![]() |
Doodstraf voor jullie!
Jullie moeten allemaal dood.
Wat is dit voor nazi partij? :mad: Citaat:
|
wat een schatjes
maar om hun waterdichte argumentatie kunnen we niet heen. :D |
De Nederlandse Volks-Unie pleit voor een totaal verbod op softdrugs en keiharde aanpak van harddrugsdealers. Geen genade voor de handelaren in de dood en die onze bevolking vergiftigen met dit gif! Doodstraf voor drugshandelaren!
Maar, maar, ik ben ook een onderdeel van de bevolking en ik wil vergiftigd worden!:(:p |
Citaat:
|
jammer dat je niet kan reageren op hun standpunten (zowel deze als andere) om duidelijk te maken dat wat zij zeggen nergens op gebaseerd is...
|
misschien ook zonde van mijn tijd... om dit soort figuren iets bij te proberen te leren
|
Citaat:
|
Och wat leuk dat ze ook nog naar de voordelen kijken... :)
|
Citaat:
Citaat:
|
Is dit een grap ofzo?? :eek: :(
|
Mwah, ik stel voor dat gespuis in werkkampen in siberië te proppen, zodat ze uranium kunnen gaan mijnen onder dwang gedurende zo'n 120 uur per week.
Dan wordt onze kernenergie goedkoper en dan doen ze nog eens wat voor de Nederlandse samenleving. |
Citaat:
|
Jaja, gewoon weer ouderwetse drugsfobie van een stelletje slecht geïnformeerde testikels. Niets bijzonders. Geef ze een jointje, worden ze wel rustig.
|
"aanleggen van een aantal nieuw cross en race banen, te denken aan verlaten kazerne terreinen"
Wat is dat nou voor partijpunt?! :D |
Zij kwamen ook met dat idee opzetten dat de gegevens van pedofielen in het openbaar moesten worden gesteld voor iedereen..
|
"Het feit dat er onder de communisten veel Joden waren, wordt nog maar al te vaak verzwegen in de geschiedenisboeken. Dit terwijl de grondlegger van het communisme een Jood was (Karl Marx) en dat er bij vele communistische leiders Joods bloed door de aderen stroomde (Trotsky, Lenin, Kerenski en Brezjnew)."
"De Germanen, een strijdlustig en religieus volk bovenal, waren de oerbewoners die door immigratie van vreemde volkeren en door gastverkeer volstrekt geen menging hebben ondergaan en daar ook met recht trots op waren." "verplicht schoolvak Nederlands nationalisme, waar de jongeren hun Nederlandse taal, cultuur, traditie en geschiedenis leren" :D Overigens hebben ze ook een aantal prima punten, maar dat neemt niet weg dat het gewoon mongolen zijn. |
"De hennepplant bevat tientallen chemische bestanddelen. Alcohol daarentegen bevat slechts één bestanddeel, namelijk ethanol."
Maar dat je van dat ene bestanddeel harder naar de tering gaat vergeten ze voor het gemak :rolleyes: |
Sarin, VX en botuline toxine bestaan ook uit slechts 1 chemische component (als je't goed fabriceert tenminste)
de meest loze redenering ooit |
haha, het nvu :')
|
Citaat:
Ik ga ook maar niet proberen om alle kromme redenaties te weerleggen. Dan blijf ik bezig. |
haha, de Nederlandse Vrolijke Unie; altijd 'n feest als zij weer 'ns iets hebben bedacht. <3
|
Juist ja... :nono:
|
Hij aanbidt landverraders? Tering, en dat noemt zich nationalistisch.
|
Tsja trieste gevallen houd je altijd.
|
En als ze zo trots zijn op hun eigen taal, waarom is al de muziek en zijn veel boeken op die site dan in het duits :|
|
Misschien halen ze Duitsland en Nederland door elkaar ofzo? :s :D
|
|
Ja het gaat veel te ver die hele partij
|
Citaat:
|
Citaat:
|
http://www.nvu.info/gjn/odal.gif
:D Dat logo is ook wel iets meer dan een subtiele verwijzing naar het hakenkruis. |
Ja, dat zei ik net ook al :D rode achtergrond, witte cirkel, dik zwart symbool. Malloten.
|
Wat hierboven staat is de zog. Odal rune en heeft net zoveel met het hakenkruis te maken als de swastika. Niets dus.
|
^ ik wou net zeggen, idd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat dingetje linksboven hangt ook aan hun spreekstoelen en staat op vlaggen etc. |
doh :rolleyes: dat symbooltje lijkt niet eens op een swastika, het gaat om het design van het logo an sich
... Wat een onzin trouwens om te zeggen dat het hakenkruis niets met de swastika te maken heeft. Het hakenkruis is een swastika. De swastika heeft (oorspronkelijk) niet de betekenis die aan het hakenkruis gehangen is, maar om nou te zeggen dat ze totaal niks met elkaar te maken hebben.. |
93% van de heroïneverslaafden is begonnen met softdrugs. (1) Dit bewijst dat softdrugs wel degelijk de deur opent naar harddrugs.
..... 98% van de mensen vindt zwart een duistere kleur. (2) Dit bewijst dat negers wel degelijk slechte mensen zijn. :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
roflmaopimp |
De NVU moet je inderdaad niet serieus nemen. Als je hun leider op TV ziet, lach je je al dood. Hij roept dingen, en als hij dan gevraagd wordt waarom hij die mening heeft, dan weet hij het niet meer. In een interview zei hij een keer dat de joden de media beheersen. Toeb gevraagd werd of hij concreet namen kon noemen, kwam hij niet verder dan Marga van Praag :D
Deze partij heeft op enkele redelijke standpunten (over de polossing van het probleem rond de criminele allochtonen) na belachelijke ideeën, en brengen die op de verkeerde manier aan de man. Op demonstraties manifesteren ze zich als echte neonazi's en gelukkig neemt niemand ze serieus. Zo kwam ik op hun site o.a. tegen: Verheerlijking van Adolf Hitler en zijn regime Eerbetonen aan NSB-ers en Nederlandse SS-ers Bewondering van de weduwe Rost van Tonningen En diverse verwijzingen naar de NSB en de Tweede Wereldoorlog. Qua ideeën zou je deze partij dus een reïncarnatie van de NSB kunnen noemen en derhalve gevaarlijk. Gelukkig blijft de aanhang al jaren vrij klein. Ik ben zelf ook rechts georiënteerd, maar dit gaat me veel te ver! |
Citaat:
http://www.markdery.com/archives/images/SWASTIKA.gif Swastika: http://www.swastika-info.com/pics/sw...nes-right2.gif :o |
Citaat:
|
wat een n00bs
|
Ze spreken zichzelf een beetje tegen.
Eerst willen ze voor een Voor een leefbaar milieu en een zorgzaam natuurbehoud ons heel erg graag gratis en beter openbaar vervoer geven en tegelijkertijd ook keihard optreden tegen milieuvervuilers. Maar als we t hebben over een beter leef en woonklimaat willen ze wel heel erg graag aanleggen van een aantal nieuw cross en race banen, te denken aan verlaten kazerne terreinen en ook een verhoging van de maximale snelheid naar 160 km per uur op de snelwegen. Het is trouwens wel heel erg handig om gratis gezondheidszorg, weg met de wachtlijsten en ziekenfondspremies in te stellen, want als je vraagt om een verlaging van de accijnzen op alcohol en tabak heb je dat idd wel nodig, maar dan is dit: absoluut verbod op de handel en verkoop in soft en harddrugs, dus sluiting van alle koffieshops en het einde van de gedoogcultuur wel weer een beetje hypocriet. Het is trouwens ook heel erg dat ze zo iemand moeten missen. |
rare jongens... die germanen
|
Waarom in godsnaam een kopje 'vaderlandse geschiedenis'?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:30. |