![]() |
Nieuwe meeting
Ondanks de regen is het toch echt zomer dus ik stel voor om in het zonnetje gezamelijk weer compleet naar de tering te gaan.
Dus: Waar? Wanneer? Wie komt? ______________ Waar? Het zou hier kunnen voor een beperkte groep (max man of 10 met mooi weer, heb slechts 10m² binnen, maar wél een balkonnetje en een dakterrasje achterom, dus met mooi weer is de ruimte een stuk groter) Wanneer? Binnen een maand I'd say, voor het grote vakantiecircus is begonnen Wie komt? -Mephisto -Whappi (hij heeft toch geen leven dus ik sleur hem wel mee :P) |
we kunnen gewoon lekker buiten chillen toch? en in utrecht dus lijkt me fokking duidelijk dat we meeten bij de burgerking en daarna naar de stairway gaan. Zoals het hoort!!! Wij zijn het enige subforum wat géén BK meeting heeft gedaan.
Maar erm ja, ik heb geen keus. Ik moet van mijn manager, anders is het slecht voor mijn imago. |
ugh, BK + stairway
mjah, mijn plan is om beter gewoon hier of in kafé belgië te tanken en naar de shoarmatent naast mn deur te gaan, dat is veel beter te zaften :cool: |
stairway :mad:
|
Citaat:
Maar goed, jij komt dus ook neem ik aan? |
Kafe België.
Kom dan echt naar hier. Stelletje watjes. |
Citaat:
|
Citaat:
wij hebben wel gemeet bij de BurgerKing :p 1e meeting :p |
Maar goed, het gaat er dus om wie er komen en welke datum we prikken
-Mephisto -Whappi -Deadlock -... |
Welke datum prikken jullie?
|
Citaat:
|
ik wil misschien wel komen, mits we binnen zitten. Ik heb geen zin in gaar gedoe bij mensen in de buurt. Ook wil ik niet naar de BK
|
Zandvoort/Bloemendaal (Y).
|
Inderdaad de BK zuigt
|
My info en ik in hoge persoon komen ook.....
|
Ik stel mijn huis + het dichtbij liggende park beschikbaar als jullie willen.
|
Jij bezit de authorithah het park beschikbaar te stellen?
Das n mooie carriëremove van mod af. Chillburg is bereikbaar (Y) |
Ik vind het wel een goed idee. Waar intereseert me niet zoveel en wanneer ook niet zolang ik dan maar vrij heb. Het wordt een weekend i suggest...?
|
Oeh, Tilburg, dan is het misschien haalbaar ^^.
Dit weekend: larp Volgend weekend: pakken en spullen inslaan voor Werchter. Bomma wordt 75, huis in orde maken voor verjaardag want op het weekend erna komt het er niet van: Weekend van 1 juli : Werchter Weekend van 8 juli: Mijn verjaardag, + larp bij mij thuis Weekend van 15 juli: larp Ik kan pas vanaf de 22e :D Of 21 juli, dan heb ik vrij! Nationale feestdag... |
21 juli is de dag na lowlands :D
ALS het die dag word dan word het een uitputtingsslag! mooi, struggle for survival+fear and loathing in utrecht. ik doe mee! |
Citaat:
|
Ik ben voor twee meetings. 1 in Chillburg & 1 in Wh000trecht
|
Citaat:
|
Citaat:
lowlands is in augustus |
Citaat:
en sowieso omdat ik die dag mn laatste toets heb (overigens wel 2 weken erna herkansingen, maar toch) dus dan kan ik gewoon gezellig compleet naar de tyfus gaan |
21 juli == goed. Want das mijn laatste werkdag
|
Oke, utrecht meeting 21 juli dus?
met natuurlijk de uitbouw naar 22 - 23 juli |
Citaat:
|
Neeej, Tilburg (y) Maar wel 21 juli
|
Ik ben ook voor Tilburg :P
|
Laten we het voor de verandering eens in Rotterdam doen (y)
|
bij jou thuis? :p
|
Volgens mij heb ik dan vakantie bij werk, dus ja. En amen @ uitbouw naar 22/23 juli. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wim, de 21e, 22e en 23e zijn kerkerkamp he :P.
En de 21e is een Nationale feestdag in Belgie :eek:. Dat lees ik zomaar in mijn Hema-agenda. |
Citaat:
|
volgens mij kan ik zowel 21 als 28 juli, dus wmb zijn jullie welkom. En dan maar hopen dat er in de tussentijd nog geen conservatieve christenen in huis zijn komen wonen :D
Ik heb niet de authoritah om het park beschikbaar te stellen, maar aangezien daar toch al junkies hangen, en ik er ook geregeld een jointje rook met huisgenoten, zal het niet zo'n probleem zijn zolang we niet een groot neonbord neer zetten met WIJ ZIJN HIER ILLEGALE DINGEN AAN HET DOEN daarop ;) Ik lees dit nog wel mee, dan kan er ondertussen nog geruzied worden, tegen de tijd dat het dichtbij is en men wil naar Tsjillburg komen post ik mijn adres wel. |
Citaat:
Citaat:
En ik ben nog steeds voor de 21e in Tilburg, ff rust en geen half land door. |
Citaat:
Wat is dat toch? Gewoon.. "zomaar een dagje vrij" ofzo? |
Koningsdag als ik het me goed herinner
|
Citaat:
Dat is de dag van de Dynastie, dan hebben we geen vrij. Nationale feestdag is zoals het zegt, een dag ter ere van de Belgische natie. Citaat:
|
leopold 1 was een pauper.
Als belgië gewoon bij nederland was gebleven hadden ze nu waarschijnlijk een stuk verstaanbaarder Nederlands gesproken. En hadden we twee mooie havens gehad en grotere bergen En dat iets lagere gemiddelde IQ hadden we dan maar voor lief genomen. |
Muwahahaha... Nederland heeft het gewoon zelf laten gebeuren :P. Ze hadden al eerder de Joden en hun diamanthandel weggejaagd, zegt genoeg over hun intelligentie ^^
Maar ach, mij interesseert het toch allemaal geen fuck. Ik ben toch allebei. Als het ene land iets beschamends doet, kan ik altijd mijn andere identiteitskaart laten zien en ontkennen dat ik de andere nationaliteit heb :cool: . |
en vlaams is een mooie taal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien dat ik ook kom, heb momenteel toch geen leven.:o
|
Citaat:
maar 50 minuten? |
150 uur in 1 week, dán ben je n echte
en mag je de rest vj leven zeuren over 50 minuten :cool: |