![]() |
Toeren door NL
Hallo!
Ik wil in juli 2 weken met een vriend door nederland toeren met de trein. Daarbij willen we ook grote steden en dergelijke bezoeken. Tevens willen we een paar daagjes naar het strand, ergens in zeeland. We willen reizen met 2 zomertoeren, zodat we dus 4 dagen kunnen reizen. Weet iemand misschien bezienswaardigheden die we echt niet mogen missen of dingen die zeer leuk zijn maar niet al te duur? Misschien weet iemand wel da place to be in Zeeland ( wij zijn er allebei nog nooit geweest dus we kennen geen plekje dat erg leuk is ) |
Als je echt wilt feesten/zuipen in zeeland is Renesse the place to be :o
|
---> Europa
|
Citaat:
|
Renesse is érg toeristisch, maar als je daar van houdt ..
Het nadeel is wel dat je er niet met de trein kan komen. Dan moet je eerst naar Middelburg of Vlissingen en van daar met de bus naar Renesse. Andere badplaatsen in Zeeland waar je naartoe kunt gaan zijn bijvoorbeeld Domburg, Zoutelande, Dishoek of Cadzand, maar aangezien je met de trein reist zou ik zeggen 1 van die eerste 3. Veel plezier in ieder geval :) |
Citaat:
|
Wat betreft grote steden, de volgende zijn de moeite waard:
- Maastricht - Amsterdam - Eindhoven - Nijmegen |
Als je nog wat actiefs wilt gaan doen kun je bijvoorbeeld hier naar de Veluwe komen, een atb huren en één van de vele uitgezette routes rijden.
|
Citaat:
|
Ik heb vorig jaar ook met mijn vriend door Nederland gezomertoert en wij zijn in Zuid limburg (Schin op Geul), de veluwe (Otterlo) en Lauwersoog en op schiermonnikoog geweest. Omdat we allebei al aan zee wonen zijn we daar niet heen geweest amar als je dat er nog bij neemt heb je wel een veelzijdige vakantie.
Zomerzwerfkaarten voor de bus zijn ook handig en goedkoop om Nederland mee door te reizen als je er niet met de trein kan komen. Kijk ook even op 9292 of je wel bij je bestemming kan komen met het OV want campings enzo liggen vaak afgelegen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:14. |