![]() |
jongen vs. meisje
wat zijn de voordelen van meisjezijn ten opzichte van jongenzijn en andersom?
|
Voordelen van het jongen zijn: je hoeft niet te kampen met ongesteldheid, krijgt minder te maken met seksisme en wordt in bepaalde culturen als beter dan vrouwen gezien. Als je hetero bent kun je fijn aan borsten zitten.
|
Citaat:
|
*denkt*
Kinderen baren is leuk? :( |
Citaat:
jongens hebben t veel leuker :( oke op erecties op vervelende momenten na |
Ik zou voor geen goud een vrouw willen zijn :o
|
Nou zeg. Ik kan werkelijk geen voordelen bedenken voor het meisje-zijn...
|
Je kan aan tieten zitten wanneer je wil? :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vrouwen hebben intuïtie
Volgens mij kunnen vrouwen ook makkelijker sex krijgen |
Ja, maar dan heb je het over seks in zijn algemeenheid. Dat zijn bepaald niet de HQ-kerels, als je gewoon in een kroeg op een tafel gaat staan en vraagt wie wil neuken.
|
Tsjee, ik ben blij dat ik een meisje ben. ;o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tjongejonge, mensen, het grote voordeel van meisje zijn is dat je een stuk gemakkelijker dingen gedaan krijgt als je gunsten nodig hebt, met name van mannen. Of het nou om gratis drinken gaat of snel nog even geholpen worden door een docent. Daarbij is het inderdaad gemakkelijker om aan seks te komen, als je zou willen, tenminste.
Maar goed, dat soort dingen hebben een keerzijde - net zoals de negatieve eigenschappen, trouwens. Zwanger zijn zal aan de ene kant wel heel vervelend zijn, maar het is toch ook wel heel bijzonder, dat je gewoon een kind in je buik draagt. Ik vind het wel wat hebben dat ik dat ooit mee ga maken (waarschijnlijk). En wij kunnen op meerdere manieren klaarkomen :o:D Maar goed, tegen bomen plassen, dat lijkt mij nou ook wel weer wat... Doen we in een volgend leven wel. |
Oh ja, als ik een jongen was geweest, had ik nooit een 10 voor een spreekbeurt van 2 minuten gekregen bij Engels :D
Meisje-zijn <3 |
je krijgt als meisje gewoon gemakkelijker iets voor je gedaan, je kan lekker huilen als je dat wilt, je maakt waarschijnlijk ooit iets heel bijzonders mee (nl. dat je zwanger bent), je kan vaker achter elkaar klaarkomen :o en... geen idee wat eigenlijk nog meer voordelen zijn
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vrouwen gaan mits ze het goed aanpakken goedkoper uit ;-)
vrouwen krijgen over het algemeen dingen makkelijker voor elkaar als vrouwen een zeikdag hebben klaagt niemand erover voor vrouwen is er qua kleding meer variatie, meer winkels en vaak lagere prijzen |
Citaat:
|
O ja, als vrouwen bloeden uit hun kut kunnen ze doen alsof dat ze het recht geeft iedereen verrot te schelden en komen ze overal mee weg. Als Hitler een vrouw was geweest had ze gewoon kunnen zeggen 'ich war ungestellt' en had niemand haar iets kwalijk genomen. (y)
|
Citaat:
|
als vrouw heb je een zgn "emancipatie" die je kan gebruiken wanneer je wil maar soms ook ff voor het gemak achterwege laten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als man zijnde kun je je een slag in de rondte neuken zonder voor "matrassant" uitgemaakt te worden.
|
Citaat:
al lijkt me dat kind gedoe eigenlijk niks, dus ben blij dat ik geen meisje ben meisjes onder elkaar zijn ook vaak niet zo lief maarja, dat zijn meisjes voor jongens ook vaak genoeg niet :p |
Citaat:
|
Citaat:
that pretty much sums it up ja |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het voordeel van mannen is dat ze logisch kunnen redeneren.
Het voordeel van vrouwen is dat ze schattig zijn en dus alles gedaan kunnen krijgen. |
Citaat:
|
Meisjes kunnen overal over praten (y)
|
Meisjes kunnen hun oneffenheden bedekken met make up.
|
Citaat:
|
ik kan echt 100x meer zeggen tegen me vriendinnen dan mijn vrienden ja.
boom+lul=relaxt |
Meisjes mogen gevoel uiten zonder direct voor watje te worden uitgemaakt. (Dan met name janken bij een film of zo :p)
|
i jank whenever i want to :cool:
gbeurt alleen niet vaak :) |
Jongens hebben het makkelijker met de overang naar het man-zijn, naar mijn gevoel. Als ze geen make-up willen wordt dat ze niet opgedrongen, ze zijn niet ongesteld, hoeven hun benen niet te waxen/scheren (hun gezicht daarintegen wel)
Dit zijn wordt bij mannen meer geaccepteerd, ze baren geen kinderen en hebben toch nog wel een beetje het voordeel in de zakenwereld en bij de brandweer enzovoorts. Mannen krijgen ook geen baarmoeder of borstkanker, maar hebben daarintegen wel meer kans op prostaatkanker. Maar, vrouwen mogen daarintegen ijdel zijn zonder dat het ze kwalijk wordt genomen, kunnen vele dingen tegelijk doen (maar dat kunnen mannen ook, maar niet altijd) en we kunnen leven schenken. Ook, als een vrouw in een café aan een man vraagt of ze dr wilt neuken dan is die man daar vaak alleen maar blij mee. Als een man datzelfde zou doen bij een vrouw krijgt ie vaak een drankje over zich heen en een klap erachteraan. |
In onze westerse maatschappij zijn mannen en vrouwen 'gelijk'. Hier maakt het dus allemaal niet zo heel veel uit wat je bent. Maar je hebt ook van die landen waar vrouwen worden onderdrukt, alleen thuis moeten blijven, kinderen krijgen, niet mogen werken, al het werk in huis doen en blablabla.
In dat geval ben je denk ik toch beter af als man zijnde. Je had toch ook van die primitieve stammen waar vrouwen zich niet mochten wassen? |
Citaat:
|
Ohja, en mannen hebben een grotere longinhoud en een betere bouw om te lopen en moeten daarom verder rennen met de coopertest.
|
Citaat:
|
de jongens zijn veel beter, de jongens, DE JONGENS!!!
de meiden zijn veel beter, de meiden, DE MEIDEN!! maar meisjes kunnen niet vechten. HUH WACHT MAAR IK GEEF JE EEN RECHTSE!!!!!!!!! de meiden, de jongens wie is hier de baaaaas? wij zijn beter. dit was mijn fantastische bijdrage :rolleyes: je kan het toch niet vergelijken. ieder geslacht heeft z`n voor en nadelen denk ik. |
Citaat:
Vrouwen voelen zich rotter door zulke opmerkingen dan door 'ouderwetse' discriminate, daarom is het minstens net zo erg. |
Citaat:
Dat is dan wel eerlijk, maar ik vind het wel een voordeel eigenlijk :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49. |