![]() |
keuze (simpele) digitale camera
Mijn moeder heeft besloten zich ook maar eens te wagen aan de digitale fotografie en wil dus ook graag een eigen cameraatje. Bij gebrek aan enige kennis over cameras bij mn moeder ben ik maar aan het zoeken geslagen. Misschien dat jullie nog ideeen hebben. Mn vader heeft een Sony Cybershot DSC-W12. Prima cameraatje, maar al aan de verouderde kant. Ik zat aan zoiets te denken, maar dan misschien de opvolger of een vergelijkbare camera van een ander merk.
Bijkomend punt is dat mn moeder niet zo goed met dat schermpje overweg kan, en graag door de zoeker wil kijken. Ook is mn moeder niet zo technisch, dus een simpele, duidelijke camera van goeie kwaliteit is zeer welkom. |
budget?
per definitie een canon halen, goede kwaliteit en usability |
Citaat:
Citaat:
|
panasonic fx-serie
klein, groot scherm en stabilisatie super voor mensen die het makkelijk willen hebben |
Citaat:
Citaat:
|
Kodak V550 is erg gebruiksvriendelijk, heeft een groot scherm, optische zoeker en met een goede fotokwaliteit. Ook niet al te duur, ik dacht iets van 300 euro.
|
We zijn eruit. We gaan voor de Sony DSC-W100 (Y). Nu alleen nog kijken waar we 'm precies willen bestellen.
Bij de Mediamarkt wassie ruim 100 euro duurder dan op internet :| Wat nou Mediamarkt is goedkoop? Volgens mij hebben ze alleen wat populaire producten waarmee ze onder de prijs van de concurenten gaan zitten. Verder valt het volgens mij nog vies tegen wat je daar betaalt.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:14. |