![]() |
Morbid Angel
ja hier moet toch echt even een topic over gestart worden.
Also, brand los. np: Morbid Angel - He Who Sleeps |
Morbid angel is te gek!
Ik heb nu altars,blessed, formulas en gateways. Stuk voor stuk gave ploaten. |
ik heb NOG geen cd's, maar Morbid Angel heerst.
\w/ :cool:\w/ np: Morbid Angel - Unholy Blasphemies |
Wat vinden jullie beter, het oude of het nieuwe werk? Kut vraag...
|
Citaat:
|
Precies, het is best een vreemde plaat die scheetwees...
|
ik wil ze ook nog steeds een keer live zien, lijkt me geweldig
|
ja dat wil ik wel, jaaaaaa dat wil ik wel!
|
Citaat:
|
godverdomme, upior is nog 3 dagen geleden geunbanned en nu schieten zijn topics weer als paddestoelen uit de grond
maar ontopic: morbid angel is vet vooral nummers als rapture covenant of death , eyes to see ears to hear en lord of all fevers and plague np: morbid angel-angel of disease |
Morbid angel heerscht zwaar. Echt een van de vetste deathmetal bands die ik ken.
|
Morbid Angel is de beste death-metal band ooit, punt. Vaak gekopieerd, nooit geėvenaard etc. blablabla. Kopen die hap!
Gateweeyz is een vette cd op zich, alleen wordt ie gigantisch verpest door dat digitale drumgeluid... Ik vind Covenant (Rapture, god of Emptiness, Blood on my Hands) en Formulas (Nothing is not!!! geniaal nummer...) muzikaal de beste cd's van ze hoewel Altars of Madness natuurlijk de grote klassieker is. |
:cool:
|
Citaat:
|
Erg lekker op z'n tijd.
|
up
wie vinden jullie trouwens beter, david vincent of steve tucker? |
Citaat:
|
Alleen altars en blessed zijn goeie platen de rest is minder
|
Citaat:
Jared Anderson is nu zanger-bassist, waardoor het Hate Eternal gehalte in Morbid Angel nu op 50 % is gekomen... :P |
Ik kan niet kiezen tussen steve of david, steve schrijft mooiere teksten, maar dave zingt weer agressiever..
|
hmmmzzzz, steve of dave, hmzzzzzzzz, geen van beiden!!!!!!
|
Citaat:
2: je kop houden |
1) Vrienden mogen 'm Dave noemen.
2) Hou zelf je kop dicht. Om 't even over ongenuwanceerd(??) luierpoepen te hebben.. |
Citaat:
2) doe niet zo lullig tegen roelade, is dus echt helemaal nergens voor nodig |
Citaat:
|
Citaat:
2 ) bemoei je met je eigen zaakjes, kontebonker. |
Intestterror solliciteert weer naar een collectieve ban zo te zien...
on-topic/ upior; ik vroeg me eerlijk gezegd af of er ook mensen waren die dat wisten... |
Blijkbaar wisten een aantal mensen daar wel van af.
|
Wat vindt men trouwens van het nieuwere werk, een welkome verandering of helemaal niks?
|
Citaat:
ik zag nergens een vergelijking staan tussen David Vincent, Steve Tucker EN Jared Anderson.. |
Citaat:
|
Citaat:
dat slaat nou ook weer nergens op........ lees eens goed voordat je je bek opentrekt..... |
Citaat:
|
ontopic!!
|
:rolleyes:
Ik heb niets tegen het drumgeluid van gateways, het mag dan niet zo lekker klinken als formulas of covenant, maar het is allemaal gewoon ontiegelijk snel. |
Citaat:
praat dan niet .... |
Citaat:
Wat is deze wereld toch oneerlijk.... |
instrumentale nummers als Desolate Ways en Hymn To A Gas Giant zijn trouwens ook te gek!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2) Ik doe niet lulliger dan hem.. Dus.. Citaat:
2) 't Is een forum, 't is de bedoeling dat je op elkaar reageerd. En als je vind dat ik me niet met 'jullie' mag bemoeien. Waarom zou jij je dan wel met Pigeon mogen bemoeien. Consequent zijn is moeilijk, maar probeer 't iniedergeval gewoon.. 3) Vanaf nu ga ik 'lief' doen tegen iedereen. Dus ook tegen jouw. Sorry.. Ik zal 't 'niet' meer doen.. |
Citaat:
wat nu? nu weer even ontopic |
morbid angel knalt!
|
YEEEEEEEEESSSSSS
kheb eindelijk Gateways To Annihilation ole |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb vandaag domination es effe aangeschaft,
|