![]() |
Verkoeling
Ik vind het best warm buiten. Om over mijn kamer nog maar te zweigen. Dus nu staat er hier een ventialtor, en heb ik mijn hoofd zonet tussen de ijsblokjes gestoken.
Wat doe jij zo al om verkoeling te zoeken? |
Ik eet ijsjes, maar eigenlijk vind ik het helemaal niet zo extreem heet ofzo :confused:
|
Echte mannen verkoelen zichzelf met zweet :cool:
Ventilatoren zijn voor watjes! :mad: ^^ oh en ijsjes zijn ook voor watjes! :mad: |
Nee ijsjes zijn lekker (Y)
|
Eh..niets, want zo extreem heet vind ik het niet. :confused:
|
Ik doe m'n shirtje uit en draag voor deze dagen dan maar géén spijkerbroek, als uitzondering op de regel.
|
Ik heb vooral last van de benauwdheid vandaag, gisteren was het niet zo benauwd.
Douchen helpt, en veel drinken ook, ijsjes ook. Verder gewoon niet veel kleren aandoen :) |
Ik zit op een kantoor waar ik de airco kan regelen van 3 tot 300 graden, dus ik heb er niet zoveel last van.
|
Ik wil ook airco :|
|
Veel water drinken, veel zweten, hard stinken en zeuren tegen klasgenoten.
|
Gewoon in de zon gaan liggen de hele dag en daarna zo oververhit zijn dat je er niks van merkt. En veel drinken.
|
Parasolletje op m'n bolletje. (y)
|
Niets. Hoe heter hoe beter.
|
Zwijgen
|
Citaat:
En verder, gister envandaag in de pauze een ijsje gehaald, en vandaag door de regen gelopen zonder jas, dus vandaag was afkoelen niet nodig. :o |
Water drinken en water in mijn gezicht plenzen. Meer eigenlijk niet. :o
|
ventilators teh ghekstuh!!
|
aan het meertje liggen en er af en toe inspringen, verder veel water drinken en rustig aan doen :)
|
Gewoon werken onder 25 graden. Krijg je niks van, i.t.t. airco :)
|
Citaat:
Nou ja, het zal de hitte zijn geweest. :o |
Nja ik vond het ook niet echt heet. Alleen benauwd.
|
Vandaag vooral regen gehad. (y)
|
Ik zweet.
|
nou... verkoeling is niet zo nodig als je je gewoon niet teveel inspant...
gewoon ff in de zon gaan liggen en dan naar binnen dan is het lang zo warm niet meer... wen je vanzelf aan ;) |
Citaat:
|
ik slaap de hele dag omdat het te warm is om te studeren, en dan leer ik snachts.
|
Heb een grote ven in m'n kamer staan :) (y) .
|
Nu doe ik niet meer aan verkoeling, het is al koel genoeg. Maar de afgelopen vrijdag t/m dinsdag heb ik heel veel ranja met ijsblokjes <3 gedronken en heb ik de tuinsproeier aangezet, daar ben ik toen in gaan staan. En dat is erg koud...
Verder heb ik op mijn kamer de rolluiken naar beneden gelaten. |
Ijsjes eten, ventillator aan, gordijnen dicht
|
Veeeeel water drinken, weinig actiefs doen, gordijnen dicht, binnen blijven, op de grond liggen.
|
IJsjes eten, koud water drinken en airco op mijn kamer (y)
|
Ik vind het vrij koel nu :( (n)
|
Citaat:
misschien moet je eens in een MBO gebouw gaan zitten... daar zijn ze toch gemiddeld te dom om airco aan te leggen, dus daar is het waarschijnlijk warmer... |
Citaat:
|
Ik hou wel van hitte, maar als ik verkoeling wil fiets ik naar het strand om te zwemmen.
|
Niet veel. Af en toe maak ik me voeten nat. Beetje vreemd maar bij mij help het wel.
|
Ijsjes, gordijnen dicht, veel water drinken, rustig aan doen.
|
ik loop nu naar buiten, want het regent, het regent, de pannetjes en ik worden nat, en dus verkoeldddd! :)
|
Citaat:
|
|
Niet veel kleren aan doen. Niet al te druk doen. Ventilator aan. Uit de zon blijven.
|
Dus echte mannen stinken naar zweet? :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind het niet eens zo warm meer
|
lol
ontopic; Ventilator / raam open / licht uit |
zweigen?