![]() |
Brazil - Croatia!
Eindelijk, Brazilie :D . Valt wel op dat alle afvallende ballen voor Kroatie zijn, dat is toch wel de zwakte van al die aanvallers.
|
Omg Adriano is zo lamlendig, lui en sloom op het veld.
|
Ja hoor!
|
Pff, ze mogen Ronaldo en Adriano wel wisselen. Ze sjokken over het veld ipv dat ze aanbieden en diepgaan. Mja, met een middenveld met Kaká en Ronaldinho scoor je ook wel.
|
Citaat:
|
Hulde voor de Kroaten, hebben mijn hart gestolen (Y)
|
Ik vond het maar een zeer matige 2e helft van de brazilianen (ik heb de eerste helft niet gezien). Ronaldo was echt waardeloos. Die sjokte alleen maar een beetje rond en voerde verder weinig uit. Verder was dit absoluut niet van het niveau dat ik van Brazilië gewent ben. Ik mag hopen dat dat nog wat beter gaat worden.
|
Ik kan alleen maar mijn hoofd schudden.
Kroatie speelde erg verdedigend en zodra bv Ronaldinho de bal kreeg zaten er 4 a 5 kroaten naast hem......zo is het moeilijk om te scoren. MAAR, Brasil moet beter, veel beter. kick Adriano en ronaldo ECHT eruit. Gelukkig maakte Kaka nog een treffer, ik vind hem overigens een goede speler. al met al: zwakke wedstrijd |
Ben benieuwd of de trainer de guts heeft om Ronaldo en Adriano niet op te stellen. Kunnen ze niet een stuk vlees aan een stokje en touwtje voor Ronaldo's neus hangen, misschien gaat hij dan lopen.
|
Ik zou ook een andere tactiek gebruiken, Ronaldinho en Kaka achter of om een spits, Adriano :| , bijvoorbeeld, en dan Juninho en Emerson erachter, met Ze Roberto misschien. Dit werkt echt niet.
|
Citaat:
Parreira heeft al bekend gemaakt Ronaldo gewoon weer op te stellen (tegen australie).....tja benieuwd hoe die wedstrijd wordt |
toch vind ik het wat voorbarig om adriano en ronaldo nu al af te schrijven. het zijn echt geen slechte spitsen, kroatie heeft gisteren gewoon hardnekkig verdedigd en het ze boven (mijn) verwachting heel moeilijk gemaakt. het is juist de kracht van een kampioen om ook met minder glamoreus spel een overwinnig te pakken. en terugkomend op die spitsen, iedere ploeg heeft nu 1 keer gespeeld en er zijn er meer die nog niets hebben kunnen laten zien (shevchenko, owen, ibrahimovic) maar het toernooi duurt nog lang
|
Brazilië viel me toch vies tegen. Misschien meer show in de volgende wedstrijden. ;)
Die Kroaten maakten er ook een mooi sfeertje van op de tribune. :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:21. |