![]() |
Songtekst: Anger (2)
The anger in your voice scares me
Makes me shiver when you talk It tells even more than the words you said when you still loved me Afraid I won't find truth in your eyes Feels like a wall between us Makes me tremble when you told me it wasn't the same you had expected You made me feel dancing between the stars above You created my way up but let me fall on the top Can't find my way back to my friends 'cause I lost them when I had met you You were my whole world for a while but now I'm all alone again You made me feel dancing between the stars above You created my way up but let me fall on the top You made me feel dancing between the stars above You created my way up but let me fall on the top Sorry, dat hier een 2e topic over komt, maar ik had hem net helemaal aangepast in die andere topic, blijkt dat ik tijdens het aanpassen de tijdslimiet ben overschreden. Grrrrr ..... Was ik mn hele songtekst weer kwijt en wist em ook niet meer.... Er moet eigenlijk nog een brug komen tussen de laatste 2 refreinen, maar de inspi was weer ff op. Dus die komt later waarschijnlijk nog wel. Verder zal het Engels wel niet overal even goed kloppen, maar verbeteringen hoor ik graag. Liefs Kimry |
Ik mis er rijm in voor een songtekst..
daardoor wordt minstens het refrein vaak beter onthouden.. liggen de woorden beter in het gehoor.. Ik verwacht ook meer refrein erin. Heb je al een melodie in gedachten of is het een losse tekst? |
Ik schrijf (nog) geen muziek zelf, maar misschien komt het nog. Nu schrijft een vriendin van me de muziek en dat doet ze erg goed.
Deze heb ik haar nog niet laten lezen, dus nog geen melodie, maar als ik hem heb zal ik hem je sturen of ik zal hem hierbij posten. Er komt als laatste nog een refrein achteraan, maar zoals ik al zei, er moet eerst nog een brug tussen en anders zou ik 3 keer achter elkaar het refrein krijgen. Wat rijm betreft. Ik ben zelf niet een hele grote fan van rijm in een songtekst, dus ik doe het meestal zelf ook niet. Liefs Kimry * de Vorm wordt dus uiteindelijk* Couplet Couplet Refrein Couplet Refrein Brug Refrein Refrein |
Ik kan me niet voorstellen dat het Engels foutloos is .......
Zou graag nog wat meer reacties krijgen, omdat ik hier beetje onzeker over ben. Liefs Kimry |
Citaat:
|
Citaat:
Je hebt in de meeste gevallen wel gelijk, maar een paar niet. you said because you still loved me dit moet ECHT when blijven, want het was niet 'omdat', maar toen je nog van me hield between the stars who are above Ik weet niet, dit is gewoon een gevoel. Tussen de sterren, boven. En niet tussen de steren die boven zijn. 'cause I lost them when I met you Zoals jij het nu verwoord hebt, zou het tegelijkertijd zijn gebeurd, maar het verliezen van de vrienden gebeurde daarna pas. Op zich wel logisch toch? Maar goe, wel heel erg bedankt. Wat vond je van de songtekst op zich? Liefs Kimry |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:04. |