![]() |
De wereld van Floree
Dit is een schilderdingetje dat ik heb gemaakt voor de verjaardag van een vriendin. Ze schrijft (fantasy) verhalen en alle personages om haar heen zijn figuren eruit. De middelste is zijzelf.:)
Ik vond het ontzettend leuk om te doen en was ook heel blij dat zij er blij mee was.:) Kritiek is altijd welkom.:) http://img.photobucket.com/albums/v7...dvanFloree.jpg |
Ik vind het leuk gedaan :) (y)
Wat ik overigens toch jammer vind, is dat ze allemaal zweven zeg maar. Het lijkt mij leuker als je ze had afgebeeld in een bos oid.. |
Citaat:
Je hebt inderdaad gelijk, eigenlijk zat ik er ook aan te denken, maar het ontbrak me aan tijd en ik wilde het op tijd af hebben voor d'r verjaardag.;) Bedankt!!!:) |
dat stelletje links onder lijkt heel vreemd. De hoofden kloppen niet, zeg maar. verder erg tof (Y)
|
Jammer dat het meer een collage idee geeft dan een geheel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb je hem ook groter? Bij het meisje onderaan met het zwaard lijkt het alsof haar linkerarm hééél erg kort is. Moet haar elleboog nergens te zien zijn?
Anders tof, vooral je vriendin zelf vind ik mooi! |
Citaat:
Ik zou hem gewoon dan meer opvullen hij is nog vrij leeg zo !Maar ga zo door verder ziet het er goed uit! |
Ik denk dat het hoofd in het midden iets groter zou moeten zijn om de compositie iets minder rommelig te maken. (weet niet of dat nog kan..)
|
Ik herken een Jason Isaacs in je piraat (y)
|
Citaat:
OT: inderdaad, wat al is gezegd, jammer dat het een beetje zo'n bijgeraapt groepjes indruk maakt, misschien wat meer vulling en overlapping etc. En zoals je zelf zegt, dat dat de bedoeling was, misschien dan meer de verbinding duidelijk maken De stukjes an sich vind ik wel weer erg cool (y) |
ik moet hier een beetje van huilen.
oja het hoofd in het midden is op zichzelf wel tof hoor. |
Citaat:
Ik denk het wel, ja, nu zie ik het ook.:) -stom- -stom- -stom- Bedankt voor je reactie!!!!!:) |
Citaat:
|
Citaat:
Bedankt voor je reactie!!!!:) |
Citaat:
|
Citaat:
In elk geval bedankt voor je reactie!!!:) (y) Groet, Cathinca |
waarom dat blauw?
|
Citaat:
|