![]() |
The truth about cats and dogs
Ook al is t hele voorspelbare film, kan iemand me vertellen hoe t afliep? Ik moest wiskunde leren :o
Keek tot dat stukje dat ze net foonsex hadden gehad en zij haar schoen naar hem gooide. Die jongen is btw echtttt cute!! En Uma Thurman is mooi en lief :) |
Ik heb de film niet gezien maar Uma Thurman is niet echt mooi. :)
|
abby krijgt brian.
|
De telefoonsex was hot :o
En ik vond Uma Thurman juist helemaal niet mooi. En dat lengte verschil! Noelle is 1.83m en Abby 1.55m :D |
Leuke film wel, was het. :)
|
Ik vond Uma Thurman btje slungelig...(hoop dat ik zelf niet zo overkom, ben langer dan zij)maar kon ook aan de weirde kleding liggen. Vind haar soms wel mooi, vooral in Dangerous Liaisons eigenlijk en in die lange rok in Kill Bill, maar ik vind haar haar raar dun en die andere was eigenlijk toch wel mooier in deze film.
|
De hond was coool!
|
Hoe reageerde Brian dan? En ging het nog uit tussen Uma en haar slechte vriendje? (en ik vond haar wel heel mooi eruitzien hoor, maar dat zal wel aan mij liggen)
|
Bah, vreselijke film.
|
Oh...ja dat gaat uit....
...Uma gaat zelfs nog met Brian zoenen, krijgt ruzie met Abby daarom, maakt dat weer goed, dan komt Brian erachter, wordt hij boos, zien ze elkaar niet, mist-ie haar, maken ze het goed. En Uma is niet standaard, maar wel mooi. Imho. En natuurlijk zag ze er slungelig uit in deze film...hoort bij haar karakter. En de enige reden dat ik hem uitgekeken heb was Brian. En ik hou van het woordje 'en'. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:11. |