![]() |
Lostprophets - Liberation Transmission
Voor velen waarschijnlijk een veel te xfashioncorex band, voor mij nog altijd een band die me altijd wel weet te vermaken. Zo ook met de nieuwe cd, al is de cd softer dan ze ooit zijn geweest, t klinkt nog steeds lekker catchy zonder corny te zijn (imho dan) en z'n stem vind ik sowieso altijd goed te pruimen.
Wie staat er met mij? |
ik luister het nu en vind het eigenlijk niet echt gaaf. Hoor ik daar een Franz Ferdinand- achtig loopje in het tweede nummer?
:( introtje van Broken Hearts doet me heel erg aan een nummer van the police denken (naam schiet me nu niet even binnen). De rest helaas niet. ik kan er tot nu toe niks mee. Heb nog geen riff gehoord :P |
Het klinkt wel weer leuk, alleen kan ik hun vorige album meer waarderen.
|
Mwoah, ik vind het niet echt wat.
|
2de luisterbeurt in de bus was ook niet echt geweldig. Gemiste kans.
|
Eerste cd is wel cool.
|
De eerste cd kan me nog steeds af en toe vermaken
mischien toch maar eens op zoek gaan naar de nieuwe dan |
Ik vind die stem dramatisch dus als dit ook nog een softer is, (n)
|
idd xfashioncorex ja
|
Beetje 13 in een dozijn cd. Saai en veel hetzelfde dus. Ze zijn er niet beter opgeworden in ieder geval.
|
ik vind hem vet
|
a town called hipocrisy deed me trouwens wel erg aan bloc party denken :p
|
Citaat:
Verder best een lekkere plaat! |
De demo en de eerste 7" waren cool.
|
Typisch zo'n band die telkens maar weer met de hype mee huppelt.
En vanwaar die verschrikkelijke titel? Ik voorzie een horde aan 15-jarige MySpace'ers die op oppervlakkige wijze om liberalisme schreeuwen in hun profielnaam. |
Citaat:
|
Alweer een stijlwijziging... :(
Terwijl de eerste plaat nu-metal was, gingen ze met de 2e cd over naar alt.rock, en nu weer softer dan de vorige cd. Wat Ctrl Z zegt; lijkt op meeloperij met de hype. Wat trouwens niet wil zeggen dat dit geen goede cd is. :) |
Gewoon lekkere doorbeukende zomerse muziek, ik mag 't wel, hoewel de vorige albums me beter lagen, maar ben er pas 1x doorheen gekomen. En 't emo-gehalte kan me vrij weinig schelen.
|
doorbeukend?
wtf |
Prima plaat voor tijdens de afwas of onder het fietsen maar ook niet meer dan dat
|
Yep, hoe gaaf was het een paar jaar geleden ookalweer om cd's tussen je spaken te drukken!
|
Citaat:
|
dat doet die cd alles behalve.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
poppy, maar lekker zomers inderdaad.
|
Citaat:
|
ik gok dat laatste
icm dat eerste |
deze plaat is zo ontzettend slecht.. geef mij liever dan maar die Incubus-rip off van de eerste plaat.
|
Citaat:
|
Aan hun myspace te zien zijn ze iets te xfasioncorex. Jammer want ze waren net zo leuk.
Het enige nr wat ik er van heb gehoord, rooftops was mwah. Even wachten totdat ik t hele album heb. |
Weet er iemand of ze binnenkort een keer naar Nederland komen?
|
zal wel niet te lang duren nu ze een nieuwe cd uit hebben.
maar ze zijn hier al 2x geweest, dus wie weet. ik ben wel benieuwd naar de cd, in de zomer vind ik alles toch sneller leuker dan in de winter :) |
Haha ik heb dat nummer op hun myspace net even geluisterd, huilen met de pet op!
|
Lostprophets <3
ik vind de cd goed =D Ian =D |
Lostprophets *aanbid*
Hun nieuwe cd doet me een beetje denken aan de alle eerste nummers die ze uitbrachten. Zoals lika a fire en dergelijk. |
Taffes ik trek die zeikstem echt niet. Maar ik denk TMF wel (y)
|
Citaat:
|
Middelmatig :o
|
Citaat:
|
echt zo'n roelof bandje sinds hij besluit make up te dragen.
|
Citaat:
|
oude albums (Y)
Nieuwe album is pop. |
die oude albums waren ook niet zo bijzonder.
Overigens is dit een van de walgelijkste bands live. Ooit ging ik Face Tomorrow checken, waren zij het hoofdprogramma. Wat een doffe handschoendjesellende |
Niet bijzonder, wel aanstekelijk.
|
Citaat:
Citaat:
|
een man hoort alleen makeup te dragen als hij er voor betaald krijgt.
|
en dreads als hij zicht niet was
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:33. |