![]() |
Verjaardagstopic voor Master HJ.
|
Gefeliciteerd ;) (y)
|
Gefeliciteerd ouwe pik! Mattie for liffa! :cool:
|
Ik dacht dat dit onzin was. Hij was pas nog ook jarig toch? :o
|
Naja gefeliciteerd!! :)
|
:)
|
Gefeliciteerdhttp://www.weesie.nl/images/toeter.gif
|
hou van je liefje :) gefeliciteerd... mijn cadeautje komt vanavond ;););)
|
gefeliciteerd master hj :)
volgende week weer zeker :o |
Gefeliciteerd forumvoorbeeld (y) :o
|
Gefeli
|
dank dank dank dank dank dank dank dank dank dank
|
Congratz, en geen dank :p
|
PROFICIAT
Het Lied van Hertog Jan Toen Hertog Jan kwam varen Te peerd parmant al triomfant Na zevenhonderd jaren Hoe zong men 't allen kant Harbalorifa, zong den Hertog, Harbalorifa Na zevenhonderd jaren In ons edel Brabants land Hij kwam van over 't water De scheldevloed, aan wal te voet 't Antwerpen op de straten Zil'vren veren op zijn hoed Harbalorifa, zong den Hertog, Harbalorifa 't Antwerpen op de straten Lere leerzen aan zijn voet Och Turnhout, stedeke schone Zijn uw ruitjes groen en uw hertjes koen Laat den Hertog binnen komen In dit zomers vrolijk seizoen Harbalorifa, zong den Hertog, Harbalorifa Laat den Hertog binnen komen Hij heeft een peerd van doen Hij heeft een peerd gekregen Een schoon wit peerd, een schimmelpeerd Daar is hij opgestegen Diën ridder onverveerd Harbalorifa, zong den Hertog, Harbalorifa Daar is hij opgestegen En hij reed naar Valkensweerd In Valkensweerd daar zaten Al in de kast, de zilverkast De Guldenkoning zijn platen Die wierd' aaneen gelast Harbalorifa, zong den Hertog, Harbalorifa De Guldenkoning zijn platen Toen had hij een harnas Rooise boeren komt naar buiten Met de grote trom, met de kleine trom Trompetten en cornetten en de fluiten Want den Hertog komt weerom Harbalorifa, zong den Hertog, Harbalorifa Trompetten en cornetten en de fluiten In dit Brabants Hertogdom Wij reden allemaal samen Op Oirschot aan door de Kanidasselaan En Jan riep in Godsname Hier heb ik meer gestaan Harbalorifa, zong den Hertog, Harbalorifa En Jan riep in Godsname Reikt mij de standaard aan De standaard was de gouwe Die waaide dan, die draaide dan Die droeg de leeuw met klauwen Wij zongen alleman Harbalorifa, zong den Hertog, Harbalorifa Die droeg de leeuw met klauwen Ja de leeuw van Hertog Jan Hij is in Den Bosch gekomen Al in de nacht en niemand zag 't En op de Sint Jan geklommen Daar ging hij staan op wacht Harbalorifa, zong den Hertog, Harbalorifa En op de Sint Jan geklommen Daar staat hij dag en nacht |
|
Voor het laatst in 2006:
proficiat. |
Citaat:
|
Gefeliciteerd. :)
|
nogmaals gefeliciteerd
|
Gefeliciteerd :)
|
Citaat: