![]() |
Wat voor maat draag je? (vrouwen topic)
Ben wel benieuwd naar wat voor maat jullie nou dragen, aangezien ik niet geloof dat de gemiddelde kledingmaat van de Nederlandse vrouw 42 is :confused: :confused: :confused:
Dit las ik in een tijdschrift, maar lijkt me onwaarschijnlijk. Ik draag zelf maat 40 :bloos: , maar heb zowel maatje 36/38 als 42 gehad, en schommel er nu dus zo'n beetje tussenin :rolleyes: Wat jullie? |
waarom gewoon 40?
|
haha, ging automatisch, waarschijnlijk omdat ik zelf die maat draag :p maar hij is allesbehalve gewoon :rolleyes:
|
:)
|
meestal 36, soms ook 34
|
gewoon maat 34
|
34
|
gewoon onzin dit
|
tis nu niet zo dat de gemiddelde Nederlandse vrouw op dit forum zit, hm?
|
Dit is toch niet interessant. Of wil je jezelf zo graag vergelijken met anderen -_-.
|
Ik draag eigenlijk van alles en niet in dat soort maten. Meestal niet 36 of 38 ofzo, maar shirtjes varierend van s tot l (ligt aan het model) en spijkerbroeken maten 27/28. Dusseh.. wat moet ik nu antwoorden?
|
Ik ben benieuwd wat de reactie van Broeder zal zijn op dat 'gewoon 40' <3
|
34
|
Citaat:
|
Oeps!!!!!!!!11!w!!!!!!!#!!!!!@@@!@!!!!!!
|
Citaat:
|
38/40
enne lijkt me niet zo gek dat jongeren dunner zijn dan ouderen.. |
Laten we zeggen 38. Dat is me vaak net iets te groot, maar 36 is nog vaker net iets te klein. Ik ben moeilijk ja.
|
Citaat:
|
28
|
38
|
27/28
|
Waar staat 34 eigenlijk gelijk aan bij een mannenmaat? Het lijkt me namelijk niet dat dat hetzelfde is..
|
Citaat:
|
36-38
|
34 :p
|
veel stokjes hier, met maatje 34
bij mij hangt het ervan af in welke winkel: in de h&m 36, in andere winkels 38, soms zelfs 40. Medium dus. |
Citaat:
|
38, maar soms ook 36 of 40
|
shirtjes:XL/44/46
broeken: 48/50 Jawohl, ich bin ein fatty. :) |
maat 36
|
meestal 40, maar das ook omdat ik lang ben.. k hoor vaak dat iedereen me zo slank vind
|
Citaat:
|
Voor broeken 40, nogal brede heupen dus soms ook 42, maar voor rokjes is 38 prima. Beetje verschillend dus.
Shirtjes 34/36, want ben voor de rest niet zo breed :) |
Citaat:
Jij bent een gefrustreerd mannetje |
Citaat:
edit: en 1.85 ben |
Maat 34, ga langzaam naar een 36.
|
36/38.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
40. Maar ik ben dan ook tyfus-lang, met mn 1.78.
|
34, maar niet met broeken want ik ben een breed gebouwde pot en dat doet pijn aan mijn heupbotjes :)
|
broek: 26breedte en 32 lengte...
tshirt ofzo: XS of S |
Waarom is alleen maat 40 normaal TS :confused: ??
|
lezen, HOER
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
shit... nu heb je me echt klem geluld zeg... die come back valt natuurlijk niet te overtreffen :rolleyes:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16. |