![]() |
FIFA presenteerd wereldteam
De wereldvoetbalbond FIFA heeft twee dagen voor de finale van het WK voetbal in Japan en Zuid-Korea een denkbeeldig sterrenteam gepresenteerd.
Logischerwijs zijn twaalf van de zestien geselecteerden afkomstig van de vier halvefinalisten. Brazilië is hofleverancier met vier spelers, Roberto Carlos, Ronaldinho, Rivaldo en Ronaldo. Dit kwartet is overigens ook genomineerd voor de titel beste speler van het WK. Van Duitsland en Turkije zijn drie voetballers uitgekozen, van Zuid-Korea twee. De selectie: Doel: Oliver Kahn (Dui) Recber Rüstü (Tur) Verdedigers: Roberto Carlos (Bra) Sol Campbell (Eng) Fernando Hierro (Spa) Hong Myung-bo (ZKo) Alpay Ozalan (Tur) Middenveld: Michael Ballack (Dui) Claudio Reyna (VS) Rivaldo (Bra) Ronaldinho (Bra) Yoo Sang-chul (ZKo) Aanval: Ronaldo (Bra) El Hadji Diouf (Sen) Hasan Sas (Tur) Miroslav Klose (Dui) Vind het wel stom dat ze bijna allemaal uit Brazilië of duitsland komen. Alleen maar omdt deze finalisten zijn. Tomasson deed het ook lang niet gek. Wat is jullie mening over deze selectie? |
dit zou mijn opstelling zijn geweest
doel: kahn achterin: Puyol Campell hierro Roberto Carlos middeveld: Beckham Ballack Park Voorin: ronaldo Klose Diouf |
mijn opstelling:
Code:
kahn |
kweenie
in aanval in ieder geval: Owen, van Nistelrooi middeveld: Beckham, Figo, Zidane verdedeging:... goal: Bartez er onbreken alleen 5 spelers :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vind dat Wilmots er ook wel bij hoorde, zal wel een beetje chauvinistisch zijn maar kom.
|
Backham, Tomasson missen
[edit] Wilmots hoort er ook bij[/edit] hasan sas heeft niet echt een indruk op mij gemaakt en klose heeft 100% gescoord met het hoofd, nie echt indrukwekkend |
Met de doelwachters ben ik het eens. Daarop valt niet veel op te merken. Bartez valt af omdat hij gewoon minder in de kijker is geweest. Trouwens de doelwachter van Brazilie is zeker ook niet slecht, zeker in vergelijking met andere keren, maar hij had zeker een topwedstrijd tegen Belgie.
De verdedigers zijn ook wel netjes, al staat die Hong daar maar tussen om alle werelddelen in de ploeg te laten voorkomen, denk ik. Want daarvoor moet toch een beter iemand te vinden zijn in mijn ogen. Middenvelders, tja, daar waren er zoveel goede. Wilmots offcourse :p In de aanval mis ik Owen een beetje. Ik vind dat die ook een geweldig WK gespeeld heeft, zeker vermits hij niet 100% was. En Hasan kan toch wel vervangen worden door een "betere" aanvaller, denk ik. Anyway, ik zie in dit topic ook de naam van Zidane staan, ik weet niet, maar die heeft toch niets gepresteerd op het WK zelf en daarom ging het toch? En van Nistelrooi is niet eens in Japan of Korea geweest :s |
Citaat:
Dan kan je m'n hele team wel uit elkaar halen :o Figo kan er helemaal uit, weinig van hem gezien... van Nistelrooi dus ook :o Zidane heeft wat hij gespeeld heeft niet slecht gedaan, maar je kunt het niet op 1 wedstrijd beoordelen... gooi hem er ook maar uit dan blijven er 3 spelers over :( :o ( :D ) |
kahn dr uit? :D:o:D
|
Citaat:
Al krijgt die nu de doelwachter van Turkije zeker op de hielen. :D |
ik ga voor opvallende mensen die ik erg goed vond spelen en voor echt voetbal zorgden.
doel: friedle (vs) verdediging: cafu (bra) hierro (spa) fringgs(du) middenveld: tomasson (den) beckham (eng) ronaldinho (bra) papa bouba diop (sen) aanval: ronaldo (bra) vieri (ita) ahn (zko) |
Ik mis allback. :rolleyes:
|
Citaat:
Scoren met je hoofd is ook een kwaliteit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
SAS hoort er zeker in. En wilmots droeg belgie vernederde de braziliaanen eigenlijk in ze eentje.
Wilmots was echt de beste speler van het WK hoor |
waarom staat er zo'n kluns als klose in??
die gast heeft in de 1e wedstrijd het geluk gehad om wat ballen in te koppen voor leeg doel, net als zn andere doelpunten en verder speelde hij echt bagger sorry hoor maar die fifa is raar bezig als je 1 verdediger van engeland wil nemen, neem dan in ieder geval ferdinand en dan reyna op het middenveld.. speelde misschien leuk voor zijn doen, maar beckham was in deze vorm zelfs beter slaat echt op kaas dit wereldteam maargoed :) |
Citaat:
|
en vieri hoort in de spits.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en in het " origineel" wissel dan die kneus van een klose maar om voor hakan sukur
|
maar dan bedoel ik wel hoe hij speelde tegen ZKo
|
Citaat:
overigens heeft een spits helemaal niet altijd als opdracht doelpunten maken |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:24. |