![]() |
[Network] Herkent netwerkapparaat niet
Hallo,
Ik heb zojuist mijn computer geformateerd. Hierna wou ik natuurlijk gelijk een verbinding met het internet/netwerk tot stand brengen. Helaas, zie ik nergens mijn USB-stick/netwerk ding. Ik weet dat hij werkt, want voor dat ik formateerde, was dat de manier waarop ik verbinding maakte. Zou iemand mij kunnen helpen? mijn computer is helemaal schoon, betekenende dat alleen windows troep is geinstalleerd. Groet, FastJapie |
Je moet het stuurprogramma van de kaart installeren.
|
OK, dat is dus nu een probleem. Op mijn USB-stick staat digiconnect en op de achterkant staan een paar nummers, hoe vind ik de driver?( ik heb al gegoogled en wat populaire software sites geraadpleegd, maar het werkt helaas niet!)
|
Wat staat er op de stick? Heb je geen doos / boekje of cd?
|
Digiconnect
MAC:(lange nummer reeks) ID: ( nog een nummer) |
Als het een usbstick is, waarom unplug je em niet ff en plug em er daarna weer in? Vaak weet Windows dan zelf de driver wel te vinden.
|
Heb ik al geprobeerd, maar werkte niet.........
|
Geef eens antwoord op het volgende dan:
Merk? Model? Gebruik Everest als je niet meer precies weet wat er in je pc zit :) |
Ik heb everest gedownload.
Field Value 09AA 3642 USB 802.11b WLAN DEVICE Dit staat onder USB devices......voor de rest kan ik nergens informatie vinden, as to what brand it is. Ik weet niet wat ik moet doen. |
Maf, op hun site kan ik nergens zo'n ding vinden. Misschien een ideetje om hen eens te mailen, wie weet kunnen zij je aan die drivers helpen.
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:34. |