelmaat ;) En wat ik er in zet? Kijk, de details zal ik jullie besparen, maar een tekst die duidelijk maakt wat ik met hem wil doen of hoe ik de laatste keer seks vond... zoiets. Leuk!
|
Mijn penis is zo rood als de brievenbus van de buren aan de overkant en kloppend als 1+1=2. Nu nog moet jou vagina nat, nat als de tong van mijn hond en hongerig als een zwijn dat maanden niet gegeten heeft.
Maar dan met de nodige afkortingen, dus zoiets: Mn pns=rood=brvnbs vd brn ovrknt & klppnd als 1+1=2. Nunog jw vgna nt, nt als tng hnd & hngrg als zwn dt mndnlng nt gegtn hft. Wordt ze botergeil van |
Citaat:
|
Citaat:
ot: bij gebrek aan vriendin stuur ik sowieso al bijna nooit smsjes, laat staan dat ze geil zijn |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik sms nooit naar hem, want hij heeft geen mobiele telefoon. En sms'en naar zijn vaste telefoon is stom, want dan leest een computer het voor, en dat is alleen maar lachwekkend :D |
heb een tijdje sms-sex gehad met een jongen. wat er toen allemaal heen en weer is gestuurd...
|
Citaat:
|
Dat doe ik soms, niet vaak, en daar zet ik dan in wat ik met 'm zou willen doen.
|
Neuh, niet echt.
En vooral leuk wanneer je vriend/vriendin de gekregen smsjes hier terugvindt :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb zin in je
|
Citaat:
|
Er zijn volgens mij ook wel eens mensen hier, maar of die geile smsjes sturen. :confused:
Zet er in waar je op dat moment zin in hebt en dan bedoel ik niet pizza. Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:07. |