![]() |
Mooi bij dames ---->
Weet je wat ik nou gewoon "lekker" (sorry voor mijn niet-subtiele verwoording maar een ander woord kan ik er niet voor bedenken):
-Heupbroeken en jullie bij jongens/mannen? |
Citaat:
Heer-lijk gewoon zo'n heupbroek waar EN de string boven uit komt en waar de heupen zeg maar overheen hangen...yumyum. |
nou heupbroeken vind ik bij mannen wat minder eigenlijk :P
|
[QUOTE]Starrie schreef:
nou heupbroeken vind ik bij mannen wat minder eigenlijk :P [/QUOTE ahahahah (Y) owkeej dan zal ik vanaf vandaag maar eens andere broekn gaan dragen |
Citaat:
|
[QUOTE]K schreef:
Citaat:
|
mooj bij mannen? een mooj shirt met mooje gespierde armpjes die eronder uit steken :D
|
bij mannnen: zie topic wat vind jij sexy
|
mooi bij dames.. mja dat ligt aan de dame :o maar ik denk dat standaart een wijde broek een turn on is (voor mij iig) en mja heup broeken zullen ook vast wel leuk kunnen staan maar mja dat ligt geheel aan het meisje dat de broek aan heeft
en nee bij mannen lijken me heup broek niets :p een nee zelfs niet met een string die er bovenuit steekt :D |
Het ligt eraan hoe een meisje een heupbroek draagt. Als ze zo'n verschrikkelijk strakke heupbroek aan heeft waar je amper adem in kan halen met een té kort truitje en er komt ook nog een string vanboven de broek uit dan vind ik het echt totaal geen zicht.
Maar als ze gewoon een heupbroek aan heeft die niet te strak en niet te los zit met een mooi blousje of truitje wat dus niet te kort is dan vind ik het wel mooi. Voor mannen vind ik het niet zo bijzonder. Ik moet zeggen dat ik het ook nog niet zoveel heb gezien bij jongens of mannen. Dus dat verschilt misschien ook per persoon. |
Citaat:
|
Bij een jongen vind ik meestal een hempje met breede schouders leuk staan. Mijn vriendje heeft dat :)
Zelf draag ik btw wel die heupbroeken. |
Niet te homo-ig :p (kan ook gelezen worden als 'wat het merendeel van de molukkers&kakkers bij ons op school dragen'). Oftewel van die lage gympies zonder sokken, omgevouwen broeken (bleg!), etc... o_O
Ok, wat dan wel... Ik vind persoonlijk van die superwijde skatebroeken bij jongens heel mooi :p Geen idee waarom eigenlijk, heeft gewoon wat... En dan het liefst GEEN T-shirt :p:p:p *houdt van blote buiks en rugs* Ok, als ze dan toch iets aanmoeten... van die muscle shirts of zo, die hemd-achtige dingen...zonder mouwen. Moeten ze wel mooie armen eronder hebben, maar ik neem aan dat we daar even vanuit gaan nu. Ow, ook leuk - zo'n kick ass lange donkere leren jas. MET zonnebril :D:D:D |
zonnebril alleen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh die omgevouwen broeken boven sneakers vind ik ook O ZO FOUT!!
|
ja krijg je net het idee dat jody bernal voor je staat..... *heb niks tegen Jody hoor* :D
|
skatebroek + simpel T shirt / trui.. vinnik meestal toch wel leuk :) of een leuke bloes erop.
|
Citaat:
|
eumzz wa ik sexy vind bij mannen...... *denk denk* ja kweet het al.... jongens met bakkebaarden en dan zo'n klein sikje! jummmie!! :rolleyes:
|
wijde skatebroek met tshirtje of capuchontrui :)
en wat hebben mensen toch tegen bakkebaarden *mjam* |
Bij jongens vind ik lange rokken echt mooi :eek: :o :) (y)
|
*vind dit bijna hetzelfde topic als die van mij* :o
|
Heupbroeken bij meisjes vind ik heel mooi, maar zoals al eerder gezegd zijn er verschillende manieren om die te dragen. Met string er bovenuit, vetrolletjes die erboven hangen en truitje a la tatjana is het iets minder...
Heupbroeken bij jongens lijkt me niet geweldig, maar dat was volgens mij ook niet echt de vraag he... :D |
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=139510 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:21. |