![]() |
Vrieskou (een poging voor de DAP-topic)
Sterk gegeven, zwak begaf
Charismatisch staat ze vooraan Haar hoofd gebogen, ver voorover Uit schuldbesef, blijft haar houding staan Luid doch onduidelijk, schelt haar stem ‘Dromen, blijken geen bedrog’ Sterk begaf, Zwak gegeven Chronisch tekort aan 'n ijzige kus Huldigt den and're kant dat... Urnen slechts passie bevatten Luid en duidelijk, blijft ze boeten Door winter aan haar voeten Tranen bevriezen slechts 's Winters zorgen achterna Eer ze ontdooien uit gekristalliseerd pracht Erft schoonheid ook zijn keerzij Door verkeerd besef van macht Elders in 't paradijs Perplex staat ze Onder 't bloeien van de dag Gisteren was 't nog winter In volle glorie dat 't lag Nu blijkt alles warm te zijn ‘Gelukkig’, als ze dat eens dacht |
Ik vind hem machtig mooi.
|
Sterk begin, zwak(ker) einde vind ik.
Je begint heel mooi, knap taalgebruik, leuke constructies, enkel zou ik woorden als 'charismatisch' of 'chronisch' door iets simpelers vervangen. Het valt wat op tussen het andere. Vooral in je eerste strofe zou ik je hoofdletter gebruik anders zetten, je kan best twee regels tot een bij elkaar horende regel maken. Dan nog even dit : Chronisch tekort aan 'n ijzige kus Huldigt den and're kant dat... Urnen slechts passie bevatten Het loopt niet lekker... Dan even over dat einde, het idee is mooi, maar het wordt niet gebracht op een manier waarvan ik denk "waauw'" |
ben het met beiden eens :D
|
Uhmm...Ja..
Hij is..apart. Anders voor jouw doen. Niet lelijk, zelfs best aardig, maar toch raakt hij me niet echt ofzow. Ik voel er niets bij. |
Citaat:
|
Ik ga jullie geen essentie verklappen, dat ligt bij de lezer zelf
|
Citaat:
|
mooi woordgebruik, écht heel mooi :)
|
Hij is idd machtig. Machtig is het goede woord. Denk ik. :)
|
:D
cewl |
Topic naam is me alleen niet echt duidelijk:
(een poging voor de DAP-topic) :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
*zal er niet verder op ingaan :D* |
Citaat:
bdw. in de ‘dap-topic’ werd verzocht om af te wijken van je standaard. bij deze |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:38. |