![]() |
Hoe was je dag?
nou, ik werd om half acht wakker gebeld door een huilende oma die in paniek was omdat mijn opa in bad was gevallen en toen was heel het huis in paniek maar nu gaat ie weer geloof ik :confused:, maar ja, dat was dus wel mooi kut (n)
daarna heb ik de oerolbijlage van het nrc van gister gelezen en nu heb ik nóg meer zin om er heen te gaan, en ik kreeg vanmorgen een mailtje van mijn teamleidster over wanneer en hoelaat ik moet werken en ik moet 1 keer afsluiten en dat vind ik eng :eek:, maar volgens mij is er wel iemand bij (y), ik hoop het maar :| nou, en nu ga ik douchen en vanmiddag naar school (Y) |
Huh, het is wel handig om eerst wat topics door te lezen alvorens je lukraak als een dromerige zweefteef je belevenissen neerkalkt.
|
Mijn dag is vrij gay.
|
Ik vind huh nou niet echt een logische naam voor een hoe was je dag topic. Maar dat komt vast omdat ik zo'n dromerige zweefteef ben! :):)
|
Huh is één van de toonaangevende begrippen in mijn dag. Slotje :):):):)P)PP)P)P)P)))
|
Citaat:
|
mijn dag is net begonnen
toch ergens een beetje kansloos dat ik dan hier zit.. :( ik ga NU naar buiten. ADIOSSS [edit: dit topic kan beter de naam mijns-moet-haar-verhalen-over-haar-oma-kwijt-topic dragen |
Citaat:
|
Ik ben net wakker en ik heb een geslaapwandeld. Toen ik wakker werd had ik alle kleren in mn slaapkamer aan de kant heb geschopt en dr een deken overheen heb gelegd.
Nu drink ik water en straks eet ik een boterham en eigenlijk had ik college maar daar ben ik nu dus duidelijk niet. Straks ga ik bijles geven en daarna ga ik zwemmen met een vriend en dan en dan? Dan ga ik naar Eindhoven. |
Citaat:
|
huh topic slotje tadaa
|
geschiedenis examen ging redelijk
wiskunde ging kanker, had een blackout morgen filosofie dus dat wordt weer afzien vandaag mja |
Yessir, deze was er al. Volgende keer beter Mijns.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:25. |