![]() |
Het waar is dat spel nog te koop topic
Simpel topic, mensen die nog een spel zoeken maar deze niet kunnen vinden melden dat hier, mensen die weten waar je em kunt kopen melden dat dan :)
Ik zoek pikmin 2, is deze nog ergens in een winkel te vinden :confused: |
Zelda: Oracle of Seasons en/of Oracle of Ages zoek ik al tijden.
Goed topic btw (y). |
half life? gewoon 1 zonder poespas en betaalbaar :p
|
freelancer zoek ik al tijden,liefst in utrecht :o
|
Lighthouse van Sierra. Ben er al jaren naar op zoek. Een best oud spel a la Riven/Myst.
http://www.mobygames.com/images/cove...0492757-00.jpg |
Citaat:
Ze hebben bij veel blokkers een hele la vol oude gameboy spellen, gewoon eens naar vragen. (Ik wist het toevallig van mijn zus, die de spellen wel in de winkel had zien liggen. De kassa-mevrouw vertelde haar dat ze die toevallig even daar neer hadden gelegd omdat anders de vitrine zo leeg zou zijn. En ze vertelde dus ook dat bij veel Blokkers nog spellen ergens in een la liggen. ) |
Citaat:
@Andijvie: tnx :) |
Jet Moto en Jazz Jackrabit. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En anders ga je naar mijn website :o
EDIT: Die er nu, voor het eerst in vijf maanden, weer eens uitligt door een fout in httpd.conf :bloos: |
Citaat:
13x3 |
Ik zoek nog steeds:
http://www.gamesdrive.com/images/ps2...estruction.jpg & http://www.coolshop.dk/catalog/image...11-forside.jpg Iemand? |
Citaat:
45 euro :D :D :D :D :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon de eerste Unreal Tournament :)
|
Citaat:
Issie alleen wel 30 pleuro The Incredible Hulk2, Mass Destruction hebben ze ook, 30 pleuro, 23 voor 2e hands |
als iemand in haarlem of in de buurt woont, zou ik eens langshoppen bij de games shop vlak achter de botermarkt. Daar verkopen ze bijna alleen maar oude meuk, varierend van gameboy tot atari, dreamcast, enzovoorts. Ik weet niet wat ze precies aan spellen hebben maar ze hebben wel veel vette shit :P
|
Citaat:
In Haarlem zit ook de Digifan. Die zit in de Anegang praktisch tegenover de C&A. Daar heb ik o.a. de eerste UT gevonden. ^^ |
Fallout pack (1+2+tactics) aangezien mijn CD's van FO1 en FO2 beschadigd zijn en ik Tactics ook officieel in bezit wil krijgen :o
|
Total Annihilation: Battle Tactics...
|
Simcity 4: Rush hour...
een jaar terug lag hij voor minder dan 10 euro bij de FRS, maar daar hebben ze hem niet meer. Op internet is hij over het algemeen alleen maar voor veeeeeel meer te vinden en bij een aantal online winkels is zelf simcity 4 Deluxe goedkoper dan alleen de aanvulling :s. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tip: In amsterdam zit een winkeltje: game over, daar verkopen ze 'retro'games dus ook zelfs nog voor de atari!! en natuurlijkook recentere, dus voor oude games kun je daar is kijken of op de site : www.gameover.nl
|
Wall Street Trader (de Nederlandse.. van Monte Cristo)
|
en Braveheart.. Spel had ik vroeger maar is helaas beschadigd geraakt :(
|
System Shock :(
|
FF7 voor de pc. Anyone?
|
Citaat:
ik ben dr pakweg 2 weken geleden nog geweest en hoewel het een beetje een ranzige zaak is, zag het er niet failliet uit |
Citaat:
|
Citaat:
en game over is idd een kut winkel (n) |
Citaat:
|
er is wel een originele pc-versie, is gewoon een hele slechte port, maar ik weet niet waar je em kan krijgen
|
kirbys pinball land wil ik!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
vergelijkbaar met C&C voor de ps :o en weet iemand waar ik silent hill 1 kan halen, ik wil na het zien van de film beginnen met die serie, maar heb tot nu toe alleen 2 en 4 kunnen spotten:( |
Citaat:
|
Ga eens langs bij de lokale bieb.
|
ik wil pokemon crystal of sapphire of weetikveel hoe ze heten maar goedkoper dan 40 euro
|
kirby's nightmare in dreamland voor de gba voor een zacht prijsje
|
Shenmue 1 voor de Dreamcast.
|
|
euh...
mafia voor de ps2 en War of the Monsters voor de ps2 |
WK VoetbalManager 98 voor de pc :bloos:
Ik vond dat spel heel grappig en zou het graag nog eens spelen! |
Metal Gear Solid 2
|