![]() |
[GEZ] kamer in Zwolle
Hoi! Ik ben op zoek naar een kamer in Zwolle.
Ik sta wel ingeschreven bij de woningzoeker, maar dat schiet dus echt niet op en ik wil toch wel graag deze zomervakantie naar zwolle kunnen, want ik begin dan aan mijn 2e studiejaar. Vandaar dat ik t ook even op deze manier probeer.... Mijn voorkeur gaat uit naar een kamer vanaf ong. 18m2, ik heb namelijk veel ruimte nodig voor mijn studie (zit op de kunstacademie). Het liefst heb ik een kamer met eigen keuken en sanitair, maar dat is minder van belang dan de grootte van de kamer. Huurprijs ong. 300 euro inclusief per maand. Als je iets voor me hebt of iets voor me weet, laat me dan dan eventjes weten :) Groetjes, Marije! |
|
Citaat:
lees m'n post eens goed ;) |
Heb je de particuliere makelaars geprobeerd? Dan makelaardij (assendorperstraat), betaal je eenmalig 25 inschrijfgeld. Hij claimt de grootste particuliere verhuurder te zijn ;) Ik vond z'n aanbod wel wat schaars. Verder heb je natuurlijk directwonen, maxx vastgoed, van der reij etc etc.
De kleintjes krant (onderdeel van stentor) bijhouden, heel sporadisch staan daar ook kamers in. (Zo ben ik aan mijn kamer gekomen). De woningzoeker schiet inderdaad voor geen meter op, en wanneer je zoals ik vergeet te reageren is het helemaal een drama ;) |
Dit heeft Maxx in de aanbieding:
http://www.maxxvastgoed.nl/db_images...023510983a.jpg Prijs € 295,- Type woning: Eengezinswoning Bouwtype: Bestaande bouw Oppervlakte pand: 16 m2 Oppervlakte woonkamer: 16 m2 Aantal kamers: 1 Mooie kamer te huur dichtbij het station en het centrum. De kamer is gelegen in het souterrain aan de achterzijde. De kamer heeft een oppervlakte van 16 m2 en is voorzien van een wastafel. De kamer geeft toegang tot de tuin middels openslaande deuren. De keuken en de badkamer worden gedeeld met 3 medebewoners. Wasmachine en droger aanwezig. Internet aanwezig € 12,50 per maand http://www.maxxvastgoed.nl/db_images...023510976a.jpg Prijs € 230,- Type woning: Hoekwoning Bouwtype: Bestaande bouw Oppervlakte pand: 14 m2 Oppervlakte woonkamer: 14 m2 Aantal kamers: 1 Omschrijving: Leuke kamer te huur in de wijk assendorp dichtbij station en centrum. De kamer is gelegen op de derde etage aan de achterzijde.De kamer heeft een oppervlakte van 14M2. De keuken wordt gedeeld met 1 medebewoner. Douche en toilet worden gedeeld met 4 medebewoners. Groot balkon aanwezig Internet aanwezig. http://www.maxxvastgoed.nl/db_images...023510975a.jpg Prijs € 310,- Type woning: Eengezinswoning Bouwtype: Bestaande bouw Oppervlakte pand: 18 m2 Oppervlakte woonkamer: 18 m2 Omschrijving: Mooie ruime kamer te huur in de wijk assendorp. u heeft de beschikking over twee kamers. De eerste kamer is 16 m 2. De andere kamer is 6 m2 en is voorzien van een hoogslaper. De badkamer en keuken is voor gezamenlijk gebruik. Balkon aanwezig voor gezamenlijk gebruik. Wasmachine aanwezig. Internet aanwezig (eigen kosten) |
|
bedankt voor de goede reacties!
Ik had al eerder op danwiljewonen.nl gekeken, daar bieden ze wel mooie kamers aan. En ik dacht net mijn kamer gevonden te hebben en wat lees ik dan: bemiddelingskosten: 1 maand huur extra aan hun betalen.. :s vind ik echt wel vet duur... maar misschien dat ik dat toch maar moet doen? :o |
Sja, dat heb je bij meer (bijna alle??) makelaars.. Ten minste, waar ik me serieus in verdiept had was dat het geval..
|
Nou dat weet ik niet zeker, bij maxx moest ik geloof ik alleen een borg van een maand betalen en nog wat bemiddelingskosten. Maar of dat ook echt 1 maand was, weet ik niet meer, de helft of zo staat me bij.
Voor niets gaat de zon op, en zeker niet bij die twee makelaars. ;) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27. |