![]() |
Wat is jouw favoriete standje?
Wat is je favoriete standje? Of hebben jullie misschien tips voor een leuk standje die de mensen echt een uit moeten proberen die niet zo bekend is?
|
Nog een favoriet: meisje plat op de buik en jongen erachter. Zoals hondjes dus, maar dan plat. Geeft echt een geweldig gevoel (y)
|
ja die vind ik ook fijn, dan komt hij niet zo diep als bij doggy want dat kan best pijn doen
tenminste zo voelt het :D |
Hmm niet echt een favoriet, ik vind er wel meer fijn (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit, en bovendien zijn er nog VEEL meer mogelijkheden dan in de poll staan. :) |
Uhm, combinatie van Morgan & grl en sowieso hangt het van het moment/gevoel/situatie af.
En oja, 69 sowieso níet. (n):\ |
Citaat:
|
69 vind ik ook vervelend. Ik kan veelal 2 dingen te gelijk, maar hier niet bij. Dan liever omstebeurten oid
|
69 vind ik niks.... verder zijn er zat standjes die echt geweldig zijn en ik denk dat er inderdaad aardig wat opties missen bij de poll ;)
|
Missionaris dan maar..
|
Is het vreemd dat ik als betrekkelike leek op dit gebied bij een missionaris moet denken aan politieke afgezant?
Kan iemand me uitleggen wat hiermee wordt bedoeld? (het standje) |
Citaat:
|
Zo genoemd omdat de katholieke missionarissen vroegah mensen in Afrika gingen leren dat ze seks moesten hebben 'zoals mensen' (missionaris) en niet 'zoals dieren' (op z'n hondjes). Altijd leuk, wat historische achtergrondinformatie voor tijdens de seks.
Ik ga voor afwisseling :) |
Citaat:
Ik vind afwisseling ook erg leuk. In de praktijk komen amazone en missionaris het meest voor, maar iets waar je wat leniger voor moet zijn of meer spierkracht voor moet hebben is leuk als je eens de tijd hebt en fit bent. |
Citaat:
|
69 en doggy vind ik in ieder geval niet fijn.
Mmissionaris wel, lepeltje-lepeltje ook en 'schildpadje' ook :) |
Citaat:
verder, amazone is erg leuk en doggystyle:) eigenlijk kan je alles wel leuk maken, en er missen idd aardig wat opties.. mja, het anatal standjes is ook net zo groot als je eigen fantasie/lenigheid.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Amazone andersom staat er niet bij, en staand ook niet. En ook niet zittend t.o. elkaar.
maakt verder niet uit, ik kan toch niet kiezen. |
gekozen voor doggy style, erg lekker :) 69 is ook wel fijn, maar dan net ff wat anders... ik pijp hem wel, maar hij vingert me in plaats van dat hij me oraal bevredigt, maar goed, houding is zelfde ;)
|
69 is leuk, maar dan wel op onze zij... 't is veel gemakkelijker voor beide 'partijen'.
Meestal komt zij sneller klaar dan mij. Daarna verwisselen we van positie. Zij trekt dan (om alles wat sneller te laten verlopen) en neemt op 't laatste over met de mond. Wat een leuke afwerking teweeg brengt natuurlijk. |
Ik heb echt geen favoriet standje, t'is juist de afwisseling die het zo pretig maakt. Bovendien vind de keuzes wel erg beperkt.
Wij als koppel zijn extreem beweegbaar in bed. Komt omdat we zo enorm verschillen van lichaamsbouw en ik erg snel krampen krijg. Zelf vlugertjes zijn dus al gouw een standje of 6. |
69 sowieso niet inderdaad... Heb voor missionaris gekozen omdat ik hierbij het lekkerste klaarkom :)
|
Van het rijtje lepeltje lepeltje, zo godsgruwelijk lekker :bloos: '
|
Wat is er mis met 69 ? ik vind het heerlijk !
Maar ik ga toch voor missionaris omdat ik daarbij het makkelijkst en het lekkerst klaarkom |
Citaat:
|
Missionaris met lepeltjelepeltje op een goede tweede plek. Zou leuk zijn als dit een meidentopic was en er ook één voor de jongens was. Dan kun je de verschillen zien. Is maar 'n ideetje :).
|
Daar heb je geen 2 topics voor nodig, de meerderheid van de jongens houdt van 'op z'n hondjes' (y) Raar maar waar.
|
Ik ga sowieso voor de missionaris! En daar nog een paar varianten op, daar voel ik me het prettigst bij en is voor allebei lekker.
69 vind ik écht niets en doe ik ook niet meer. Amazone vind ik opzich wel fijn, alleen vind het soms erg moeilijk om goed te bewegen, op en neer, draaien.. Lastig. En voor op zn hondjes moet ik me goed genoeg voelen.. dat gebeurt af en toe wel es, maar doet soms pijn .. Dus dan komen we toch weer uit bij missionaris en die varianten daarop (Y) |
Citaat:
Zonder onzin: ook mijn favoriet :cool: |
Missionaris maar dan iets anders. Dat zij haar benen verder intrekt en ik meer op mn knieen zit ipv echt lig. Zo kom je veel dieper. (y)
|
Citaat:
|
Doggy. :p
|
Als't maar flink diep is (Y)
|
Doggy :cool:
En eigenlijk vind ik er zoveel echt heel fijn en lekker. |
Citaat:
|
Doggy. Maar dat moet de jongen er wel wat van kunnen. Laat mij anders maar bovenop zitten. :D
|
uh ja wat ik erg lekker vind is missionaris maar dan als het meisje haar benen tegen je schouders ligt (ok moet je wel een beetje lenig zijn) want dan kan je wat dieper gaan.
Ook lekker is amazone maar dat je dan als man meer rechtopzit (kussen, muur etc.) Ze hebben volgens mij allebei een andere naam, maar een beschrijving leek me voldoende. ow ja en schildpad is ook errug lekker :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
T enige waar ik last van kan krijgen is kramp in mijn heup :confused: |
Citaat:
|
jeetje qimm ik had je lening en wild verwacht aangezien je paardrijdt :)
|
Ik bén ook lenig en wild, maar gewoon niet zo diep :P
|
kheb nog niets anders geprobeerd dan 69 wat erg tegenviel (met een jongen btw)
|
Citaat:
Ik vind het zelf het fijnst om bovenop te zitten. Lekker de touwtjes in handen nemen en op die manier kom ik ook het makkelijkst klaar. Maar lepeltje-lepeltje, het schildpadje en missionaris is ook erg fijn, evenals wat eigen verzonnen houdingen in het bad... Afwisseling dus (y) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:01. |