Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Mooi bij dames ----> (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=142799)

K 28-06-2002 13:12

Mooi bij dames ---->

Weet je wat ik nou gewoon "lekker" (sorry voor mijn niet-subtiele verwoording maar een ander woord kan ik er niet voor bedenken):

-Heupbroeken

en jullie bij jongens/mannen?

kaleidoscope 28-06-2002 13:13

Citaat:

K schreef:
Weet je wat ik nou gewoon "lekker" (sorry voor mijn niet-subtiele verwoording maar een ander woord kan ik er niet voor bedenken):

-Heupbroeken

en jullie bij jongens/mannen?

Heer-lijk gewoon zo'n heupbroek waar EN de string boven uit komt en waar de heupen zeg maar overheen hangen...yumyum.

Starrie 28-06-2002 13:13

nou heupbroeken vind ik bij mannen wat minder eigenlijk :P

K 28-06-2002 13:16

[QUOTE]Starrie schreef:
nou heupbroeken vind ik bij mannen wat minder eigenlijk :P [/QUOTE

ahahahah (Y) owkeej dan zal ik vanaf vandaag maar eens andere broekn gaan dragen

K 28-06-2002 13:17

Citaat:

CemetarySlut schreef:

Heer-lijk gewoon zo'n heupbroek waar EN de string boven uit komt en waar de heupen zeg maar overheen hangen...yumyum.

???? meen je dat of zit je me te kutten?

Starrie 28-06-2002 13:19

[QUOTE]K schreef:
Citaat:

Starrie schreef:
nou heupbroeken vind ik bij mannen wat minder eigenlijk :P [/QUOTE

ahahahah (Y) owkeej dan zal ik vanaf vandaag maar eens andere broekn gaan dragen
dat zou ik ook maar es doen ja! :P;)

Blubje 28-06-2002 13:34

mooj bij mannen? een mooj shirt met mooje gespierde armpjes die eronder uit steken :D

Li 28-06-2002 13:39

bij mannnen: zie topic wat vind jij sexy

AtHell 28-06-2002 13:45

mooi bij dames.. mja dat ligt aan de dame :o maar ik denk dat standaart een wijde broek een turn on is (voor mij iig) en mja heup broeken zullen ook vast wel leuk kunnen staan maar mja dat ligt geheel aan het meisje dat de broek aan heeft

en nee bij mannen lijken me heup broek niets :p een nee zelfs niet met een string die er bovenuit steekt :D

~sweetgirl~ 28-06-2002 14:08

Het ligt eraan hoe een meisje een heupbroek draagt. Als ze zo'n verschrikkelijk strakke heupbroek aan heeft waar je amper adem in kan halen met een té kort truitje en er komt ook nog een string vanboven de broek uit dan vind ik het echt totaal geen zicht.

Maar als ze gewoon een heupbroek aan heeft die niet te strak en niet te los zit met een mooi blousje of truitje wat dus niet te kort is dan vind ik het wel mooi.

Voor mannen vind ik het niet zo bijzonder. Ik moet zeggen dat ik het ook nog niet zoveel heb gezien bij jongens of mannen. Dus dat verschilt misschien ook per persoon.

K 28-06-2002 15:43

Citaat:

~sweetgirl~ schreef:
Het ligt eraan hoe een meisje een heupbroek draagt. Als ze zo'n verschrikkelijk strakke heupbroek aan heeft waar je amper adem in kan halen met een té kort truitje en er komt ook nog een string vanboven de broek uit dan vind ik het echt totaal geen zicht.

Maar als ze gewoon een heupbroek aan heeft die niet te strak en niet te los zit met een mooi blousje of truitje wat dus niet te kort is dan vind ik het wel mooi.

Voor mannen vind ik het niet zo bijzonder. Ik moet zeggen dat ik het ook nog niet zoveel heb gezien bij jongens of mannen. Dus dat verschilt misschien ook per persoon.

ik ga er wel vanuit dat alles over mannen en heupbroeken hierboven een geintje was, ik heb (gelukkig) nog nooit mannen met een heupbroek gezien....... superfout (n) , zijn er volgens mij niet eens. Wat je zegt over die string ben ik met je eens, dat andere is veel mooier ;)

Luca 28-06-2002 16:12

Bij een jongen vind ik meestal een hempje met breede schouders leuk staan. Mijn vriendje heeft dat :)
Zelf draag ik btw wel die heupbroeken.

Freyja 28-06-2002 16:16

Niet te homo-ig :p (kan ook gelezen worden als 'wat het merendeel van de molukkers&kakkers bij ons op school dragen'). Oftewel van die lage gympies zonder sokken, omgevouwen broeken (bleg!), etc... o_O

Ok, wat dan wel... Ik vind persoonlijk van die superwijde skatebroeken bij jongens heel mooi :p Geen idee waarom eigenlijk, heeft gewoon wat... En dan het liefst GEEN T-shirt :p:p:p *houdt van blote buiks en rugs*

Ok, als ze dan toch iets aanmoeten... van die muscle shirts of zo, die hemd-achtige dingen...zonder mouwen. Moeten ze wel mooie armen eronder hebben, maar ik neem aan dat we daar even vanuit gaan nu.

Ow, ook leuk - zo'n kick ass lange donkere leren jas. MET zonnebril :D:D:D

Pink panter 28-06-2002 16:18

zonnebril alleen

shanli 28-06-2002 18:30

Citaat:

Li schreef:
bij mannnen: zie topic wat vind jij sexy
ging ik ook zeggen :o :p

Li 28-06-2002 21:04

Citaat:

shanli schreef:

ging ik ook zeggen :o :p

naäperd:p;)

LisanneOUD 28-06-2002 21:13

Oh die omgevouwen broeken boven sneakers vind ik ook O ZO FOUT!!

tanne 29-06-2002 11:28

ja krijg je net het idee dat jody bernal voor je staat..... *heb niks tegen Jody hoor* :D

Ilsch 29-06-2002 12:06

skatebroek + simpel T shirt / trui.. vinnik meestal toch wel leuk :) of een leuke bloes erop.

Alicia Silverstone 29-06-2002 17:29

Citaat:

Morgan schreef:
Niet te homo-ig :p
*KNIP*
Ik vind persoonlijk van die superwijde skatebroeken bij jongens heel mooi
*KNIP*
Ow, ook leuk - zo'n kick ass lange donkere leren jas. MET zonnebril :D:D:D

yvonnaah 29-06-2002 18:20

eumzz wa ik sexy vind bij mannen...... *denk denk* ja kweet het al.... jongens met bakkebaarden en dan zo'n klein sikje! jummmie!! :rolleyes:

Roxy 29-06-2002 19:58

wijde skatebroek met tshirtje of capuchontrui :)

en wat hebben mensen toch tegen bakkebaarden *mjam*

Horror Kitty 29-06-2002 21:18

Bij jongens vind ik lange rokken echt mooi :eek: :o :) (y)

Black Sugar 30-06-2002 11:24

*vind dit bijna hetzelfde topic als die van mij* :o

feline 30-06-2002 11:51

Heupbroeken bij meisjes vind ik heel mooi, maar zoals al eerder gezegd zijn er verschillende manieren om die te dragen. Met string er bovenuit, vetrolletjes die erboven hangen en truitje a la tatjana is het iets minder...

Heupbroeken bij jongens lijkt me niet geweldig, maar dat was volgens mij ook niet echt de vraag he... :D

Ninnoc 01-07-2002 22:37

Citaat:

Black Sugar schreef:
*vind dit bijna hetzelfde topic als die van mij* :o
inderdaad, zie verder :
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=139510

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:21.