![]() |
Harde schijf loopt vol/geschiedenis.
Hallo,
mijn harde schijf is vandaag nogal vol gelopen. In de map c:\documents and settings\mijn gebruikersnaam\local settings\geschiedenis\history.ie5\mshist012006060520060612 een bestand index.dat van 4 gigabyte dat hiervoor de oorzaak is. Ik kan dit met een ander programma wel zien, maar met windows verkenner slaag ik er niet in in de map geschiedenis (en de achterliggende mappen history.ie5\mshist012006060520060612) te komen om dit bestand te verwijderen. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? (Ik ben huiverig om de hele map geschiedenis te verwijderen, of kan dit gewoon? Bij voorbaat dank. |
Delete gewoon alles in de geschiedenis map (niet de map geschiedenis zelf). That should do it.
En switch eens naar NTFS. (en eventueel ook Firefox) |
En als je het handmatig niet durft te verwijderen, bestaan er genoeg cleanupprogramma's, bv Crap Cleaner slim-versie (is zonder adware)
|
Citaat:
Citaat:
EDIT: heb het weten te verwijderen m.b.v. andere software, bedankt voor de hulp beiden. |
Heb je in Extra > Mapopties wel onzichtbare bestanden weergeven ingeschakeld? En ook de optie "hide operating system files" uitgeschakeld, hoe dat ook in het NL mag heten. Tip: er staat (aanbevolen) achter.
|
Had ik gedaan ja, maar desondanks kwam ik er niet in. Maar goed probleem is opgelost dus...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:10. |