![]() |
pannenkoeken
wat vind je de lekkerste?
ik appel met stroop |
ik eet ze het liefst met bruine suiker. Ik eet niet zo vaak in een pannenkoekenrestaurant dus ik eet ze eigenlijk alleen blanco of met kaas en spek of bacon.
|
Met spek, en dan ook nog stroop erbij. <3
|
Met suiker en kaneel
|
Gewone, thuis, graag met chocoladepasta erop. Duo Penotti.
In een restaurant, appelpannenkoek, of met ijs en chocoladesaus. Of iets met shoarma ofzo als ik zin heb om apart te doen... |
Met kaas en spek (y)
|
Ik heb het liever met kots en snot erop (y)
|
appelpannenkoek met poedersuiker
|
Das toeval :) k ga vanavond pannenkoeken bakken!
Ik vind pannenkoek met appel, rozijnen, kaneel en suiker t lekkerst maar omdat dit zoveel werk is maak ik dit meestal niet. In plaats daarvan maak ik spekpannenkoeken en gewone, dus geef de voorkeur aan spek :) |
ik vind naturel pannenkoeken erg lekker, maar met wat stroop erop is ook lekker!
|
banaan :)
ik vind er zo veel lekker :) en op mijn werk (pannenkoekrestaurant) krijg ik ook altijd pannekoek :) |
spek en naturel met kristalsuiker of jam
|
Met appel en rozijn en dan kaneel en poedersuiker erop <3
|
Naturel of appel. Met basterd Suiker.
|
Met kaas en ananas of salami vind ik het lekkerst, maar ik neem meestal met ananas of ananas en banaan.
Als ik uit eten ga dan. Anders gewoon naturel met beetje stroop. edit: met room, ijs of advocaat ofzo lijkt me ook wel lekker. Maar nog nooit gehad. |
- met suiker
- met appel en kaneel - met kaas :) |
kaas!
|
het liefst met kaas, spek en ui, maar met banaan is ook lekker, of anders suiker met citroensap.
|
Naturel met schenkstroop. Heerlijk!
|
Gewoon, met poedersuiker erover. :o
|
Naturel
Appel Kaas & Ui Brie |
Appel met stroop idd
|
Ohh lekker.. ik heb sinds ik op mijzelf woon (anderhalf jaar), nog nooit pannekoeken gebakken, maar ik ga het dit weekend eens doen :cool:
Mijn favoriet: met spek en kaas, en dan met stroop eroverheen <3 Ook lekker: met rozijntjes en stroop of poedersuiker |
pannekoek met bacon/spek en stroop
of appel met kaas en stroop of gewoon (y) |
Hmm, met kaas vind ik wel heel lekker..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Met spek en kaas <3
|
spek en kristalsuiker :o
|
ik heb geen favoriet, ben sowieso geen échte liefhebber. maar donderdag was ik in een pannekoekenhuis hier, een pannekoek op de manier van pizza met kaas en oregano, erg lekker (y)
|
Pannenkoeken met spek en suiker :D (behalve in een pannenkoekenhuis natuurlijk hè dan kies ik wel wat anders met lekker groenten ofzo of ijs :cool:
|
Suiker of appel. Maar ik ben niet zo verzot op pannenkoeken.
|
suiker, appelmoes, smeerkaas.
|
- spek
- appel - met stroop (maar liever spek of appel) ik hou van pannenkoeken :cool: |
Naturel met schenkstroop :o (y)
|
Pannenkoeken met spek http://www.bagophily.com/images/barfsmiley.gif
Geef mij maar pannenkoeken met aardbeien en slagroom (y) |
Ik kan zelf geen pannenkoeken maken (n) maar ik zit er net als Roos over te denken om dit weekend eens te gaan prutsen samen met mijn vriend :D Mijn vriendin is wel eens komen bakken of mijn huisgenootjes vorig jaar en die waren (y)
Ik vind eigenlijk alles lekker: met kaas, spek, appel of naturel. Naturel dan het liefst met (poeder)suiker en kaneel, of met stroop, of met chocoladesaus. Spek het liefst met stroop en appel het liefst met kaneel en poedersuiker. |
slagroom en aardbeien en bruine suiker
|
Stroop, maar met appel en kaneel is ook erg lekker (Y)
|
Spekpannenkoeken lijken mij erg lekker, al heb ik ze nog nooit gehad. Verder vind ik het met kaas en ui erg lekker.
|
met kaas vind ik ze het lekkerst.
|
Die ene keer per jaar eet ik ze het liefst met (lekkere) jam of poedersuiker.
Ik maakte vroeger nog wel eens pannenkoeken met gekarameliseerde appel, dat was ook écht lekker. |
Met kaas, hoewel ik de laatste tijd meer zin heb in jam.
|
Lekkerste? Kaas, spek en véél stroop. óf met aarbeien. Is al minstens 2 jaar geleden die op heb :(.
|
Citaat:
(moet het nog steeds gaan doen ;)) |
Citaat:
En anders met banaan en poedersuiker. |
Ik werkte een halfjaar in 'the pancake bakery' op de prinsengracht in Amsterdam als pannenkoekebakker (klinkt best zielig ja) :P
Een goeie spek/kaas of salami/kaas is niet te overtreffen, vooral als ik hem zelf maak |
Citaat:
|
Kom maar hier eten vanavond Daantje, ik denk dat ik ze vanavond ga bakken ;)
|
Spek of appel.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:08. |